Diskuze
Nejúspěšnější peugeot slaví dvacetiny. 206 je dodnes krásná
Děkujeme za pochopení.
A55l18o97i49s 88S52p93á87č96i93l
Dvěstěšestka je fakt krásné auto, nejhezčí Peugeot všech dob. Obecně se dá říci, že devadesátá léta byla zlatý věk designu. Ty hranaté krabice z osmdesátek ani extravagantní škatule z nového milénia (resp. soudobé vozy) vypadají vedle devadesátkových aut dost uboze. Čest výjimkám.
J77a96k67u53b 80R88o55u59s
Devadesátá léta byly zlatý věk všeho, od té doby to jde už jen do kopru
J81a32n 90P52o54l89a71n22s50k95ý
206 je dodnes krásná?? ona někdy byla krásná?? :D :D
J38o55s67e59f 37Č39i73h27á23k
205 je krásnější.
M28a83r16e42k 71J74a19n48e79č10k12a
206 je pěkná, i když vevnitř mě přijde menší, než třeba Clio II. A taky na tu nešťastnou zadní torzní tyč. Pokud je k.o., tak jezdit v tom autě je doslova utrpení. Dá se sice i repasovat, ale je to chuťka, tak je lepší to svěřit někomu, kdo se tím profesně zabývá, ale i tak to vyjde kolem 6 000 - 8 000 kč, což na zůstatkovou cenu auta není zrovna láce a v článku o tom není ani slovo.
J61a14n 91D27l26o25u97h12ý
Tak pokud si koupite auto za 30k, date do nej v horizontu 4 let minimalne stejnou castku . V tehle cenove relaci auto kupuji lidi, kteri ho zhuntuji do srotu a nebo lidi, kteri si to daji dohromady a pak s tim X let jezdi jako s "novym". Obecne auto pod 100k je vzdycky spis popelnice, co je potreba dat dohromady, nez spolehlivy vuz
J63a17n 76D76l11o97u59h51ý
Zvenku pekne i dnes, pak jsme mel tu "cest" tim jet a troufam si rict, ze i blba felicie je o dost prostornejsi vuz
Š36i28m69o38n 78M63a74r37t75y75n89e29k
206 byla pěkné auto. Zvláště v provedení SW - to byl takovej pěknej sportovní malý kombík.
Ale z pohledu techniky to taková sláva nebyla - celkem nízká kvalita a spolehlivost, na výběr zastaralé motory (menší benzínové) a naftové motory také žádná výhra (první HDI byla tragédie).
R76o44b51i91n 22Ž48i44ž33k63a
206 je designově opravdu jedinečná a kdysi se mi hrozně líbila ta indická reklama na ní.
Nedávno jsem v tom párkrát jel, zvenčí je to furt stejně pěkný, uvnitř ale není žádný místo a technicky ta reklama sedí vlastně taky
R43o21b41e70r62t 16G50o17r14c
Tenhle model bych doporučil tchýni, pokud bych se jí chtěl pomstít. Při koupi 206ky se zrovna zeptejte jestli k tomu nepronajimaj mechanika.
J43i22ř32í 81Š30i19m70e32k
Popravde, starsi 306 a 406, hlavne faceliftovane verze vypadaji mnohem lepe a i dnes pusobi krasne a elegantne v te zaplave kosmickych lodi
T97o39m63á51š 50R35o78m35a28n65č83í63k
406 coupe pininfarina byla fakt pěkná
J35i87n85d83ř57i96c18h 10Š68k85o67p70e55k
Stačilo mě přečíst názor AAA. Pokud je pravda, že spolu s výměnou páčky je nutné měnit i další elektroniku, tak ruce pryč od takovýho auta. Takto postavená ojetina se může hodně prodražit na servisu
M16i54c62h30a81l 50K25o45z93d98e97r92k85a
Ona to neni takova hruza. Ta "prislusna elektronika" znamena, ze obe dve packy jsou spojene v jednom modulu, ktery obsahuje i otocny konektor pro airbag volantu.
5000 Kc za novy se mi pred lety za opravu davat nechtelo, tak jsem se podival dovnitr.
Cely problem je v tom, ze se opotrebuji kontakty, nebo se v nejhorsim pripade ulomi dratek. I obycejny bastlil si s opravou takove veci poradi. ...jen prosim pozor po oprave na spravne navinuti kabelu airbagu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...