Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Peugeot 207 oficiálně už příští týden

  16:27aktualizováno  16:27
Francouzská automobilka Peugeot představí příští týden nástupce žijící legendy, která nosí označení 206. Autosalonová premiéra Peugeotu 207 se pravděpodobně chystá na březnový autosalon v Ženevě. Koncern PSA Peugeot Citroën dnes připomněl, že se snaží novými modely překonat slabší situaci na trzích.


DALŠÍ FOTOGRAFIE

Model 207 se utká o přízeň zákazníků s Renaultem Clio, který se stal automobilem roku 2006.

Dalšími rivaly mezi malými auty jsou Fiat Punto, Ford Fiesta, Volkswagen Polo, Opel Corsa a Citroën C3, který má s chystaným peugeotem stejný základ. Segment malých aut patří k nejnabitějším.

Model 207 se bude prodávat vedle staršího typu 206. Peugeot ho bude vyrábět ve francouzském Poissy a později v Trnavě na Slovensku. Trnavský závod by měl zahájit výrobu v letošním roce a PSA chce do něj investovat ještě 350 milionů eur, aby jeho kapacity zvýšil o 150.000 na 300.000 aut.

Registrace nových vozů ve Francii za prosinec klesly o 1,4 procenta, za celý uplynulý rok se ale zvýšily o 2,7 procenta. Značku Renault postihl prosincový propad prodeje o 14,7 procenta a celoroční pokles o 4,5 procenta.

Peugeot 207: Chystá se nové GTI
PSA Peugeot Citroën v prosinci zaznamenal pokles odbytu o 1,1 procenta, ale za celý rok růst o 2,2 procenta. Značka Citroën zaznamenala 5,7 procentní nárůst.

Odvětvová francouzská organizace Cetelem minulý měsíc oznámila, že loňský nárůst prodeje aut ve Francii odhaduje na tři procenta. V letošním roce by se mohl odbyt na francouzském trhu zvýšit o dvě procenta na 2,12 milionu vozů.

Domácí rifal francouzského koncernu - automobilka Renault - se chystá představit strategii na další tři roky počátkem příštího měsíce, napsala agentura Reuters.

Špionážní foto Peugeotu 207

Autor:




Nejčtenější

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.