Diskuze
Ojetý Peugeot 307 je průšvihář, je však za dobrou cenu a má levné díly
Děkujeme za pochopení.
P44a41v63e57l 97N27o34v43á10k
Páčky už dávno nejsou cenový strašák.Oprava se zárukou 700-2000kč.Stačí mrknout na web.
J17a40n 75Š20k74r38a92b66á40n57e54k
Skvělé auto. Mám druhé SW 1,9 66kw (první jsem hodil do příkopu) u obou najeto přes 300000km. A závady: prasklé přední pružiny, jednou něco ze spojkou (ale nic drahého). A občas žárovky, ale jen u prvního. U druhého ani jednou.
Ale výhody, v nouzi 7míst, velké, pohodlné, s rozumnou spotřebou, navíc vypadá relativně dobře, v podstatě nehnije.. A co je hlavní, vydrží i mé zacházení...
J26i93ř52í 43U13k28o
Mám již 13 roků 307 Hdi a asi jsem vyjímka.Jediná závada za celou dobu byl zadřený čep řízení.Jinak nic,běžné věci,olej,destičky atd.Takže si ho dále nechávám.
M56a63r61t20i51n 16P56r34o78s40t45ý
Nejste výjimka. Já mám od nového 307SW v benzínu a jediná velká věc byla po 14ti letech mrtvá řidiči jednotka motoru. Jinak šlape jako hodinky a nevidím důvod ho měnit...
J18a88n 59K49e31l43y38m63a46n
307 jsem měl ve verzi break 1.6 hdi 80kw. Opravy jsou sice levné, ale je jich tolik že se stejně vyšplhají na cenu servisu koncernu vw a strávíte daleko méně času v servisu a zjišťováním co se tomu autu zase děje. Jezdil jsem s ním necelé dva roky 120 - 180 tis. za tu dobu jsem řešil úniky oleje, turbo, egr ventil, váhu vzduchu, děravou klimatizaci, komplet repase přední nápravy, zvlněné kotouče a mnoho dalších drobností ... auto je to poměrně prostorné, pohodlné a tiché, ale nestojí za ty starosti.
K57a87r88e79l 71M39a68z23a80č
To je výborný auto začínajícího motoristy.
Pořád v servisu, takže moc nenajede a do života se vezme, že poruchy jsou normální. Pak takovýmu člověku už nikdy nevysvětlíte, že je řada starších aut, které dokáží jezdit jen za udržovací (brzdy, oleje ramena) náklady a nerozbíjejí se.
Koupit tohle auto je skutečný nesmysl! Za ty opravy a čas s tím strávený je lepší přihodit a koupit něco normálního. Je jediný, co je na 307 dobrý je, že nerezne.
M97i27c68h14a58e16l86a 59S93t28a41r74á
Porad lepsi, nez delat ostudu s tuzemskym vozem.
V56á25c65l39a68v 33P67a74v70e58l95e95k
Známý jej měl od novoty a utíkal od něj velmi kvapně. A přestože je na Francouzská auta, nyní má Citroen, tak se o tomto nevyjadřuje hezky.
A to, že jsou tyto vozy levné, to ještě neznamená, že se po koupi bohatě prodraží...
P81e24t49r 62B13ř71é97ť81a 12N29o76v21á36k
Auto článku s tím autem vůbec nejel. Chtělo by to hodně upravit - kufr u hatchbacku byl naopak jeden z největších mezi konkurenty a to 420 litrů, SW pětimístné má 676litrů. Vnitřní prostor jeden z nejprostornějších. Sedačky velmi pohodlné a boční vedení srovnatelné s Golfem. Podvozek 307 naopak velmi přitvrdil, ale stále pohodlný, snadno ovladatelný.
Š30i71m49o70n 59M41a45r91t21y73n92e41k
Autor má pravdu, objem který uvádí je dle metodiky VDA, kterou používá drtivá většina automobilek (a jde tedy o porovnatelné hodnoty). Objemy které uvádíte vy, jsou dle metodiky SAE, kterou z oblibou právě využíval Peugeot (protože vykouzlí "hezčí" čísla).
M50i80c84h69a25l 62B16e44d38n18á26ř
Kamoš 307SW měl a říkal, že to má spotřebu 1 žárovku/ 500km. Furt hořely, ať koupil jakoukoliv. Asi přepětí.....
M83a84r10t61i54n 91P74r16o57s95t65ý
Já mám a žárovky nehoří. Možná mám fakt výjimečně dobrý kousek, ale i když ho mám už celou věčnost, je to skvělé auto. Velké uvnitř a přesto žádná krabice zvenku.
F18i52l95i16p 83P94e70t32s23c73h70k94e
Jak že v nabídce chybělo MPV? Vždyť ho vyráběli vždy a byl velmi oblíbený. Peugeot 806/807.....
M21a59r35t32i71n 43P95r38o96s27t79ý
Že by proto, že řeč je o řadě 307? Možná to bude tím..
J73a77n 10D14l90o32u77h11ý
Packy pod volantem za 10 tisic :-D tomu teda rikam levna oprava :-D tolik odstavcu o dieselech, ktere jsou v podstate v jakekoliv verzi poruchove u tohoto vozu. Problemy s turbem atd. O benzinu radsi polmceno v hlavnim clanku... tak nevim, za me to je naprostej strep to auto.
J21a67n 35S71l44a44v10í51k
Potvrzuji cenu opravy páček pod volantem na 9 500,-. Nejde to opravit jinak. Toto auto NEBRAT!
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...