Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ojetý Peugeot 307 je průšvihář, je však za dobrou cenu a má levné díly

Třistasedmička není zrovna vzorňák, dokáže potrápit řadou závad. Přesto se na trhu s ojetými vozy těší značnému zájmu. Důvod hledejme v nízké pořizovací ceně, líbivém designu i příznivých cenách náhradních dílů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Páčky už dávno nejsou cenový strašák.Oprava se zárukou 700-2000kč.Stačí mrknout na web.

0 0
možnosti

Skvělé auto. Mám druhé SW 1,9 66kw (první jsem hodil do příkopu) u obou najeto přes 300000km. A závady: prasklé přední pružiny, jednou něco ze spojkou (ale nic drahého). A občas žárovky, ale jen u prvního. U druhého ani jednou.

Ale výhody, v nouzi 7míst, velké, pohodlné, s rozumnou spotřebou, navíc vypadá relativně dobře, v podstatě nehnije.. A co je hlavní, vydrží i mé zacházení...

0 0
možnosti

J79i83ř31í 56U17k51o

16. 3. 2018 14:31

Mám již 13 roků 307 Hdi a asi jsem vyjímka.Jediná závada za celou dobu byl zadřený čep řízení.Jinak nic,běžné věci,olej,destičky atd.Takže si ho dále nechávám.

2 0
možnosti

Nejste výjimka. Já mám od nového 307SW v benzínu a jediná velká věc byla po 14ti letech mrtvá řidiči jednotka motoru. Jinak šlape jako hodinky a nevidím důvod ho měnit...

0 0
možnosti

J19a93n 25K21e29l43y37m10a51n

16. 3. 2018 14:04

307 jsem měl ve verzi break 1.6 hdi 80kw. Opravy jsou sice levné, ale je jich tolik že se stejně vyšplhají na cenu servisu koncernu vw a strávíte daleko méně času v servisu a zjišťováním co se tomu autu zase děje. Jezdil jsem s ním necelé dva roky 120 - 180 tis. za tu dobu jsem řešil úniky oleje, turbo, egr ventil, váhu vzduchu, děravou klimatizaci, komplet repase přední nápravy, zvlněné kotouče a mnoho dalších drobností ... auto je to poměrně prostorné, pohodlné a tiché, ale nestojí za ty starosti.

0 0
možnosti

To je výborný auto začínajícího motoristy.

Pořád v servisu, takže moc nenajede a do života se vezme, že poruchy jsou normální. Pak takovýmu člověku už nikdy nevysvětlíte, že je řada starších aut, které dokáží jezdit jen za udržovací (brzdy, oleje ramena) náklady a nerozbíjejí se.

Koupit tohle auto je skutečný nesmysl! Za ty opravy a čas s tím strávený je lepší přihodit a koupit něco normálního. Je jediný, co je na 307 dobrý je, že nerezne.

10 1
možnosti

Porad lepsi, nez delat ostudu s tuzemskym vozem.

1 6
možnosti

Známý jej měl od novoty a utíkal od něj velmi kvapně. A přestože je na Francouzská auta, nyní má Citroen, tak se o tomto nevyjadřuje hezky.

A to, že jsou tyto vozy levné, to ještě neznamená, že se po koupi bohatě prodraží...

5 0
možnosti

Auto článku s tím autem vůbec nejel. Chtělo by to hodně upravit - kufr u hatchbacku byl naopak jeden z největších mezi konkurenty a to 420 litrů, SW pětimístné má 676litrů. Vnitřní prostor jeden z nejprostornějších. Sedačky velmi pohodlné a boční vedení srovnatelné s Golfem. Podvozek 307 naopak velmi přitvrdil, ale stále pohodlný, snadno ovladatelný.

3 5
možnosti
Foto

Autor má pravdu, objem který uvádí je dle metodiky VDA, kterou používá drtivá většina automobilek (a jde tedy o porovnatelné hodnoty). Objemy které uvádíte vy, jsou dle metodiky SAE, kterou z oblibou právě využíval Peugeot (protože vykouzlí "hezčí" čísla).

1 0
možnosti

Kamoš 307SW měl a říkal, že to má spotřebu 1 žárovku/ 500km. Furt hořely, ať koupil jakoukoliv. Asi přepětí.....

3 0
možnosti

Já mám a žárovky nehoří. Možná mám fakt výjimečně dobrý kousek, ale i když ho mám už celou věčnost, je to skvělé auto. Velké uvnitř a přesto žádná krabice zvenku.

0 1
možnosti

Jak že v nabídce chybělo MPV? Vždyť ho vyráběli vždy a byl velmi oblíbený. Peugeot 806/807.....

5 0
možnosti

Že by proto, že řeč je o řadě 307? Možná to bude tím..

2 2
možnosti

J72a36n 11D57l61o48u37h74ý

16. 3. 2018 7:01

Packy pod volantem za 10 tisic :-D tomu teda rikam levna oprava :-D tolik odstavcu o dieselech, ktere jsou v podstate v jakekoliv verzi poruchove u tohoto vozu. Problemy s turbem atd. O benzinu radsi polmceno v hlavnim clanku... tak nevim, za me to je naprostej strep to auto.

14 0
možnosti

J60a76n 39S12l28a96v42í17k

16. 3. 2018 7:09

Potvrzuji cenu opravy páček pod volantem na 9 500,-. Nejde to opravit jinak. Toto auto NEBRAT!

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...