Diskuze
Ojetý Peugeot 307 je průšvihář, je však za dobrou cenu a má levné díly
Děkujeme za pochopení.
P15a14v35e89l 91N46o61v96á31k
Páčky už dávno nejsou cenový strašák.Oprava se zárukou 700-2000kč.Stačí mrknout na web.
J88a87n 28Š43k74r14a12b46á17n44e77k
Skvělé auto. Mám druhé SW 1,9 66kw (první jsem hodil do příkopu) u obou najeto přes 300000km. A závady: prasklé přední pružiny, jednou něco ze spojkou (ale nic drahého). A občas žárovky, ale jen u prvního. U druhého ani jednou.
Ale výhody, v nouzi 7míst, velké, pohodlné, s rozumnou spotřebou, navíc vypadá relativně dobře, v podstatě nehnije.. A co je hlavní, vydrží i mé zacházení...
J79i83ř31í 56U17k51o
Mám již 13 roků 307 Hdi a asi jsem vyjímka.Jediná závada za celou dobu byl zadřený čep řízení.Jinak nic,běžné věci,olej,destičky atd.Takže si ho dále nechávám.
M45a66r18t76i90n 39P54r15o67s92t67ý
Nejste výjimka. Já mám od nového 307SW v benzínu a jediná velká věc byla po 14ti letech mrtvá řidiči jednotka motoru. Jinak šlape jako hodinky a nevidím důvod ho měnit...
J19a93n 25K21e29l43y37m10a51n
307 jsem měl ve verzi break 1.6 hdi 80kw. Opravy jsou sice levné, ale je jich tolik že se stejně vyšplhají na cenu servisu koncernu vw a strávíte daleko méně času v servisu a zjišťováním co se tomu autu zase děje. Jezdil jsem s ním necelé dva roky 120 - 180 tis. za tu dobu jsem řešil úniky oleje, turbo, egr ventil, váhu vzduchu, děravou klimatizaci, komplet repase přední nápravy, zvlněné kotouče a mnoho dalších drobností ... auto je to poměrně prostorné, pohodlné a tiché, ale nestojí za ty starosti.
K29a58r79e10l 40M72a21z89a31č
To je výborný auto začínajícího motoristy.
Pořád v servisu, takže moc nenajede a do života se vezme, že poruchy jsou normální. Pak takovýmu člověku už nikdy nevysvětlíte, že je řada starších aut, které dokáží jezdit jen za udržovací (brzdy, oleje ramena) náklady a nerozbíjejí se.
Koupit tohle auto je skutečný nesmysl! Za ty opravy a čas s tím strávený je lepší přihodit a koupit něco normálního. Je jediný, co je na 307 dobrý je, že nerezne.
M82i77c82h49a55e25l40a 23S21t95a88r88á
Porad lepsi, nez delat ostudu s tuzemskym vozem.
V68á45c18l77a97v 50P61a68v64e86l29e17k
Známý jej měl od novoty a utíkal od něj velmi kvapně. A přestože je na Francouzská auta, nyní má Citroen, tak se o tomto nevyjadřuje hezky.
A to, že jsou tyto vozy levné, to ještě neznamená, že se po koupi bohatě prodraží...
P10e69t86r 85B18ř46é28ť28a 64N83o84v24á84k
Auto článku s tím autem vůbec nejel. Chtělo by to hodně upravit - kufr u hatchbacku byl naopak jeden z největších mezi konkurenty a to 420 litrů, SW pětimístné má 676litrů. Vnitřní prostor jeden z nejprostornějších. Sedačky velmi pohodlné a boční vedení srovnatelné s Golfem. Podvozek 307 naopak velmi přitvrdil, ale stále pohodlný, snadno ovladatelný.
Š68i47m10o80n 16M32a40r20t61y59n22e70k
Autor má pravdu, objem který uvádí je dle metodiky VDA, kterou používá drtivá většina automobilek (a jde tedy o porovnatelné hodnoty). Objemy které uvádíte vy, jsou dle metodiky SAE, kterou z oblibou právě využíval Peugeot (protože vykouzlí "hezčí" čísla).
M32i41c31h58a30l 65B94e57d75n49á84ř
Kamoš 307SW měl a říkal, že to má spotřebu 1 žárovku/ 500km. Furt hořely, ať koupil jakoukoliv. Asi přepětí.....
M37a53r14t73i77n 70P34r84o60s93t91ý
Já mám a žárovky nehoří. Možná mám fakt výjimečně dobrý kousek, ale i když ho mám už celou věčnost, je to skvělé auto. Velké uvnitř a přesto žádná krabice zvenku.
F39i13l61i87p 58P64e88t95s47c19h74k25e
Jak že v nabídce chybělo MPV? Vždyť ho vyráběli vždy a byl velmi oblíbený. Peugeot 806/807.....
M84a14r95t68i43n 27P88r65o19s29t61ý
Že by proto, že řeč je o řadě 307? Možná to bude tím..
J72a36n 11D57l61o48u37h74ý
Packy pod volantem za 10 tisic :-D tomu teda rikam levna oprava :-D tolik odstavcu o dieselech, ktere jsou v podstate v jakekoliv verzi poruchove u tohoto vozu. Problemy s turbem atd. O benzinu radsi polmceno v hlavnim clanku... tak nevim, za me to je naprostej strep to auto.
J60a76n 39S12l28a96v42í17k
Potvrzuji cenu opravy páček pod volantem na 9 500,-. Nejde to opravit jinak. Toto auto NEBRAT!
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni
Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy
Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...
Čínská Chery chce dobýt Evropu mezi prvními. Začínala s fejkovým toledem
Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to ve...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Prodej obchodního prostoru
Karla Nového, Benešov
2 900 000 Kč