Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Peugeot 307: Přidejte víc koření 407!

  14:52aktualizováno  14:52
I král zvířat občas zatouží jít s dobou. Zajde proto třeba do kosmetiky. Model 307, který bojuje v golf tříde za lví značku Peugeot, také zatoužil po nové - modernější tváři. Po vzoru mladšího, ale urostlejšího bratra jménem 407, tak bude cenit zuby díky nové obrovské tlamě, která se stala hlavním identifikačím znakem automobilky.

Nové peugeoty poznáváme podle velkých očí světel protažených až hluboko do kapoty a samozřejmě také podle obrovského výřezu v nárazníku, který dominuje celé přídi.

"Třistasedmička" se tomuto trendu ráda přizpůsobila, dostala tak výraznější tvář a už patří plně do rodiny.

Oslava poloviny života modelu se nespokojí s pouhým faceliftem, interiér se tak těší na nové položky výbavy (např. bluetooth telefon) a nové materiály.

Nově je také v ceníku dvoulitrový motor, jehož stoosmdesát koní (130 kW) prozatím pohánělo pouze kupé-kabrio C-C z rodiny "třistasedmiček". "Cé-Céčko" naopak dostane nově 140 koňový (100 kW) diesel HDI.

Peugeot 307 s novou tváří vyrazí do autosalonů koncem letošního roku.

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Faceliftovaný Peugeot 307

Autoři: ,




Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.