Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Peugeot 308 SW: kombík s variabilními sedadly už je v Česku

aktualizováno 
Za prostorné a prakticky řešené označují své kombíky snad všichni výrobci. Jen Peugeot 308 SW však nabízí ve své třídě až sedm sedadel a druhou řadu sedadel zcela samostatných. Označení Break obvyklé u předchůdce mizí, všechny verze nesou nyní cedulku SW.

Peugeot 308 SW | foto: Peugeot

Na tuzemský trh vstupuje francouzská novinka se základní cenou 440 tisíc korun v kombinaci s motorem 1.4 a výkonem 95 koní.

Peugeot 308 SW

V tomto případě se však jedná o klasické pětimístné kombi s obvyklou druhou řadou sedadel dělenou v poměru jedna třetina ke dvěma třetinám.

České zastoupení Peugeotu nabízí model 308 SW se samostatnými sedadly ve druhé řadě až k vyšší výbavě Premium.

Ta přijde nejméně na 550 tisíc korun (motor 1.6/120 koní), ze dieselovou variantu se platí od 575 tisíc (1.6/90 koní). Za každé sedadlo do třetí řady je nutné připlatit dalších devět tisíc korun.

Peugeot 308 SW

Automaticky dostává zákazník od výbavy Premium k praktickému peugeotu také rozměrnou prosklenou střechu s elektrickou clonou.

Na jednu stranu prosvítí interiér, na druhou stranu těžké sklo zvyšuje hmotnost auta a také spotřebu paliva.

Pro kompletní bezpečnostní výbavu si je nutné připravit 10 tisíc na hlavové airbagy a 15 tisíc za ESP. Klimatizaci nemá v základní výbavě jen úplně nejlevnější provedení Peugeotu 308 SW.

Samostatná druhá řada a také sedm sedadel patří spíše k minivanům, jako jsou pro Peugeot sesterský Citroën Picasso nebo konkurenční Opel Zafira či Mazda 5. Mezi kombíky jde o výjimku. Stejně neobvyklé je mezi rivaly samostatně otevíratelné okno pátých dveří.

Peugeot 308 SW

Peugeot hodlá modelovou řadu 308 dále rozšiřovat. "Už brzy představíme další varianty," řekl na tiskové konferenci Jean-Claude Fontas, generální ředitel českého zastoupení Peugeotu.

Vedle jistého kabrioletu se spekuluje o minivanu a outdoorové verzi modelu 308.

Peugeot 308 SW má o 10 centimetrů delší rozvor než hatchback. Novinka je dlouhá 4,5 metru, základní objem kufru se pohybuje od 508 do 573 litrů v závislosti na poloze zadních sedadel.

Autoři:




Nejčtenější

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.