Diskuze
Peugeot 407 – pryč s klasikou
Děkujeme za pochopení.
Franta
Srovnání
http://www.peugeot-club.com/peugeot.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.peugeot-club.com/peugeot.htmJožka
Pěkné, ale...
pokud tam chce člověk slušnou výbavu, a motor tak už se cenově začíná dostávat někam k úrovni BMW, Audi atd. A to sou lepší auta. Spíš bych šel do Mazdy 6, to je takové auto co si na nic nehraje.Tom
Re: Pěkné, ale...
Teda A4 Avanta mám, ale že by to bylo něco extra, to bych o tom neřekl. Bylo to půl roku jetý auto, najeto 5500 km, takže jsem se cenově dostal na stejně vybavenou new 406 nebo Passata. Kupovat to nový, ta já tam osobně rozdíl 200 litrů nepoznám. Navíc jsem docela dobytek, takže po dvou letech provozu vypadaj některý kloboučnický embéčka zachovalejc. Před tím jsem právě Passata měl a ten mě přišel bytelnější. Ale je fakt, že Audi zase líp zní, ikdyž to je jediný, v čem se liší.Vládce
na co nové auto
když bude ropa stát za chvíli 70 doláčů za barel. Kupovat nové auto nemá vůbec smysl, radši šetřit, jezdit v ojetině a počkat, s jakým novým pohonem přijdouPepa
Re: na co nové auto
Už je na čase, ale to by pak byla válka v Iraku zbytečně.OndraTM
Je to spíš zajímavý vůz....
Nevypadá špatně, bude to na silnicích zase trošku něco jiného. Pro lidi co na něj mají a skutečně se jim líbí, nijak záludná volba. Vůz je to lehce nadprůměrný, co se spolehlivosti, zpracování atd. týká. Osobně bych počkal rok, dva až vychytají dětské nemoce a objeví se prví akční modely. Nyní bude aut nedostatek zbytečně drahá. Osobně, i když se mi vůz líbí, volím, německé značky, rsp. delší dobu značky Audi a VW. VW sice žádná technologická a designová špička (mimochodem Golf V. je fakt hnus) ale ta auta mi padnou do ruky hned napoprvé a dobře se v nich jezdí.mirrin07
Je to krasavec, hned bych ho bral. Za ty prachy se ale dá postavit svépomocí malý domek :o)
Honza
re:407
Za ty prachy bych si radši koupil Mondeo. Pravda je, že ten koncernový motor se jim povedl.Pavel
407 x Mondeo
To je dilema jestli novou 407 nebo faceliftované Mondeo. Francouz je mi osboně bližší, ale kvality Mondea uznávám. Mondeo Titanium X 2,2 TDCi je bomba, chce to vidět v reálu, nádherný vůz, ale ta cena je už hodně vysoká!frantík
ne ne...
To je ale křapka!!! Design ujde - něco jinýho než všichni ostatní, ale seděl jsem v tom a místa žalostně málo!!!!! Měřím 190cm a když jsem si sedl "za sebe"...... katastrofa!!!! Jak můžou v dnešní době a při dnešní konkurenci ve třídě vyrobit auto s tak malým vnitřkem?!?!? Hlavně že to má předek dlouhej jak kráva(prý pro ochranu chodců při případném střetu), vevnitř je větší i kdeco z nižší střední třídy a kufr je taky o ničem!!!!! Jediný dobrý, co na tom je, jsou HDi a jízdní vlastnosti.lonestarstate
Re: ne ne...
není to něco jinýho než všichni ostatní. je to prachsprostá designová krádež. viz Chrysler Concorde a první verze čumáku Sebringu.lonestarstate
kopie Chrysleru Concorde
všemi opěvovaný design přídě s velkým nasávacím otvorem v předním nárazníku je kompletně obšlehnutý z Chryslerů Concorde a Sebring. Concorde měl přesně takovýhle předek už v modelovém roce 1998! tedy o šest let dříve. pevgeot je v designu neuvěřitelně pozadu. Například současná 307 je teprvě odpovědí na minulou generaci Renaultu Megane s mandlovitýma předníma světlama s čirým krytem. a Renault je už zase dávno o několik kroků dál.Kamil
Re: kopie Chrysleru Concorde
Tak za prvé design je věc názoru a za druhé megane a 307 se nedá po stránce designu vůbec srovnávat ...vypadají jinakPepa Jetel
Vážený fotografe,
co takhle udělat aspoň 1 fotku z boku, aby si člověk mohl udělat představu o skutečných proporcích a tvarech, místo 20 stejných fotek rohů?tamtendivnej
Re: Vážený fotografe,
radši né, z boku právě vynikne, jakej je to proporční paskvil!Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha