Diskuze
Prozkoumali jsme nový Peugeot 508. Je nádherný, uvnitř místem neplýtvá
Děkujeme za pochopení.
P38e54t66r 24S34p37á74l10e89n69k62a
Francouze nebrat. Sedí se v tom dobře, ale řídit se to kvůli přístrojové desce nedá - ale v podstatě se to ani moc řídit nemusí, protože do servisu to jede na odtahovce.
M80i80c28h79a49l 80N57o63v18ý
Když ne SUV, tak alespoň něco takhle pohodlného.
J87a78n 66B53o66h56a46t58ý
Francouzské předesignované hračky pro děti : ). Teď jsem měl týden Citroena C4, mělo to najetých 9 tisíc kilometrů a auto (bílé) bylo oloupané jako po čtvrt milionu kilometrů. Aby ne, když je to tenká vrstva barvy stříknutá na plastu : ). Na zpátečku mě to nepustilo nad 2 tisíce otáček, takže parkovat v prudkém kopci čumákem dolů bylo super . )). Hovadiny a design.
J25i96r38i 37F38i20n69k
Takovy prispevek k potrebe mista vzadu z auto.cz:
Chcete elegantni nizke tvary a potom remcate na malo mista vzadu. Tak co vlastne chcete,kdybyste sami vedeli co? Ja mam 190 cm, kdyz jsem vezl stejne vysokeho cloveka, posadil jsem ho bud vedle sebe, nebo za spolujezdce. Nikdy za sebe. Je to vzdycky o dohode mezi spolucestujicimi. Vseobecne je znamo, ze vysoci lide maji problem ve vetsine autech se pohodlne usadit. A uprimne receno, kolikrat se vam stalo, ze jste vezli dva 190 cm lidi, mne ani jednou :-). Vzdy max. jednoho. Je to absolutni kravina testovat posed sam za sebou. Jako trapne dokola se opakujici pri testech aut 2 litrova flaska do dveri. Skuste se napit z 2l flasky v aute v sede
J14i20ř75í 71Z12ý98k14a
mě pobavil prodejce Volva. Byl tam pár, co si chtěl koupit nějaké SUV. Furt na tom hledali nějakou chybu, furt se jim něco nezdálo, až to prodejce nevydržel a na dotaz, jestli se do dveří vejde 2 litrová PETka, jim odpověděl, že jestli chtějí strkat do dveří PET lahev, tak naproti je KIA, která to umí. Že tohle je Volvo, se kterým se nemusí stydět zastavit a občerstvit se vně vozu
V20á30c42l53a19v 93H60o18s22c97h
castecne horizontalnimi pasy v narazniku kopiruji solidnost VW Passat. Zadek ok, predek trosku zmateny, pasy a mrizka mi nejdou dohromady.
T22i17b20o56r 91P98o60p54e69l89a
můžou se snažit sebevíc, autem roku bude stejně Škoda :-)
V90á16c88l74a56v 32S33v13o36b63o64d88a
To fakt nedokážou udělat ještě hnusnější parkovací čidla v těch nárazníkách?
V39á26c12l59a70v 22S20v25o27b42o18d77a
díky za mínusy, vám se ty příšerný čidla líbí??? to jste asi velcí fanoušci peugeotu co...
R15o22b90e82r61t 42M25a47t41u17l16a
Nádherný? A co ten tablet co tam bije do očí? Kdyby to tam pořádně zabudovali tak to mohlo vypadat pěkně futuristicky takto to vypadá odporně
R27a44d98i68m 74K56a27l16a35s
Pořád jsem si nezvykl na tu odsazenou přístrojovou kapličku, která je u francouzských aut nyní poměrně běžná. Ale jinak je to docela pěkné. Vytkl bych jen, že té značce podle mě chybí styl ve smyslu identifikace, vývoje designu, čímž nevolám po konzervativním pojetí. Jen aktuálně peugeot vyrobil hezké auto, jehož nástupce však může být z úplně jiného vesmíru.
Ale někdo, kdo si ho bude chtít koupit a má rád peugeoty, tohle vůbec neřeší a řešit nebude. A na závěr doplním, že jsem se jen pozastavil u toho denního svícení, které je sice vsazeno v prolisu nárazníku za vnější obrysovou hranou, ale jinak je na docela exponovaném místě z hlediska nějakých otěrů a kolizí s ohledem třeba na parkování.
J87i78ř35í 67Z96ý89k31a
Peugeoty jsem většinou přehlížel, protože to byly obvykle škaredé popelnice. Ale tohle je líbivé
J59i64r72i 72F79i95n50k
Peugeoty byly designove nic moc naposledy pred 10 lety,ale od tech dob je tu 508, 308, 208, RCZ...
Ani za jedno je peugeot nemusi stydet
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Moderní hezký byt 2+kk s lodžií Náchod
Duhová, Náchod - Staré Město nad Metují
2 800 000 Kč