Diskuze

Peugeot chystá nádherný kombík. Bude to lék na SUV-mánii?

Po jarní premiéře sedanu 508 představil Peugeot jeho praktičtější variantu kombi. Obě varianty jsou velmi povedené a Peugeotu patří dík, že v záplavě různých crossoverů a SUV připravil klasická auta střední třídy. Moc už jich na trhu nezbývá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vzadu krásné, kapota také pěkná, ale ten předek pod ní vypadá poněkud divně. Chápu sice designéra uplatnit stejné principy vzadu i vpředu, ale v tomto případě to byla chyba. Ten hranatý interiér je dost hrůza. Vypadá sice na fotkách luxusně, ale až se za pár let okouká a automobilky se opět vrátí ke kulaté klasice, bude to neprodejnéRv

0 0
možnosti

Hezkej kombíček.

Pro výrobce je to těžká disciplína, protože kupující kombíků chtějí hodně užitku za nízkou cenu. Což je dneska problém třeba hned u motorizace.

0 0
možnosti

Jezdím s 508 SW 2016 GT a přijde mi velmi spolehlivé, pěkně sedí na cestě a pohodlné na delší trasy. V zrcátku asi vypadá dobře, protože mi ostatní uhýbají do pravého podstatně víc, než u předchozího Scénicu. Na svou cenovou hladinu působí dominantně. Rozhodně víc než tuctový Superb. Samozřejmě to nesrovnávám s A6, touringem 5 nebo jaguarem xf, to je zase další level a podstatně širší možnosti výbavy. Je to dostupné auto slušně vypadající, žádná socka. U nového modelu jsem zvědav na novou převodovku a dokonalejší navigaci, multimediální rozhraní má rezervy a je třeba na něm zapracovat, rád se nechám překvapit.

3 0
možnosti

Tuctovým Superbem máte na mysli "hojně rozšířeným" Superbem nebo "snadno zaměnitelným" Superbem? Nemusí se tento líbit každému, ale oproti Vaší škatuli (omlouvám se) si Superb s ničím jiným nesplete ani poslední ženská. Superb je minimálně zepředu vůz skutečně ničemu podobný. Za mne i velmi hezký, ale chápu, že co člověk, to názor.

0 1
možnosti

Takže zase nic, pořád teď všichni dávají do aut motory ze sekaček a motorových pil s vyhnaným výkonem pomoci turba. Bojím se až moje poctivá atmosférická V6 vypoví službu, nevím co bych pořídil, ale snad to nebude tak brzy. Naštěstí slouží už 17 let a zatím jí nic nechybí, stále jezdí jak za mlada.

0 0
možnosti

tak doufat, že v autech této třídy (běžných neprémiových značek) které nepotřebují více jak cca 300 koní se dnes objeví šestiválec, je poněkud naivní

3 0
možnosti

Jel jsem v novém 5008 a teda nic moc. Auto z venku vypadá obrovský, ale ve skutečnosti he kratší než kombík, co se týče komfortu tak jsem čekal víc. Nicméně v poměru cena/výkon/spolehlivost to asi není špatná volba.

0 0
možnosti

P60a20v16e90l 87K63a23l12u53s

18. 6. 2018 19:15

Je stejně dlouhý jako Octavia combi....

0 0
možnosti

Krásné, velmi krásné auto R^

4 1
možnosti

J38a24k16u35b 65N87o65v25á58k

18. 6. 2018 17:48

Aspoň ty motory zní použitelne. Ne jak ty motory ze sekačky který cpe škodovka do octavii

0 6
možnosti

srovnání poněkud out.

Toto je ekvivalent Superbu a tam jsou ty "sekačky" i o dost větší, třeba 2.0/280k ;-)

0 0
možnosti

J25a29n 21S29t81e32h13l93i54k

18. 6. 2018 17:45

Tak narovinu si řekněme , že stárneme(delší doba dožití) a lidé spíše hledají auto do kterého se dobře nastupuje a vystupuje (vyšší) . Logicky tedy o sportovní nízká auta je menší zájem než pohodlná a vyšší. U nás v práci si třeba pořídil ford fusion . Oproti fiestě je vyšší a na nastupování je to znát.

2 1
možnosti

Přesně tak! A ještě k tomu je to Francouz, což u mě osobně nevzbuzuje už nějakou řádku let žádnou důvěru. O tom jestli je to hezké auto či ne je škoda se rozepisovat.... No já bych si ho určitě nekoupil:-)

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....