Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Peugeot 607 Pescarolo - z limuzíny sporťák

  16:57aktualizováno  16:57
Protentokrát vzali inženýři francouzké automobilky "do parády" vlajkovou loď Peugeotu. Z majestátní a důstojné limuzíny určené pro managery vykouzlili sportovní koráb, který jen vybízí svého majitele k dálkovým jízdám s plynem na podlaze. - Znovu upozorňujeme, že se jedná pouze o stylistické cvičení (jako např. Škoda Fabia Paris - též předvedená na Pařížském autosalonu).Další fotky z autosalonu Paříž 2002 ZDE!

I když v případě francouzských  inženýrů rozhodně není riziko, že by vyšli ze cviku.
"607 Pescarolo" na první pohled není vzteklounem libujícím si v honičkách křivolakými uličkami měst, všechny úpravy jen zvýrazňují image dálničního maratonce. Tento dojem umocňuje  pohled pod kapotu, kde trůní třílitrový šestiválec V6 kterému se však francouzi také trochu "podívali" do útrob a vydolovali z něj 300kW (408koní) - oproti standartním 210.

Navenek zaujmou chromové doplňky (např. koncovky výfuku, či spodní hrana zadního nárazníku), ohromná   devatenácti palcová kola 245/45, která se jentaktak vejdou do podběhů. Snížený podvozek pak poze podtrhuje sportovního ducha této "lehce" upravené 607ky.
Připomeňme, že Pescarolo je především  jméno závodní stáje, účastníka závodů 24 hodin LeMans, která do svých monopostů montuje motory turbo stejné architektury jako "607 Pescarolo".

Autor:




Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Ford Transit 2.2 ABS,ESP,KLIMA,č.16.
Ford Transit 2.2 ABS,ESP,KLIMA,č.16.

r.v. 2013, naj. 78 000 km, diesel, 1. majitel
579 590 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.