I když v případě francouzských inženýrů rozhodně není riziko, že by vyšli ze cviku.
"607 Pescarolo" na první pohled není vzteklounem libujícím si v honičkách křivolakými uličkami měst, všechny úpravy jen zvýrazňují image dálničního maratonce. Tento dojem umocňuje pohled pod kapotu, kde trůní třílitrový šestiválec V6 kterému se však francouzi také trochu "podívali" do útrob a vydolovali z něj 300kW (408koní) - oproti standartním 210.
Navenek zaujmou chromové doplňky (např. koncovky výfuku, či spodní hrana zadního nárazníku), ohromná devatenácti palcová kola 245/45, která se jentaktak vejdou do podběhů. Snížený podvozek pak poze podtrhuje sportovního ducha této "lehce" upravené 607ky.
Připomeňme, že Pescarolo je především jméno závodní stáje, účastníka závodů 24 hodin LeMans, která do svých monopostů montuje motory turbo stejné architektury jako "607 Pescarolo".