Spíše do oblasti teorie bohužel patří úvahy o tom, že by král zvířat s cedulkou 907 vůbec kdy spatřil světlo světa v sériovější podobě.
Linie a proporce dávají vzpomenout na legendu automobilové historie z 60. let - Jaguar E-Type. Vyznavači moderních aut v něm zase uvidí Mercedes SLR. I špetku amerických muscle-car, nebo klasických ferrari 60. let v něm najdeme.
Dvoumístné kupé je moderní a zároveň klasické. Jemné a plavné křivky se snoubí s agresivitou a dynamikou. Nechybí ani základní identifikační znaky nových Peugeotů - nenasytná tlama předního nárazníku a velké veselé oči světel.
Velkorysý dvanáctiválec pod kapotou a ušlechtilé tvary karoserie, jakoby vzešlé z rýsovacích prken velkých mistrů karosářů šedesátých let, doplňuje superluxusní interiér inspirovaný "GTčky" z vyšších kruhů. Kůže kam oko pohlédne, pravé dřevo na volantu a řadicí páce, hliník... jen ty nej- materiály vévodí dvoumístné kabině, která je posazena až někam na zadní nápravu.
Předlouhá kapota dává nahlédnout do svých útrob prosklenou střední částí. A chromované kanály sání zahrají pětisetkoňové "furioso" (368 kW) dvanáctiválcového šestilitru pod kapotou.
Hmota skleněného segmentu kapoty zasahuje částečně i do interiéru a tvoří centrální panel. V jeho středu trůní velký dotykový displej. Ovládat umí vše co do komfortní výbavy supersportu 21. století patří: GPS, přehravač DVD, MP3. Až řidič a spolujezdec odvrátí oči od urozeného interiéru, uvidí přes celoprosklenou střechu nebe.
Zezadu se naskytne pohled na vysouvací křídlo a širokánské pneumatiky. Ty vzadu mají rozměr 345/35, vpředu pak 275/40. Obuté jsou na 18 palcových ráfcích.
A míry krále francouzské automobilové zvířeny? Délka 4,37 metru, šířka 1,88 metru, výška 1,21 metru a rozvor 2,5 metru. Na nízké hmotnosti 1400 kg se podepisuje i rám z uhlíkových vláken. Dvanáctiválcový motor je uložený podélně za přední nápravou a přes sekvenční šestistupňovou převodovku pohání zadní kola.
Jen a jen pro Peugeot 907 byla také navržena sada tašek, tisková zpráva se bohužel nezmiňuje o tom kde je koupit a kam je v autě uložit.
Úkol pro pozorné: najděte výfuky.
Peugeot 1007 RC Lvíče si ještě ani neodbylo oficiální autosalonovou premiéru a už vystrkuje drápky. Označení RC napovídá, že půjde o sportovní verzi tohoto stylového městského Peugeotu. K přívětivé tvářičce a posuvným bočním dveřím přibyly sportovní prvky. Vrchní hrana zadních dveří dostala spojler, auto obulo 18 palcové disky, pod kterými vykukují černě lakované brzdiče. "Fajnovější" vzhled mají i světla a zpětná zrcátka. Nechybí chromované koncovky výfuku a kůže v interiéru. "RCčko" pohání čtyřválcový motor 1,6 16V s výkonem 105 kW (140 koní). Podvozek je sériový z 1007. |
Peugeot 1007 si ještě neodbyl oficiální autosalonovou premiéru a lvíče už vystrkuje drápky. Označení RC napovídá, že půjde o sportovní verzi tohoto stylového městského vozítka. |
Nechybí chromované koncovky výfuku a spojler na horní hraně zadních dveří. |
K přívětivé tvářičce a posuvným bočním dveřím přibyly sportovní prvky. |
Auto dostalo 18 palcové disky, pod nimi vykukují černě lakované brzdiče. |
Interiér je celý "v kůži". |
Krása, agresivita, dynamika, elegance, historie, moderna... pořádně silný koktejl namíchali u Peugeotu před nadcházejícím autosalonem pod Eiffelovkou. |
Pětisetkoňový dvanáctivalcový koncept označený 907, je supersport se vším všudy - uhrančivý a už na první pohled pořádně rychlý. |
Dvoumístné kupé je moderní a zároveň klasické. Jemné a plavné křívky se snoubí s agresivitou a dynamikou. |
Kůže kam oko pohlédne, pravé dřevo na volantu a řadicí páce, hliník... jen ty nej- materiály vévodí dvoumístné kabině posazené až někam na zadní nápravu. |
Nechybí ani základní identifikační znak nových Peugeotů - nenasytná tlama předního nárazníku a velké veselé oči světel. |
Délka 4,37 metru, šířka 1,88 metru, výška 1,21 metru a rozvor 2,5 metru. Na nízké hmotnosti 1400 kg se podepisuje i rám z uhlíkových vláken. |
Zezadu se naskytne pohled na vysouvací křídlo a širokánské pneumatiky. Ty vzadu mají rozměr 345/35, vpředu 275/40. Obuté jsou na 18 palcových ráfcích. |
Dvanáctiválcový motor je uložený podélně za přední nápravou, a přes sekvenční šestistupňovou převodovku pohání zadní kola. |
Nechybí ani základní identifikační znak nových Peugeotů - nenasytná tlama předního nárazníku a velké veselé oči světel. |
Předlouhá kapota dává nahlédnout do svých útrob prosklenou střední částí. Chromované kanály sání zahrají pětisetkoňové "furioso" (368 kW) dvanáctiválcového šestilitru pod kapotou. |
Až řidič a spolujezdec odvrátí oči od urozeného interiéru, uvidí přes celoprosklenou střechu nebe. |
Na středovém panelu trůní velký dotykový displej. Ovádat umí vše co do komfortní výbavy supersportu 21. století patří: GPS, přehravač DVD, MP3 apod.). |