Diskuze
Soud zakázal, aby levné peugeoty a citroëny měly v Německu název Simca
Děkujeme za pochopení.
chechtin
zastavení produkce
Peugeot nic nezastavil. Značku Simca používal nadále Chrysler pro některé země. Jinak Peugeot pokračoval ve výrobě stejných aut, ale pod značkou Talbot (pohlceno Peugeotem v 50. letech), aby se odlišil od Chrysleru.
Petricek
Re: zastavení produkce
Simcu měl za komoušů děda v NSR. Tehdy ve zlaté metalíze, i když mu silně prokluzovala spojka a byl rád, když vyjel menší stoupání, to auto jsem obdivoval.
V Simce jeli taky Holanovi na dovolenou (Veškrnka se Zedníčkem) v seriálu Chobotnice z .....
Petricek
Ono za povšimnutí stojí to,
proč chtějí ti Francouzi jejich auta prodávat pod jinou značnou. Vzhledem k poruchovosti jejich vozů a velice bídné kvalitě (nemluvím o designu) se jim vůbec nedivím. Tydle levná auta budou kvalitativně ještě horší než klasicé modelové řady značek. Těmito levnými by své mateřské značky zabili. A segment levných vozidel obsadit musí.
Jinak mi vysvětlete, pro se japonské auto Mitsubishi Outlander prodával pod oznažením C-crosser a 4008. Nyní se jde opačným směrem. Vlastní produkce se má přejmenovávat
Xladi
Re: Ono za povšimnutí stojí to,
O jaké poruchovosti je řeč? Mám francouzké auto 5 rokem a nikdy jsem s ním neměl problém, jo jeden problém byl že se rozklížilo ložisko na předním kole ale při stavu silnic se není čemu divit.
navsteva bzdi na socialistu
Zajimave, takze kdyz si poridim chatu
na horach, kam udu jezdit jednou za rok na tyden lyzovat, tak mi ji nekdo ukradne a soud to posveti s tim, ze ji vlastne neuzivam? V bolsevikem promorene evrope je proste mozne vse a vlastnicka prava se beru tak nejak velmi volne.
Paglia Orba
Re: Zajimave, takze kdyz si poridim chatu
a on někdo ukradl to auto ??? Ten germán si pouze zaregistroval jméno toho auta, nikoli to auto. To je pouze chyba majitele automobilky, že si své jméno nezaregistroval.
Když se tvoje chata na horách bude jmenovat Bouda Jouda nějaký podnikavec si jméno Bouda Jouda zaregistruje, tak tobě zbyde ta bouda a jemu ten název - kapišto ???
Andee
Hm...
Docela by mě zajímalo, co milý Joachim pod tou značkou vyrábí?
Caretaker
Re: Hm...
Asi echt klobásky na vývoz do ČR. Semtam I Maso Cenově Akorát.
Ladik82
super
Tak na tu 301 se těším, ať už se bude jmenovat Peugeot či Simca. To je aspoň krasavec, německej Rapid může jít někam !!!!
Doktor JÁTRO
Mnooo koroze
Tenkrát to hnilo asi všechno,šlo jen o to co ještě aspoň trochu v míře a co ne.....třeba škoda 105/120 na tom nebyla v té době až tak nejhůře,třeba oproti ladám které hnily už jen po dešti
Mojí škodě 120 je 28 let,a při generálce se měnily pouze zadní lemy,což je hodně dobrý výsledek....ve stopách její na tu dobu poměrně dobré antikorozní ochrany nejde felicie.....velká škoda,najeto na ní mám 370 000km,obrovský držák a vždy všude dojela...ALE TA KOROZE JE SVINA,zákeřný nepřítel který stejně nakonec vyhraje a pošle tohle po jiných stránkách vymakané auto do šrotiště.....motor by zvládl daleko více,ale kastle už bude v takovém stavu že by se to rozsypalo....škoda soudruzi z škoda AUTO as,že jste ji nedali do POZINKU
PS: Nevěříte?-VĚŘTE!!!
Thor Steinar
Re: Mnooo koroze
Nejen ze neverim, ale asi to nebyla Skoda auto a.s., tipuju spis na s.p. a nazev byl taky jiny :-P
rebbe
Pokud jde o vozy Tatra, mám k nim osobní vztah
na žehličce 57K jsem dělal 1957 můj řidičský průkaz. T 603 a následovníci mně nijak nezajímaly, hned tři takové se sedadly proprděnými papaláši měl můj soused vedle mého vjezdu na rozebrání. Motor vzadu už se od Simcy 1100 nenosí. Ale věřím, že by konstruktéři Tatry uměli přetrumfnout třeba Subaru, se vzduchem chlazeným a přesto tichým motorem.
Thor Steinar
Re: Pokud jde o vozy Tatra, mám k nim osobní vztah
Jestli dobre pocitam, jsi tedy minimalne rocnik 1939 a je ti 73? Takovy sem uz nepisou :-D
Gaston9
Nechápu...
Mám dědictví- krásný dům. Ale dlouho ho nepoužívám. Takže si ho vezme někdo jiný?
Paglia Orba
Re: Nechápu...
Dům ne, ale pokud budeš mít na tom domě napsáno třeba " VILA TRAUTENBERG " a soused si to jméno zaregistruje, tak ti sice dům zůstane, ale název už bude vlastnit soused.
A bude to jen tvoje chyba.
quagaar
tak rychle
co by se ještě dalo ukrát a skutečný majitel potom vydírat? Tohle dělal Němcův bratr v devadesátých letech u nás, koukám že jsme Němce konečně předhonili!
quagaar
Re: tak rychle
Marek Němec to myslím byl, bratr povodňového Igora
KOLDAK
A tomu se říká "duševní vlastnictví".
Něco ukradnu, zaregistruju to a jsem vysmátej, skutečný autor může jen vzteky zatínat pěsti.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...