Diskuze
Soud zakázal, aby levné peugeoty a citroëny měly v Německu název Simca
Děkujeme za pochopení.
Petricek
Ono za povšimnutí stojí to,
proč chtějí ti Francouzi jejich auta prodávat pod jinou značnou. Vzhledem k poruchovosti jejich vozů a velice bídné kvalitě (nemluvím o designu) se jim vůbec nedivím. Tydle levná auta budou kvalitativně ještě horší než klasicé modelové řady značek. Těmito levnými by své mateřské značky zabili. A segment levných vozidel obsadit musí.
Jinak mi vysvětlete, pro se japonské auto Mitsubishi Outlander prodával pod oznažením C-crosser a 4008. Nyní se jde opačným směrem. Vlastní produkce se má přejmenovávat
Xladi
Re: Ono za povšimnutí stojí to,
O jaké poruchovosti je řeč? Mám francouzké auto 5 rokem a nikdy jsem s ním neměl problém, jo jeden problém byl že se rozklížilo ložisko na předním kole ale při stavu silnic se není čemu divit.
Petricek
Re: Ono za povšimnutí stojí to,
Po kolika km? Za poslední 2 roky koupena 3 vozidla franc. značek a všechny 3 byly během prvním pár měsíců v servise se zvlášť závažnými poruchami. Jedno bylo vadné hned od výroby s náhodně se vyskytujícím problémem motoru. Ale zkuste u nás auto vrátit, tak jak to umožňuje zákoník nebo žádat jeho výměnu.
Xladi
Re: Ono za povšimnutí stojí to,
Teď mám najeto necelých 77000km a to ložisko se vyskytlo v cca 60000km jinak mi praskly žárovky (skončila životnost) A žádný jiný problém jsem nezaregistroval. Jakou značku máte? Já vlastním Citroen a před 2 roky jsem ho nechal předělat na LPG
Caretaker
Re: Ono za povšimnutí stojí to,
Třetí francouz během 10-ti let a jediný náklad jsou provozní kapaliny a drobnosti jako stěrače nebo brzdová obložení. Nezažil jsem spolehlivější auto. Narozdíl od kolegy, který má koncernovou středočeskou pixlu a furt si stěžuje, že mu tam něco klepe i po opravách za celkem 30.000,-. Nesmíš holt kupovat v Německu z tureckého autobazaru po prvním majiteli.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.