Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Peugeot Partner: pro rodinu nebo živnostníka?

  12:06aktualizováno  12:06

hodnocení iDNES 4/5

VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Varianta Combi Active dovoluje díky zvýšenému podvozku a zesílenému pérování i výlety mimo zpevněné silnice. Robustní karoserie vozu poskytuje navíc dostatečný pocit bezpečí a vnitřního prostoru.

VNĚJŠÍ VZHLED

Přední části vozu dominuje masivní nárazník a velké světlomety překryté ochranou mřížkou (není v základní verzi), která má spíše estetický význam pro zvýraznění dravosti, než že by svítilny chránila před poškozením. Při pohledu z boku si nelze nevšimnout velkých předních dveří a zadních posuvných dveří, které zajišťují dobrý přístup k sedadlům, i když pro člověka menšího vzrůstu jsou dost vysoko. Manipulace se zadními dveřmi však vyžaduje větší sílu, zejména pak otevření dveří zevnitř není zrovna jednoduché.

Může se hodit

nabídkou osobních, užitkových, terénních           a nákladních vozů.       Peugeot Partner    můžete koupit na www.automodul.cz

Zadní část automobilu působí především oproti předním partiím stroze. Vyjma nárazníku a koncových světel ji tvoří pouze páté dveře, které se otevírají nahoru a dovolují tak například podnikateli snadnou manipulaci se zavazadly nebo nákladem. Mohutnost dveří i výška, do které se po otevření zvednou, určitě nepotěší třeba dámy při nakládání menšího nákupu. Svítilny jsou i zde pod ochranou mřížkou.





Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Lexus LC
Supersport s přehazovačkou je první hybrid, který řidiče baví

U Lexusu jsou frajeři, že takové auto v této podobě dovedli do výroby. Kupé LC je automobilová socha a navíc i technická lahůdka. Za 2,8 milionu.  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Opel Insignia Sports Tourer
První test v Česku: kombíková Insignia nabízí hodně muziky za dobré peníze

Není nejprostornější ani nejluxusnější, ale Opel Insignia Sports Tourer nabízí spoustu praktických vlastností za cenu, kterou zájemci o velké rodinné kombi...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.