Diskuze
Průměrné stáří aut na českých silnicích přesáhlo 15 let
Děkujeme za pochopení.
J94a72n 97D77l12o33u84h57ý
Dokud auto prochazi STK bez nakladnych oprav, tak bude jezdit po silnici. Co je na tom proboha nelogickeho? Felicie najede 300 tkm. Takove auto drive zkoroduje na prach nez v tom jen tak nekdo naskace tyhle kilometry popojizdenim na nakupy ci do prace
D81a14v31i68d 25F70o69r13t
Rekl bych, ze stale vice se na stari podileji i automobilky vlivem neustale se snizujici kvality a zivotnosti u novych vozu... bohuzel.
M82a26r59t58i27n 37D94i78v23i48s
Další expert, ach jo. Je třeba si uvědomit, že máme v registru i vozidla z 20-30tých let, spoustu aut a motorek z poválečné éry. Tato vozidla jsou opecovavanymi veterány a na silnicích je můžeme potkat jen výjimečně, přesto velmi silné hýbou věkovým průměrem. Spousta lidí si dnes pořizuje takzvané youngtimery - zajímavá auta z 80-90tych let. Proč-pro radost! Pak tu máme nějaká ta popojizdedla typu Felicia - pro někoho mezi vesnicemi, taktéž minimální nájezd. Když se podívám na to, co tu běžně jezdí, tak je to srovnatelné s Německem. A že máme liberální pravidla pro dovoz ojetin? Ano, žijeme ve svobodné zemi, tak nám dejte laskavě pokoj!!!
M16i28r19o49s13l80a96v 69K43u54c63e23r17a
Ale tyhle vozy jsou i v jinych zemich a presto je tam prumer podstatne lepsi.
P22e47t92r 18M90i95c78h87a19l
Takže to mám vlastně šestiletou funglovku.
D50o88r81a 28V53e15s57e61l12á
Z článku jasně vyplývá, že staré auto si manuálně zdatný majitel mnohdy opraví sám.
Tímto neuváženým chováním ovšem ubírá pracovní místa třem automechanikům, dvěma lisařům v automobilce, jednomu lakyrnikovi, 15-ti dodavatelům elektroniky ...
To by až tak nevadilo, ale managment automobilek je pak zručnými občany okrádán o miliónové zisky!
R15o61m67a75n 85K21o28z22e88l
No, když se v roce 1994 začaly dělat felicie, tak jsem četl, že toto auto je už fakt složité a kapitola "Udělej si sám" definitivně končí.
P71e42t22r 98B29á12č51a
Spravne je na obrazku to nejhorsi co lze na ceskych silnich potkat, hlavne cose tyce ridicu.
Jen si vsimnete kdo vzdycky vede kolonu, ano vetsinou je to tenhle skvost.
M46i78l44a86n 86C26h69a18l95u76p30a
A kdo tu kolonu předjíždí přes zákaz a plnou a na křižovatce přes šrafy a odbočovací pruhy je mi taky jasné ...
L67i83b37o91r 22F80i51e57d61l48e45r
Ja man treba moto ČZ z roku 1962.. Rocne nenajezdi nic a prumer zvysuje.. A takhle to bude mit hromada lidi i u aut.. Tech skodovek 1000, 100, 105 a jinych bude po stodolach poschovavanych mraky
J61i80ř88í 78Z17ý16k54a
já mám na denní ježdění 17leté Volvo (rád bych jej nahradil, ale není čím) a pro zábavu 45let starou dodávku.
M95a51r68t78i75n 17K35u23ř74í24t88k91a
Průměrné stáří je nic nevypovídající údaj. Chtělo by to vyfiltrovat vozy, která mají déle, než půl roku propadlou STK.
P59a78v19e90l 60P37a61ž79o30u41t
Myslím že to by výsledky nijak významně neovlivnilo
T56o71m50á13š 10J27a62n96d18a
Všiml jsem si, že někteří opět vyzdvihují nízkou spolehlivost elektroniky a podobných vychytávek dnešních automobilů, které navyšují počet návštěv servisů. Máte naprostou pravdu. Jen bych byl nerad, aby se z toho implikovalo, že elektronika je nespolehlivá. Vím, že dotyční to přímo tak nemyslí, ale i tak bych rád nastínil z pohledu mé profese, jak se dnešní auta vyrábějí.
I za přijatelnou cenu ji dokážete produkovat velmi spolehlivou (např. plno high-end elektroniky může bez speciálních úprav do nehostinného vesmíru a fungovat). Pracuji v jedné firmě zaměřující se na diagnostiku všeho druhu, hlavním zákazníkem jsou společnosti z automotive. Nevěřili byste, u kolika zakázek nám zákazník řekne rovnou předem "má to vydržet takhle dlouho a potom děj se vůle boží." Chyba není v technologiích elektroniky, chyba je u společností zaměřující se na zisk skrz servisy.
Ovšem elektronikou to nekončí. Mohl bych jmenovat dále. Máme plno zákazníků, kteří si pravidelně nechávají strukturálně kontrolovat zboží od subdodavatelů. Proč? Vy si od subdodavatele objednáte nějaký kabel, ozubená kola,... a všechno je skvělé a nádherné. A po pár měsících vás subdodavatel začne šidit a vy si toho nemáte šanci všimnout - kabel vypadá stejně, ale "uvnitř" je rozdílný, má jiné složení a jiné (= horší) vlastnosti. Kolikrát toto šizení může vést k bezpečnostním rizikům.
Pokud by si snad někdo myslel, že tohle je výsada obyčejných značek typu Dacia nebo Renaultu, tak věřte, že jsme testovali produkty firem, které jsou dodavateli pro Bentley, Jaguar nebo Mercedez a ty výsledky nejsou o nic lepší, kolikrát i horší...
M19a62r62t10i34n 60S87e18d30o65n98a
A co jste chtel rici ? Auto je uz leta spotrebni zbozi, na Zapade ma zivotnost pod 10 let. Proc vyrabet neco kvaitnejsi, kdyz to zakaznici nejsou ochotni platit (jak dopadl Saab je znamo)? Prubezna kontrola kvality je rutina kazde firmy. Rozdil je v tom, jak casto se kontrolu (kolik % vzorku), nebot to ma vliv na naklady. Vyssi kontrolou je znamy Mercedes nebo Miele, dopadem je vyssi spolehlivost, ale i vyrazne vyssi cena oproti konkurenci.
P15e37t67r 69K88ů66l52a
Tady je problém v tom, že ty nová "auta" nikdo nechce. Buď na to lidi nemají, nebo na něj mají, ale radši ty peníze za něco jiného, např. za dovolenou. Proč kupovat nové, když staré ještě slouží.
M88a37r50t54i35n 34S64e94d95o37n72a
Kazdy to ma asi jinak, ale rekl bych ze lide se u auta rozhoduji hlavne podle toho, jak jej budou potrebovat. Na popojizdeni staci plecka, na delsi trasy potrebujete co je pohodle a spolehlive. V druhem pripade je napr. autom. klimatizace ci tempomat nutnost, a to vetsinou starsi auta nemaji.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...