Diskuze
Průměrné stáří aut na českých silnicích přesáhlo 15 let
Děkujeme za pochopení.
J39a74n 58D46l55o90u50h67ý
Dokud auto prochazi STK bez nakladnych oprav, tak bude jezdit po silnici. Co je na tom proboha nelogickeho? Felicie najede 300 tkm. Takove auto drive zkoroduje na prach nez v tom jen tak nekdo naskace tyhle kilometry popojizdenim na nakupy ci do prace
D73a52v42i73d 38F32o36r90t
Rekl bych, ze stale vice se na stari podileji i automobilky vlivem neustale se snizujici kvality a zivotnosti u novych vozu... bohuzel.
M97a80r60t41i55n 94D83i48v71i71s
Další expert, ach jo. Je třeba si uvědomit, že máme v registru i vozidla z 20-30tých let, spoustu aut a motorek z poválečné éry. Tato vozidla jsou opecovavanymi veterány a na silnicích je můžeme potkat jen výjimečně, přesto velmi silné hýbou věkovým průměrem. Spousta lidí si dnes pořizuje takzvané youngtimery - zajímavá auta z 80-90tych let. Proč-pro radost! Pak tu máme nějaká ta popojizdedla typu Felicia - pro někoho mezi vesnicemi, taktéž minimální nájezd. Když se podívám na to, co tu běžně jezdí, tak je to srovnatelné s Německem. A že máme liberální pravidla pro dovoz ojetin? Ano, žijeme ve svobodné zemi, tak nám dejte laskavě pokoj!!!
M77i21r10o57s93l33a48v 81K20u41c64e24r45a
Ale tyhle vozy jsou i v jinych zemich a presto je tam prumer podstatne lepsi.
P84e31t42r 46M17i21c37h59a81l
Takže to mám vlastně šestiletou funglovku.
D93o51r53a 45V44e64s20e44l90á
Z článku jasně vyplývá, že staré auto si manuálně zdatný majitel mnohdy opraví sám.
Tímto neuváženým chováním ovšem ubírá pracovní místa třem automechanikům, dvěma lisařům v automobilce, jednomu lakyrnikovi, 15-ti dodavatelům elektroniky ...
To by až tak nevadilo, ale managment automobilek je pak zručnými občany okrádán o miliónové zisky!
R19o74m83a22n 38K66o25z58e19l
No, když se v roce 1994 začaly dělat felicie, tak jsem četl, že toto auto je už fakt složité a kapitola "Udělej si sám" definitivně končí.
P34e55t21r 93B35á83č44a
Spravne je na obrazku to nejhorsi co lze na ceskych silnich potkat, hlavne cose tyce ridicu.
Jen si vsimnete kdo vzdycky vede kolonu, ano vetsinou je to tenhle skvost.
M75i20l23a57n 75C37h43a21l94u27p58a
A kdo tu kolonu předjíždí přes zákaz a plnou a na křižovatce přes šrafy a odbočovací pruhy je mi taky jasné ...
L14i58b87o83r 71F75i50e54d48l61e71r
Ja man treba moto ČZ z roku 1962.. Rocne nenajezdi nic a prumer zvysuje.. A takhle to bude mit hromada lidi i u aut.. Tech skodovek 1000, 100, 105 a jinych bude po stodolach poschovavanych mraky
J91i74ř30í 58Z11ý13k13a
já mám na denní ježdění 17leté Volvo (rád bych jej nahradil, ale není čím) a pro zábavu 45let starou dodávku.
M69a98r26t68i10n 68K54u95ř85í24t80k40a
Průměrné stáří je nic nevypovídající údaj. Chtělo by to vyfiltrovat vozy, která mají déle, než půl roku propadlou STK.
P27a21v18e20l 10P31a50ž83o44u53t
Myslím že to by výsledky nijak významně neovlivnilo
T79o44m82á14š 28J47a37n27d36a
Všiml jsem si, že někteří opět vyzdvihují nízkou spolehlivost elektroniky a podobných vychytávek dnešních automobilů, které navyšují počet návštěv servisů. Máte naprostou pravdu. Jen bych byl nerad, aby se z toho implikovalo, že elektronika je nespolehlivá. Vím, že dotyční to přímo tak nemyslí, ale i tak bych rád nastínil z pohledu mé profese, jak se dnešní auta vyrábějí.
I za přijatelnou cenu ji dokážete produkovat velmi spolehlivou (např. plno high-end elektroniky může bez speciálních úprav do nehostinného vesmíru a fungovat). Pracuji v jedné firmě zaměřující se na diagnostiku všeho druhu, hlavním zákazníkem jsou společnosti z automotive. Nevěřili byste, u kolika zakázek nám zákazník řekne rovnou předem "má to vydržet takhle dlouho a potom děj se vůle boží." Chyba není v technologiích elektroniky, chyba je u společností zaměřující se na zisk skrz servisy.
Ovšem elektronikou to nekončí. Mohl bych jmenovat dále. Máme plno zákazníků, kteří si pravidelně nechávají strukturálně kontrolovat zboží od subdodavatelů. Proč? Vy si od subdodavatele objednáte nějaký kabel, ozubená kola,... a všechno je skvělé a nádherné. A po pár měsících vás subdodavatel začne šidit a vy si toho nemáte šanci všimnout - kabel vypadá stejně, ale "uvnitř" je rozdílný, má jiné složení a jiné (= horší) vlastnosti. Kolikrát toto šizení může vést k bezpečnostním rizikům.
Pokud by si snad někdo myslel, že tohle je výsada obyčejných značek typu Dacia nebo Renaultu, tak věřte, že jsme testovali produkty firem, které jsou dodavateli pro Bentley, Jaguar nebo Mercedez a ty výsledky nejsou o nic lepší, kolikrát i horší...
M40a17r34t28i41n 45S57e28d39o74n89a
A co jste chtel rici ? Auto je uz leta spotrebni zbozi, na Zapade ma zivotnost pod 10 let. Proc vyrabet neco kvaitnejsi, kdyz to zakaznici nejsou ochotni platit (jak dopadl Saab je znamo)? Prubezna kontrola kvality je rutina kazde firmy. Rozdil je v tom, jak casto se kontrolu (kolik % vzorku), nebot to ma vliv na naklady. Vyssi kontrolou je znamy Mercedes nebo Miele, dopadem je vyssi spolehlivost, ale i vyrazne vyssi cena oproti konkurenci.
P35e73t18r 89K53ů79l66a
Tady je problém v tom, že ty nová "auta" nikdo nechce. Buď na to lidi nemají, nebo na něj mají, ale radši ty peníze za něco jiného, např. za dovolenou. Proč kupovat nové, když staré ještě slouží.
M19a57r78t61i29n 34S55e45d33o26n63a
Kazdy to ma asi jinak, ale rekl bych ze lide se u auta rozhoduji hlavne podle toho, jak jej budou potrebovat. Na popojizdeni staci plecka, na delsi trasy potrebujete co je pohodle a spolehlive. V druhem pripade je napr. autom. klimatizace ci tempomat nutnost, a to vetsinou starsi auta nemaji.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...