Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Phoenix má vzkřísit legendární značku: Tatra představuje nový náklaďák

Světoznámý kopřivnický výrobce představuje modelovou řadu civilních nákladních vozidel. Tatra Phoenix je prvním výsledkem spolupráce s nizozemskou společností DAF.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I

intago

17. 8. 2011 12:48
centrální nosnou rourou...

to má být technický termín?

Je to domeček plný koleček. Drahý a složitý, ale svůj význam má. Jako i vzd.ch.motory. obé bylo pro Sibiř jak dělané, I na pouště. ale je jiná doba... Ale at se drží, držím ji palce. Pracoval jsem na vývoji nových motorů NPJ 120x140 před 25-30ti lety, kluzná klika... a co z toho je?

0 0
možnosti
AS

SvatyAntonin

16. 8. 2011 23:49
Tatra

Tak už aby te bájný phoenix vstal z popele. Tatra by si to určitě zasloužila.

0 0
možnosti
P

pje2

14. 8. 2011 23:07
Držím palce.

Tatra rozhodně zaslouží úspěch. Jsou to dobré vozy. Odměna za vytrvalost se očekává...

0 0
možnosti
LR

Doricek

16. 8. 2011 8:01
Re: Držím palce.

Už jako malí jsme věděli že ...TATRA NEZNÁ BRATRA R^

0 0
možnosti
MV

vahy777

12. 8. 2011 10:52
Tenkrát kdyby...

po převratu prodali Tatru Mercedesu tak mohli mít klid...úroveň by byla někde trošičku jinde...

0 0
možnosti
H

hrcprcsalala2

12. 8. 2011 10:59
Re: Tenkrát kdyby...

A nebo by byla Tatra už dávno zavřená. Po bitvě je každý generál a dovozovat, že když se něco povedlo ve Škodovce, povedlo by se to i jinde, je poněkud naivní.

0 0
možnosti
LV

baloun

11. 8. 2011 20:08
Vodou chlazená Tatra?

Svět se zbláznil...

4 0
možnosti
MZ

Antikodex

11. 8. 2011 7:47
Konečně to kopřivnickým došlo

Vzduchem chlazený motor už nemá v dnešní době v automobilu co dělat. Tatra si jeho tvrdošíjným používáním málem vykopala hrob. A u typu 613 se jí to povedlo.

2 0
možnosti
JZ

Pribinacek

13. 8. 2011 9:28
Re: Konečně to kopřivnickým došlo

Díky tomu byla Tatra 111 a 148 prakticky bezúdržbová, v létě, v zimě.  Teď s motorem DAF to bude muset na pravidelné prohlídky a už to nebude náklaďák do nepohody.

0 0
možnosti
PN

nepetr

9. 8. 2011 9:44
Jsem rád

že Tatra našla partnera se kterým se může dále rozvíjet a tím pádem i dále existovat R^

0 0
možnosti
J

Jozifek

8. 8. 2011 20:59
....

...mám doma knížku Made in Czechoslovakia, kde je cca 1000 ochr. známek, loga různych firem i země, kde se zboží a v jakém počtu vyváželo. Musím říct, že dnes z toho možná 90% již neexistuje. Mám obavu, aby i značka Tatra nepatřila k tomu seznamu již neexistujících značek, na které lidi jenom s nostalgií vzpomínají.

0 0
možnosti
H

hrcprcsalala2

8. 8. 2011 21:01
Re: ....

A z kteréhopak je ta knížka roku?

0 0
možnosti
L

LOLmaster

8. 8. 2011 20:46
Asi nejlepší krok ze současné situace

Tatra prostě nemůže táhnout všechny ty nákladný vývoje když prodá 900 aut za rok... Neříkám nic o tom co předcházelo ale v současné situaci tatry to byl asi rozumný krok...

3 0
možnosti
L

LOLmaster

8. 8. 2011 21:07
Re: Asi nejlepší krok ze současné situace

Teď sem koukal na jejich stránky tvl. ten podvozek je kompletně předělanej oproti těm klasickým starším civilním 815tkám (Teď ne brigádě dělám v servisu a jednu sme tam měli kompletně rozebranou) , vypadá dost promakaně, jen aby nebyl zbytečně složitej. Le trochu mě zarazil ten plastovej nárazník, to už neni ta nezastavitelná tatra co si poradí i s menším stromem...:-(

2 0
možnosti
VF

Adlof

8. 8. 2011 20:30
Omluva

Skutečně se musím omluvit. Stačí si porovnat produkci nákladních vozů Tatra za RVHP / tedy do roku 1990 / a produkci za EU. / tedy třeba za rok 2010 /

Adaptace nebyla možná, noboť došlo ke změně politického systétmu / jiný vlastník /. Pokud to nechápete, je tato diskuse zbytečná.

Ještě jednou se omlouvám. Mám asi zbytečně moc informací.

Přeji hezký den.:-)

1 0
možnosti
H

hrcprcsalala2

8. 8. 2011 20:34
Re: Omluva

Po tomto příspěvku si spíš myslím, že máš zbytečně moc promile. :-P

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...