Diskuze
Piëch o Dieselgate: Vedení VW o „cinknutých“ TDI vědělo
Děkujeme za pochopení.
J69i51ř23í 64D79v69o52ř85á52k
Specifikace testů jsou jasně nastaveny. Možná je jiné značky zvládou splnit jenom v určitých podmínkách.Ale VW nikdy mimo zkušební stolici. Neznám přesně detailní zprávu . Alo troufnu si tvrdit, že WV šel k těmto testům, stejným spůsobem, jako ostatní značky( přelepené mezery na karoserii,jiná geometrie kol. Přehuštěné pneumatiky,speciální oleje v motoru, převodovce, ....... . Ale ostatním značkám stačily pouze mezery ve specifikaci. Ale VW , protože se dal na "levnější " cestu PD, musel použít vědomí podvod. A v německé firmě,která bývá tak akurátní, že bez svolení vedení si nemůžeš ani ( vypustit metan)?? Že by o tom vedení nevědělo ??
P13e75t32r 90Č63e74r90m56á90k
S první částí naprostý souhlas - k homologačním testům chodí auta upravená ať se jedná o jakoukoliv značku, liší se jen detaily v tom na jaký způsob se primárně soustředí. VW to nedělal jinak.
Ale druhá část je mimo realitu - problém se týká jen CR motorů, PD nikoliv. Otázka vědomosti podvodu je samozřejmě k diskuzi - usa sice uznává nedc, ale pro homologaci požaduje i další podklady (v těch byl ten problém), a do jaké míry to bylo úmyslné zatajení a do jaké pouze ignorace odlišností legislativ, toť otázka.
J34i26ř75í 26D95v62o64ř97á19k
Ale to je ten problém. Zatímco ostatní značky šli cestou CR, VW zůstaval u PD . Ty roky testování, vývoje, omylů prostě chybý.
P47e18t28r 47Č42e75r66m70á62k
Problém to nebyl, VW vsázel logicky na to lepší dokud to šlo, a když kvůli emisním limitům přešel na CR, tak začal používat už ty aktuální verze které měla i konkurence. Takže v tom příčina není.
P19e68t32r 34T69y48č75k60a
Vw pouzival PD motory tak do roku 2009. A tech se to netyka.
J59a54n 32T79a87r48a43b85a
No netýká se jich to ovšem proto, že v té době neplatila EURO5, která je základem problému.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!