Diskuze
Piëch o Dieselgate: Vedení VW o „cinknutých“ TDI vědělo
Děkujeme za pochopení.
O76d44s87t46r21a31n33ě97n10ý 34U80ž30i82v11a46t62e87l
J78a39n 65T18a75r61a69b96a
Despota je patrně postižen totálním ubýváním soudnosti. Jeho nenávist k týmu Winterkorna je daleko silnější, než zdravý rozum a zachování hodnoty akciového balíku. Takže dál pindá ač by ve svém vlastním zájmu měl raději držet mordu.
P63e85t26r 63Č90e97r20m90á60k
Piech určitě ztrátou soudnosti netrpí, právě naopak, velmi dobře ví co dělá a proč to dělá.
J80i89ř42í 38D80v31o19ř70á76k
Specifikace testů jsou jasně nastaveny. Možná je jiné značky zvládou splnit jenom v určitých podmínkách.Ale VW nikdy mimo zkušební stolici. Neznám přesně detailní zprávu . Alo troufnu si tvrdit, že WV šel k těmto testům, stejným spůsobem, jako ostatní značky( přelepené mezery na karoserii,jiná geometrie kol. Přehuštěné pneumatiky,speciální oleje v motoru, převodovce, ....... . Ale ostatním značkám stačily pouze mezery ve specifikaci. Ale VW , protože se dal na "levnější " cestu PD, musel použít vědomí podvod. A v německé firmě,která bývá tak akurátní, že bez svolení vedení si nemůžeš ani ( vypustit metan)?? Že by o tom vedení nevědělo ??
P33e12t49r 43Č17e75r18m50á57k
S první částí naprostý souhlas - k homologačním testům chodí auta upravená ať se jedná o jakoukoliv značku, liší se jen detaily v tom na jaký způsob se primárně soustředí. VW to nedělal jinak.
Ale druhá část je mimo realitu - problém se týká jen CR motorů, PD nikoliv. Otázka vědomosti podvodu je samozřejmě k diskuzi - usa sice uznává nedc, ale pro homologaci požaduje i další podklady (v těch byl ten problém), a do jaké míry to bylo úmyslné zatajení a do jaké pouze ignorace odlišností legislativ, toť otázka.
P18e42t47r 10Č82e28r49m57á44k
Tak Piech je starý lišák, o problému v USA se vědělo už více jak rok a půl předtím než pak ta pseudokauza byla vpuštěna do mediálního světa, v prosinci 2014 už si dokonce EPA vynutila svolávací akci, takže času na všechno bylo víc než dost, a jestliže v tu chvíli zdánlivě neměl trumfy v rukou a skutečně se nározově se svým "stínem" Winterkornem rozešel a následně sám odstoupil z nejvyšší pozice v koncernu ještě předtím než to vypuklo, tak to bylo velmi prozíravé rozhodnutí. Zatímco Winterkor má dneska starosti a jako topmanager má už navždy škraloup, Piech spokojeně sedí doma, nakoupil levně akcie VW a sleduje jak se z VW stala největší automobilka světa.
J16a43n 18T36a70r38a31b29a
To jistě, jenže teď už další krom pár stěků nekoupí, tak by bylo lépší mlčet a neznehodnocovat ty co už má.
K56a30r59e97l 17M56a46z98a37č
On snad někdo pochybuje, že to vedení vědělo??? Jasně že vědělo. Vždyť to dělali proto, aby si co nejvíc namastili kapsy, mohli kupovat tryskáče a lítat za holkama do Ria. Jiný důvod tohoto podvodu a lhaní není!
To, že jsou podmínky ekoteroristické EU nesmyslné, je věc druhá. Kdyby ty prachy, co teď musí platit dali na lobbing, aby podmínky pro auta byly normální, tak bychom byli dnes jinde a poděkovaly by jim automobilky po celém světě. Pýcha předchází pád!
J67i56ř30í 77D49v55o50ř49á11k
Ekoteroristé EU spáchali atentát na VW v USA ???????????
W58a23l80t17e24r 88D32i86v12i37š
Fascinuje mne, jak se neustále drží názor, že viníkem je EU, která nastavila nesmyslné normy. Jenže ty normy nenastavila EU sama, za ně dost tvrdě lobovaly evropské automobilky, protože to pro ně byla obrovská konkurenční výhoda - spolupracovaly na definici, měly čas se na to připravit, vytlačovaly tím americkou a asijskou konkurenci, která na tento způsob "testů" nemá stavěné procesy.
Projděte si někdy historii vzniku norem, uvidíte sami, kdo se na nich podílel v postavení různých poradců, kdo dával evropské komisi různá doporučení. VW si naběhl sám, když si myslel, že mu evropský ojeb (to už není sprstý slovo, když to používá premiér, že jo) projde i na zásadně jinak postaveném americkém trhu.
P96e40t21r 21M87a29r87e89č59e11k
Typický alibismus vysoce postavených panáků. "Nějak to udělejte, s nežádoucími jevy neotravujte a kdyby něco tak já o ničem nevím." Dilbert to popisuje skvěle.
B11ě11l54a 59H91o37r65á66k86o67v85á
Prvořadý je opravdový podvod a to test který neodpovídá skutečnému provozu Přeci když udělám normu pro zátěžový test třeba mostu na 100 tun, tak nemůžu nastavit zkoušku na 50 tun a po spadnutí tvrdit že se obcházela norma
Pravý viník je tvůrce testu a schvalovatel
V69á79c18l48a48v 16M70a74l30ý
Neřekl bych, že je to stejné, když to přirovnáte k mostu, je to asi tak, jako byste podepřel most a po testu podpěry odvezl. Prostě jasný podvod.
L19u41d39v36í45k 18O89n29d67ř59í89č10e72k
Komedie pokračuje. Samozřejmě, že vědělo.. a nejen ve vedení VW
P22a79v61e63l 95M94e30d44e49k
Skutečný viník (nejenom) této kauzy je jasný: euroouřada, který ze své zateplené sesličky sesílá na hlavy výrobců automobilů stále nesmyslnější euronormy, které vznikají zcela mimo souvislost s úrovní a aktuálními možnostmi používané technologie.Výdobytkem je pak downsizovaný trivalec a blizici se plosny zakaz dieslovych motoru do osobnich aut.
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni
Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy
Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...
Čínská Chery chce dobýt Evropu mezi prvními. Začínala s fejkovým toledem
Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to ve...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...