Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pininfarina Sintesi - elektrický tryskáč

  10:50aktualizováno  10:50
Konečně ho vidíme v plné kráse. Ladné tvary a vytříbená technika − u Pininfariny nikdy nestavěli obyčejná auta. To nejposlednější jezdí na elektrony a rozhodně stojí za pozornost.

Pininfarina Sintesi | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Zajímavou kreaci vytvořil pod značkou jednoho z nejslavnějších karosářů světa Lowie Vermeersch. Koncept přetékající inovativními technickými řešeními je dlouhý 4 794 mm, na šířku má 1 988 a na výšku 1 298 mm. Rozvor náprav je 2 990 mm.

Pohon obstarávají čtyři elektromotory rozmístěné po autě společně s dalšími agregáty tak, aby neubíraly místo posádce. Každý z elektromotorů disponuje výkonem 20 kW (27 k). Mnohem šťavnatější je ale hodnota točivého momentu, který je řidiči k dispozici. Na každé kolo (vpředu 245/40 R20 a 285/35 R21 vzadu) se podle údajů Pininfariny přenáší 750 Nm kroutícího momentu.

Sintesi nabízí dva jízdní režimy. Ve standardním se rozjede na 222 kilometrů v hodině a rozjede se na stovku za 9,1 sekundy, když má řidič závodivější choutky, může ve sportovním režimu uhánět až 248 km/h a z nuly na stovce je za 7,5 sekundy. Za pozornost stojí aerodynamický koeficient sintesi Cx = 0,272.



Témata: zeneva08, jízdné


Nejčtenější

Harley Davidson Street Rod
Harley pro manželky na sobě zamakal v posilovně

Když začnete poctivě každý den makat v posilovně, po roce budete vypadat stejně jako nový Street Rod vedle původního modelu Street 750. Posílený motor doplněný...  celý článek

Autocentral: Audi A6 v městském provozu (screenshot)
Autocentral: Test Audi A6

Co je zač Audi A6 a co obnáší péče o takové auto? Na to odpoví Míra Hejda a expert Jirka v novém díle pořadu Autocentral.   celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Další z rubriky

Nová generace elektromobilu Nissan Leaf
Nový elektromobil Nissanu má větší dojezd a jen jeden pedál

Japonská automobilka Nissan Motor představuje druhou generaci svého elektromobilu Leaf. Hatchback na baterky má mít větší dojezd, technologii na automatické...  celý článek

Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet
OBRAZEM: Elektrická jachta na kolech vypadá úchvatně

Designérům Daimleru se podařilo zhmotnění důstojnosti a elegance do podoby automobilové sochy. Skoro šest metrů dlouhý Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet s...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.