Diskuze
ANALÝZA: Konec her, elektromobily je třeba začít prodávat
Děkujeme za pochopení.
M37i35k74u71l96á69š 62K83a31l17i75n55a
Elektro auto je pouze politická věc. Automobilky to podle mě ví moc dobře.
Je to dražší jako normální auto, nemá to takový dojezd jako normální auto a v současné době to nelze ani nikde nabíjet. (nedávno v létě se řešilo na ČRO, že je velký problém když se zapojí X klimatizací do sítě (energetikům to dělá vrásky)), nedovedu si proto představit, že se zapojí v 18 hodin večer třeba 1000 elektro aut na sídlišti.
Elektroauta jsou prostě jen vlhký sen rudozelených socialistů.
Osobně zůstávám u osvědčeného dieselového motoru (mám větší nájezd takže benzín se nevyplatí).
V98l88a27d57i90s59l95a46v 78A70d13a40m45e80c
Pochopil jsem to takto. Automobilky nesplní limity. Odvedou pokuty do EU. Tím budou mít malý zisk a neodvedou daně. Stát tedy nepřispěje do fondů EU, protože nevybere tolik daní. Ještě se stane, že automobilka bude krachovat a stát potažmo EU bude muset začít dotovat automobilky, aby se zachovala pracovní místa.
Prostě se budou přehazovat peníze, ale dokud nevzniknou nové technologie na akumulátory, tak ty elektromobily nebudou prodejné.
D36a27n57i18e60l 63T97o20m18e49k
"Sand in Getriebe" je úsloví, a tedy se nepřekládá doslovně, nýbrž odpovídajícím úslovím. To je v tomto případě "písek v soukolí".
R61i68c66h24a52r95d 58M89i30c96h87a83l17o56w70s96k30i
Elektrovozíky jsou jasným útokem na osobní mobilitu a následně na další osobní svobody. Nenechme se několika neschopnými ovládat a nenechme si to líbit.
G45u35s22t56a21v 57F87o79r76m94a31n
Ono to asi dopadne takto:
Ohromné dotace na elektroauta z našich daní.
Výstavba nabíjecích stanic za účasti státu z našich daní.
Zatížení spalovacích motorů vysokou daní. Omezení vjezdu.
Zdražení elektřiny celoplošně.
Výměna baterie po 8 letech v režii jejich majitelů.
Omezení individuální mobility.
Vymýcení otevřené společnosti.
Diktatura.
J91i81ř92í 81S22c22h19w48a92c51h
Sorry, ale individuální mobilita nevznikla s autem a tedy s ním ani nezanikne.
J11a46r62o43m71i51r 52H27o27b42l50i80k
Nejen že přichází doma imobilní, blíží se doba, kdy automobilky budou postupně krachovat, protože investice do vývoje a výroby elektrovehiklů jsou astronomické a z prodejů nadšencům a pár státním institucí (co to dostanou befelem) to nezaplatí. Každý normální se bude zdráhat si toto pořídit. Zvlášť, když pro masivní nárůst elektromobilů není plánováno žádné rozšiřování elektráren a přenosové soustavy. Důsledek - pád automobilek přivodí nezaměstnanost, dramaticky zvýší sociální dávky při současném výpadku daní od automobilek a jejich dodavatelů. Společnost celkově dramaticky zchudne.
Následující dva roky vidím na pořízení spolehlivého dieslu (tedy netuším, co by spolehlivostí nahradilo Octavii I) a vyčkávání, co se společností toto šílenství provede.
R17e69n45é 43H18a49l98l14a
A proč si nekoupíte normální auto? Věřte, že jsou mnohem spolehlivější auta než Octavia v dieslu. Navíc elektrické auto Vám vnucuje VW, jsou i jiné značky. Nulové emise jsou až 2050 a to už pravděpodobně nebudete řídit a pokud ano, tak třeba vodíkové auto. To by mělo vyhrát, protože se to více blíží pojetí života, jaký nyní vedeme.
K39a60r49e15l 48L41o86p52a18t34a
To je materiál. EU vydává nesmyslné limity, tlačí automobilky do elektriky a ty zase tlačí na vlády zemí aby stavěly pro tyhle zhovadilosti infrastrukturu. Všechno to zaplatí ti blbečci, kterým nakonec nařídí si ten krám koupit povinně.
R37a59d77e88k 50H10o84d21a76ň
Ten argument pana Luca de Meo je poněkud ohraný. Když smartphony začínaly, byly skutečně drahé, jenže šlo o technologický problém u kterého se předem vědělo, že cena půjde dolů - díky Moorovu zákonu, a díky masové výrobě.
Jenže u elektromobilů je tohle problém: karoserie i interiér se dělají i pro spalováky v masové výrobě a v zásadě se tam toho moc nemění, rozhodně ne nic co by způsobilo dramatický pokles ceny. Zůstává elektropohon a akumulátor, přičemž elektropohon žádným dramatickým poklesem ceny neprojde ani u té masovky, a jediná možnost je tak cena akumulátorů. A ta jakkoli jemně klesá, jsou to jednotky procent ročně. A ty navíc místo aby auto zlevnily jsou většinou vynaložené na to, aby se prodlužoval nájezd. A k tomu se přidává legislativa vyžadující různé "asistenty" což samozřejmě zdražuje celek kvůli nutnosti dalších čidel a procesorů. A hlavně ceny náhradních dílů. Rozsekat dnes přední sklo už není jen o té tabuli, ale i o snímačích značek atd. Buchnout předek znamená měnit čidla a tak dále.
R10a98d92e47k 79H49o96d57a94ň
Navíc ona ta idea že 80 % lidí dá za auto 20k nebo víc, 50 % 30k nebo víc - moc pěkný, jenže on jaksi Ford S-max za 24k eur je trochu jiná kategorie, než ID3 co "startuje" na 30k.
Z39d63e98n18ě91k 54P27a89v81l45i69š
Když budu chtít ušetřit koupím Dacii za nějakých 200 tisíc, dojede všude a nabito má za 1 minutu. Ve firmě máme jednu letitou Dacii v provedení van, stála míň než 200 tisíc najeto má více než 200 tisíc a ještě něco najede. Optimální investice.
R49a40d63e61k 75H79o82d60a63ň
No, jen teda jet v tom po dálnici člověka tak trochu vrací do éry Škody 120 GLS - kravál k sebevraždě.
R47e56n74é 74H39a33l87l39a
Já nevím, kde pořád chodíte na to, že se tak chová EU? Já vidím, že se tak chová hysterický VW. To on Vám vnucuje milion variant téhož a je závislý na prodejích v EU a Číně. No a teď se nám už hodně dlouhou dobu snaží vnutit svůj elektromobil. Japonci jdou jinou cestou a jsou relativně v klidu. A já si třeba myslím, že cesta Mazdy a Toyoty je správná a zvítězí.
O54d84s77t45r81a54n81ě37n50ý 84U43ž32i20v12a75t17e38l
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!