Diskuze
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché
Děkujeme za pochopení.
P86e83t44r 13N40o86v75á35k
Žádná čára nenahradí mozek...
Tož asi tak....
P.S. a co v zimě když sněží? To by někteří co jezdí podle čáry měli zůstat doma!
S28t93a53n63i77s22l59a36v 47N83ý89v95l78t
V usa může legálně jet kamion 130km/h. Když mě v dešti předjel zprava, tak mi na deset vteřin naprosto zmizel výhled. Od jeho kol tolik cákalo, že stěrače nic. Ještěže tam byly zvukové čáry.
L12u96c45i67e 67K19u23b50e89l28k16o72v48á
čára - nečára, proboha, nevidím - nepřejíždím, ne?
M96a67r61t19i22n 37K72o38l83a10c98e93k
za mne plus. A víte kolik lidí za vámi bude chaosit a chtět vás předjíždět. Jsou prostě jedinci, kteří musí být svobodní, i kdyby měli omezovat druhé
P91e35t49r 83Č16e97r96v87e65n10ý
Já bych zavedl všude pouze přerušované čáry.
Čára by pouze rozdělovala komunikaci na jízdní pruhy. Snad ještě platí, že řidič musí být odborně způsobilý - někdo, kdo potřebuje čáru na to, aby poznal, jestli může dočasně použít protisměrný jízdní pruh (například pro předjíždění nebo objíždění), podle mého názoru způsobilý rozhodně není.
J42a51r18o66s56l46a78v 38L74e47b89e38d24a
Já bych jen těm čarám odebral význam, daný vyhláškou. Pro nezkušené řidiče to může být jakžtakž dobré vodítko.
M74a38r70t61i32n 49V28y96s46k72o75c83i73l
Se mi libi, jak se ke kazdemu stanoveni DZ musi vyjadrit deset lidi, x z toho s autorizaci, ale pak potkate znaceni mimo obec 70 - krizovatka - 50 (uz ta je neplatna) - krizovatka - 30 /(opet neplatna). Stejne tak mi bylo receno, ze kdyz realne osazeni znackami neodpovida stanoveni DZ (ktere neni verejne, ale to pomineme, 106kou se k nemmu muzete dostat), tak se vlastne neni koho dovolat a treba tricitka kvuli stavbe, neukoncena, pokracujici 2 km po prvni obec (jelikoz tam neni krizovatka a vyjezd z lesa ani z pole platnost znacky neukoncuje) je vlastne v poradku a (citace) ,,ridici neprislusi rozhodovat o tom, jestli znacka byla kvuli oprave, nebo ne a ma se ji ridit". Super, ne?
A tresnickou na dortu je novelizace vyhlasky (ne zakona o provozu, vyhlasky), kde je napsano nove, ze znacka plati po krizovatku (drive bylo po vzdalenejsi konec krizovatky). Musel vymyslet nejaky genius, protoze napr zakaz odboceni tim plati po hranu hrizovatky, metr za hranou muzu odbocovat (pokud tam neni jeste treba zakaz vjezdu do jednosmerky). Genialni :-)
Z66b82y29n18ě84k 82M96e35l20i11c55h80a36r
"tak von chcípnul?" - to byla první moje myšlenka po přečtení první věty (Bělohrádek promine...) / jinak docela nechápu asociaci mezi nesprávností některých čar na silnicích s touto tragickou nehodou...
M59a54r34t60i13n 62V20y57s18k76o37c44i64l
Sledovanost, co jineho.
J25i80ř45í 14K44o90c71u71r21e54k
Ale ať jen netrolím: V noci za deště je člvoěk rád, že je tam jakákoliv čára. Kolikrát přes odlesky světel není dobře vidět před sebe.
M54a38r15t55i27n 65P64l37z25á80k
Tak ale na to by stačily ty krajní
J95i89ř72í 71K84o69c22u72r25e57k
A budeme mít také černé čáry na zimu? :D
M65a64r18t63i47n 10K78u31ř97í17t92k91a
JM kraj to trochu podělal s čárami na silnicích 2. třídy, kdy byly zrušeny úseky dvojité plně-přerušované čáry, kdy jeden směr měl plnou a opačný přerušovanou. Nyní je buď v celém úseku plná, nebo do poloviny přerušovaná pro oba směry.
Také záleží na situaci a aktuálním porostu okolo. Znám silnici, kde je plná čára, ale pokud je na levé straně sklizeno, tak vidím na silnici 2 kilometry daleko, ale pokud je tam vzrostlé obilí, tak vidím jen do první zatáčky.
S předjížděním také záleží, jak rychle jede předjížděné vozidlo. Jinak se předjíždí osobák jedoucí 70km/h a traktor jedoucí 20 km/h.
Kdysi jeden motorkář v jednom brněnském rádiu řekl: Je rozdíl jet rychle a jet jako prase. Pokud budu předjíždět hlava nehlava, zvláště na silnicích 1. třídy, kde se 3 auta vedle sebe vejdou, tak jedu jako prase. Ale pokud mi rozhledové podmínky dovolí bezpečně předjet plazící se traktor i přes plnou, tak je na zvážení, proč ne?
M49a21r63t67i35n 18V72y28s74k77o98c56i63l
Taky je brutalni rozdil predjizdet v nizkem sportaku a treba Transitu. Obcas jsem Transitem jezdil a zasl jsem, jak mista, kde jsem obycejnym osobakem projizdel krokem, najednou projizdim s 60 na tachometru a naprosto bezpecne vsude vidim.
P48e62t64r 84B86á12č75a
Zkuseny ridic jezdici dle sveho rozumu a ne tupe podle kazdyho predpisu 30 km/h pod limit, napovedu tudiz cary neptrebuje, cary by mely byt pouze pro nemehla brzdici provoz, ktery stejne predjedou tak maximalne traktor a to na to jeste potrebujou 5 kilometru.
Cary by mely byt jen jako orientacni.
M71i42l51a71n 91N63ě70m15e79c
Akorát je bohužel počet zkušených řidičů měřeno subjektivně a objektivně značně rozdílný, takže vyzbrojen touto poučkou jezdí nakonec podle svého rozumu kdejaký jouda :)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...