Diskuze
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché
Děkujeme za pochopení.
P91e69t95r 49N17o38v41á68k
Žádná čára nenahradí mozek...
Tož asi tak....
P.S. a co v zimě když sněží? To by někteří co jezdí podle čáry měli zůstat doma!
S61t91a52n51i62s42l87a35v 70N92ý17v27l50t
V usa může legálně jet kamion 130km/h. Když mě v dešti předjel zprava, tak mi na deset vteřin naprosto zmizel výhled. Od jeho kol tolik cákalo, že stěrače nic. Ještěže tam byly zvukové čáry.
L41u90c12i72e 56K37u14b19e74l85k85o87v44á
čára - nečára, proboha, nevidím - nepřejíždím, ne?
M28a13r93t75i90n 97K92o87l93a95c58e65k
za mne plus. A víte kolik lidí za vámi bude chaosit a chtět vás předjíždět. Jsou prostě jedinci, kteří musí být svobodní, i kdyby měli omezovat druhé
P50e64t74r 43Č79e59r36v69e22n98ý
Já bych zavedl všude pouze přerušované čáry.
Čára by pouze rozdělovala komunikaci na jízdní pruhy. Snad ještě platí, že řidič musí být odborně způsobilý - někdo, kdo potřebuje čáru na to, aby poznal, jestli může dočasně použít protisměrný jízdní pruh (například pro předjíždění nebo objíždění), podle mého názoru způsobilý rozhodně není.
J76a58r29o95s24l57a33v 23L48e83b15e71d98a
Já bych jen těm čarám odebral význam, daný vyhláškou. Pro nezkušené řidiče to může být jakžtakž dobré vodítko.
M47a63r23t54i24n 54V36y46s94k53o16c15i72l
Se mi libi, jak se ke kazdemu stanoveni DZ musi vyjadrit deset lidi, x z toho s autorizaci, ale pak potkate znaceni mimo obec 70 - krizovatka - 50 (uz ta je neplatna) - krizovatka - 30 /(opet neplatna). Stejne tak mi bylo receno, ze kdyz realne osazeni znackami neodpovida stanoveni DZ (ktere neni verejne, ale to pomineme, 106kou se k nemmu muzete dostat), tak se vlastne neni koho dovolat a treba tricitka kvuli stavbe, neukoncena, pokracujici 2 km po prvni obec (jelikoz tam neni krizovatka a vyjezd z lesa ani z pole platnost znacky neukoncuje) je vlastne v poradku a (citace) ,,ridici neprislusi rozhodovat o tom, jestli znacka byla kvuli oprave, nebo ne a ma se ji ridit". Super, ne?
A tresnickou na dortu je novelizace vyhlasky (ne zakona o provozu, vyhlasky), kde je napsano nove, ze znacka plati po krizovatku (drive bylo po vzdalenejsi konec krizovatky). Musel vymyslet nejaky genius, protoze napr zakaz odboceni tim plati po hranu hrizovatky, metr za hranou muzu odbocovat (pokud tam neni jeste treba zakaz vjezdu do jednosmerky). Genialni :-)
Z39b74y93n36ě58k 28M31e28l36i45c55h93a83r
"tak von chcípnul?" - to byla první moje myšlenka po přečtení první věty (Bělohrádek promine...) / jinak docela nechápu asociaci mezi nesprávností některých čar na silnicích s touto tragickou nehodou...
J24i84ř62í 81K14o22c89u50r27e57k
Ale ať jen netrolím: V noci za deště je člvoěk rád, že je tam jakákoliv čára. Kolikrát přes odlesky světel není dobře vidět před sebe.
J39i19ř71í 65K46o79c56u36r17e12k
A budeme mít také černé čáry na zimu? :D
M40a43r13t42i26n 17K61u44ř48í72t37k84a
JM kraj to trochu podělal s čárami na silnicích 2. třídy, kdy byly zrušeny úseky dvojité plně-přerušované čáry, kdy jeden směr měl plnou a opačný přerušovanou. Nyní je buď v celém úseku plná, nebo do poloviny přerušovaná pro oba směry.
Také záleží na situaci a aktuálním porostu okolo. Znám silnici, kde je plná čára, ale pokud je na levé straně sklizeno, tak vidím na silnici 2 kilometry daleko, ale pokud je tam vzrostlé obilí, tak vidím jen do první zatáčky.
S předjížděním také záleží, jak rychle jede předjížděné vozidlo. Jinak se předjíždí osobák jedoucí 70km/h a traktor jedoucí 20 km/h.
Kdysi jeden motorkář v jednom brněnském rádiu řekl: Je rozdíl jet rychle a jet jako prase. Pokud budu předjíždět hlava nehlava, zvláště na silnicích 1. třídy, kde se 3 auta vedle sebe vejdou, tak jedu jako prase. Ale pokud mi rozhledové podmínky dovolí bezpečně předjet plazící se traktor i přes plnou, tak je na zvážení, proč ne?
M25a60r98t55i81n 14V23y95s44k34o65c63i42l
Taky je brutalni rozdil predjizdet v nizkem sportaku a treba Transitu. Obcas jsem Transitem jezdil a zasl jsem, jak mista, kde jsem obycejnym osobakem projizdel krokem, najednou projizdim s 60 na tachometru a naprosto bezpecne vsude vidim.
P24e61t90r 90B87á83č15a
Zkuseny ridic jezdici dle sveho rozumu a ne tupe podle kazdyho predpisu 30 km/h pod limit, napovedu tudiz cary neptrebuje, cary by mely byt pouze pro nemehla brzdici provoz, ktery stejne predjedou tak maximalne traktor a to na to jeste potrebujou 5 kilometru.
Cary by mely byt jen jako orientacni.
M24i65l86a33n 55N96ě92m64e13c
Akorát je bohužel počet zkušených řidičů měřeno subjektivně a objektivně značně rozdílný, takže vyzbrojen touto poučkou jezdí nakonec podle svého rozumu kdejaký jouda :)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?
Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!