Diskuze
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché
Děkujeme za pochopení.
P46e74t70r 53N41o54v47á82k
Žádná čára nenahradí mozek...
Tož asi tak....
P.S. a co v zimě když sněží? To by někteří co jezdí podle čáry měli zůstat doma!
S11t26a37n58i84s23l73a78v 70N62ý28v79l56t
V usa může legálně jet kamion 130km/h. Když mě v dešti předjel zprava, tak mi na deset vteřin naprosto zmizel výhled. Od jeho kol tolik cákalo, že stěrače nic. Ještěže tam byly zvukové čáry.
L73u60c11i73e 26K61u63b13e18l38k88o44v22á
čára - nečára, proboha, nevidím - nepřejíždím, ne?
M69a42r41t78i10n 31K15o32l78a52c64e72k
za mne plus. A víte kolik lidí za vámi bude chaosit a chtět vás předjíždět. Jsou prostě jedinci, kteří musí být svobodní, i kdyby měli omezovat druhé
P48e28t92r 83Č61e40r74v90e19n72ý
Já bych zavedl všude pouze přerušované čáry.
Čára by pouze rozdělovala komunikaci na jízdní pruhy. Snad ještě platí, že řidič musí být odborně způsobilý - někdo, kdo potřebuje čáru na to, aby poznal, jestli může dočasně použít protisměrný jízdní pruh (například pro předjíždění nebo objíždění), podle mého názoru způsobilý rozhodně není.
J24a69r79o25s92l82a78v 91L86e48b24e71d53a
Já bych jen těm čarám odebral význam, daný vyhláškou. Pro nezkušené řidiče to může být jakžtakž dobré vodítko.
M41a47r90t61i95n 73V33y93s17k45o11c76i42l
Se mi libi, jak se ke kazdemu stanoveni DZ musi vyjadrit deset lidi, x z toho s autorizaci, ale pak potkate znaceni mimo obec 70 - krizovatka - 50 (uz ta je neplatna) - krizovatka - 30 /(opet neplatna). Stejne tak mi bylo receno, ze kdyz realne osazeni znackami neodpovida stanoveni DZ (ktere neni verejne, ale to pomineme, 106kou se k nemmu muzete dostat), tak se vlastne neni koho dovolat a treba tricitka kvuli stavbe, neukoncena, pokracujici 2 km po prvni obec (jelikoz tam neni krizovatka a vyjezd z lesa ani z pole platnost znacky neukoncuje) je vlastne v poradku a (citace) ,,ridici neprislusi rozhodovat o tom, jestli znacka byla kvuli oprave, nebo ne a ma se ji ridit". Super, ne?
A tresnickou na dortu je novelizace vyhlasky (ne zakona o provozu, vyhlasky), kde je napsano nove, ze znacka plati po krizovatku (drive bylo po vzdalenejsi konec krizovatky). Musel vymyslet nejaky genius, protoze napr zakaz odboceni tim plati po hranu hrizovatky, metr za hranou muzu odbocovat (pokud tam neni jeste treba zakaz vjezdu do jednosmerky). Genialni :-)
Z69b29y56n97ě24k 52M13e95l28i70c98h83a38r
"tak von chcípnul?" - to byla první moje myšlenka po přečtení první věty (Bělohrádek promine...) / jinak docela nechápu asociaci mezi nesprávností některých čar na silnicích s touto tragickou nehodou...
M32a53r86t65i25n 57V75y74s61k45o69c77i77l
Sledovanost, co jineho.
J26i84ř78í 16K33o78c48u59r23e59k
Ale ať jen netrolím: V noci za deště je člvoěk rád, že je tam jakákoliv čára. Kolikrát přes odlesky světel není dobře vidět před sebe.
M45a88r34t70i68n 56P22l75z91á77k
Tak ale na to by stačily ty krajní
J67i51ř79í 17K51o29c52u10r67e18k
A budeme mít také černé čáry na zimu? :D
M29a45r78t18i92n 50K75u90ř85í17t27k48a
JM kraj to trochu podělal s čárami na silnicích 2. třídy, kdy byly zrušeny úseky dvojité plně-přerušované čáry, kdy jeden směr měl plnou a opačný přerušovanou. Nyní je buď v celém úseku plná, nebo do poloviny přerušovaná pro oba směry.
Také záleží na situaci a aktuálním porostu okolo. Znám silnici, kde je plná čára, ale pokud je na levé straně sklizeno, tak vidím na silnici 2 kilometry daleko, ale pokud je tam vzrostlé obilí, tak vidím jen do první zatáčky.
S předjížděním také záleží, jak rychle jede předjížděné vozidlo. Jinak se předjíždí osobák jedoucí 70km/h a traktor jedoucí 20 km/h.
Kdysi jeden motorkář v jednom brněnském rádiu řekl: Je rozdíl jet rychle a jet jako prase. Pokud budu předjíždět hlava nehlava, zvláště na silnicích 1. třídy, kde se 3 auta vedle sebe vejdou, tak jedu jako prase. Ale pokud mi rozhledové podmínky dovolí bezpečně předjet plazící se traktor i přes plnou, tak je na zvážení, proč ne?
M69a77r10t19i74n 15V71y63s13k35o47c90i15l
Taky je brutalni rozdil predjizdet v nizkem sportaku a treba Transitu. Obcas jsem Transitem jezdil a zasl jsem, jak mista, kde jsem obycejnym osobakem projizdel krokem, najednou projizdim s 60 na tachometru a naprosto bezpecne vsude vidim.
P75e58t69r 87B45á50č38a
Zkuseny ridic jezdici dle sveho rozumu a ne tupe podle kazdyho predpisu 30 km/h pod limit, napovedu tudiz cary neptrebuje, cary by mely byt pouze pro nemehla brzdici provoz, ktery stejne predjedou tak maximalne traktor a to na to jeste potrebujou 5 kilometru.
Cary by mely byt jen jako orientacni.
M10i38l71a41n 88N42ě85m65e75c
Akorát je bohužel počet zkušených řidičů měřeno subjektivně a objektivně značně rozdílný, takže vyzbrojen touto poučkou jezdí nakonec podle svého rozumu kdejaký jouda :)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej bytu 2+1, 59m2, Opava, ul. Zámecký okruh
Zámecký okruh, Opava - Předměstí
2 190 000 Kč