Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Plusy a minusy hodnocených vozů

aktualizováno 
-
+ výborné jízdní vlastnosti
+ tuhá sedadla s výborným bočním vedením
+ nízký hluk motoru i podvozku
+ seřízení volantu dvěma směry,výškově stavitelné sedadlo řidiče
+ nejvíce servisů
+ některé součástky levnější
+ levnější havarijní pojištění
+ airbag řidiče i posilovač řízení v ceně
+ levnější ABS
+ místo pro kolena vzadu
+ nárazníky v barvě vozu
+zpracování
+nejmenší pokles hodnoty při prodeji ojetiny

- líný motor
- vysoká spotřeba
- tužší řazení
- strohá palubní deska
- záběr spojky ve vysoké poloze
- špatný výhled dozadu
- zadní dělené sedadlo za příplatek
- nepraktické výškové nastavování sedadla řidiče
- vysoká hmotnost

Fiat Punto

+ jízdní vlastnosti
+ ovladatelnost, dvoustupňový posilovač řízení
+ nižší spotřeba
+ velký kufr
+ hodně odkládacích ploch
+ tříbodový pás na zadním sedadle uprostřed

- horší zpracování
- špatný výhled dozadu
- menší prostor na zadních sedadlech
- výškové nastavení volantu a sedadla řidiče za příplatek
- rychle ztrácí na hodnotě

Renault Clio

+ komfortní podvozek
+ výborný výhled z vozu
+pohodlná sedadla
+ nápaditá přístrojová deska
+ tříbodový pás na zadním sedadle uprostřed

- nepřesné řazení
- naklánění v zatáčkách
- chybí cirkulace vzduchu
- posilovač řízení není v ceně
- menší prostor na zadních sedadlech

Opel Corsa

+ pružný a ekonomický motor
+ přehledná přístrojová deska
+ výborný výhled z vozu
+ místo pro kolena vzadu
+ zadní dělené sedadlo v základní ceně
+ nárazníky v barvě vozu v ceně

- ve vyšších otáčkách hlučný motor
- nemá výškově nastavitelný volant
- posilovač řízení není v ceně
- úzká karoserie

Škoda Felicia

+ nejnižší základní cena (ale s malou výbavou)
+ prostorná karoserie
+ nejvíce servisů
+ levnější součástky
+ levnější havarijní pojištění
+ výborný výhled z vozu
+ levnější ABS
+ místo pro kolena vzadu
+ nárazníky v barvě vozu

- nemá výškově stavitelný volant
- malý komfort řidiče,nepohodlná sedadla vpředu
- hlučný motor s vysokou spotřebou
- nejisté jízdní vlastnosti
- posilovač řízení ani airbag řidiče není v ceně
- po dokoupení druhého airbagu nemá odkládací schránku před spolujezdcem
- nemá vnitřní cirkulaci vzduchu
- zadní dělené sedadlo za příplatek
- špatný dojem z brzd
- lacině působící interiér

Autor:




Nejčtenější

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Další z rubriky

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.