Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Čínské pneumatiky na cestě do Evropy. Linglongu pomáhají Španělé i Češi

Čínský výrobce pneumatik Linglong plánuje expanzi v Evropě. V Číně nyní otevírají nejmodernější testovací trať na světě, kterou pro ně navrhla španělská organizace Applus+ Idiada. Branou do Evropy pak je spolupráce s největším českým internetovým prodejcem pneumatik, pro který Číňané vytvořili privátní značku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Odkdy se do pneumatik dává přírodní kaučuk? Navíc ze sovětské pampelišky?

0 0
možnosti
LM

L65u44b57o 13M88a62c43h50o

14. 11. 2017 14:33

prírodný kaučuk sa do pneumatík používa odjakživa. Lenže je čím ďalej tým vzácnejší a drahší.

A "pampeliškový" - tak konkrétne Continental s tým experimentuje už asi 5 rokov, neviem, či to doviedli už aj do sériovej výroby.

"Continental chce sériovou výrobu pneumatik z pampeliškového kaučuku spustit během následujících pěti až deseti let.

Projekt zatím probíhá velice úspěšně – již proběhly první testy pneumatik za letních i zimních podmínek. Pneumatiky vyrobené z pampeliškového kaučuku vykazují srovnatelné vlastnosti v porovnání s pneumatikami vyrobenými z běžného přírodního kaučuku z kaučukovníku (Hevea brasiliensis)."

0 0
možnosti
KH

K49a53r85e56l 67H19o45r21á60k

14. 11. 2017 8:10

Dovoz takovýhle věcí z Číny by měli zakázat. Akorát to likviduje evropskou ekonomiku.

0 0
možnosti
Foto

Na čínských pneu jezdím už řadu let, na Mercedesu E270CDI jsem měl Goodride. Na Yeti pak Westlake, obě značky pochází od největšího čínského výrobce.

Teď mám na Yeti celoroční pneu od Korejců, Nexen. Vše k naprosté spokojenosti.

Původních Continentálů jsem se velmi rád zbavil, dostali je zdarma protektoráři v Blatné.

0 4
možnosti

pneu jsou to jediné, co drží auto na silnici, takže se nevyplatí na nich šetřit. A celoroční pneu jsou pro někoho, který najede pár km ročně a ještě stylem, je moc sněhu, pojedu až to sleze.

Člověk, co má rád sebe a své auto, celoroční pneu ani čínský pneu nedá.:-)

1 0
možnosti
MB

To se ten Tomket moc neprodává když se tady o tom potí články co ? ;-D;-D

5 0
možnosti
JS

Tomket, to jsou ty gumy plne reklamy a nikdo na nich nejezdi?

5 0
možnosti

no nejlevnější pneu dokonce na Tomketech postavili svou expanzi. A v nějakým rozhovoru se majitel přímo přiznal, že chystají privátní značku vyráběnou v Čině

0 0
možnosti
ML

M62a34r69t55i28n 53L70a42c75o

13. 11. 2017 18:07

"Haly továrny ve východočínském Čao-jüanu mají 380 hektarů."

To by sme mali takých cca 800 fotbalových ihrísk, ak to prepočítame na Fabie, tak by to bolo cca 380 tisíc Fabií.;-D

Asi skôr pôjde o celkovú plochu areálu továrne...

1 0
možnosti
Foto

I81v70a13n 46B56á21r81t64a

13. 11. 2017 16:39

Super, přejděme na Euro a můžeme si začít vyrábět čínské gumy. To snad Euro ať zůstane tam kde je.8-o

7 0
možnosti
JZ

J78i23ř12í 73Z89ý10k92a

13. 11. 2017 18:41

stačí, že tu začneme vyrábět korejské papuče ze zhmotněné tmy ;-D.

A je celkem zajímavé, že ti žádné Euro nepotřebují ...

0 2
možnosti
AS

Aha, takže je mně jasná značka Tomket, za své Continentálky je určitě nevyměním :-)

2 0
možnosti
JC

Dokud Čína byla zajímavá jen z důvodu levné pracovní síly tak to bylo plus pro západní ekonomiku. Ale až Čína začne konkurovat nejen ekonomicky, ale i technologicky, tak to bude konec západní ekonomiky. Myslím že by si západní ekonomika měla hlídat technologický náskok a kontrolovat vývoz tzv. Now how.

0 1
možnosti
MT

To je otázka maximálně dvaceti let.

Evropa všechny své prostředky utratí za ochranu ŽP, živení nemakačenků, regulace, dotace a ochranu imigrantů.

Čína za rozvoj průmyslu, infrastrukturu a masivní růst výzkumu.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...