Diskuze

Čínské pneumatiky na cestě do Evropy. Linglongu pomáhají Španělé i Češi

Čínský výrobce pneumatik Linglong plánuje expanzi v Evropě. V Číně nyní otevírají nejmodernější testovací trať na světě, kterou pro ně navrhla španělská organizace Applus+ Idiada. Branou do Evropy pak je spolupráce s největším českým internetovým prodejcem pneumatik, pro který Číňané vytvořili privátní značku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Odkdy se do pneumatik dává přírodní kaučuk? Navíc ze sovětské pampelišky?

0 0
možnosti

L15u45b68o 64M11a21c18h14o

14. 11. 2017 14:33

prírodný kaučuk sa do pneumatík používa odjakživa. Lenže je čím ďalej tým vzácnejší a drahší.

A "pampeliškový" - tak konkrétne Continental s tým experimentuje už asi 5 rokov, neviem, či to doviedli už aj do sériovej výroby.

"Continental chce sériovou výrobu pneumatik z pampeliškového kaučuku spustit během následujících pěti až deseti let.

Projekt zatím probíhá velice úspěšně – již proběhly první testy pneumatik za letních i zimních podmínek. Pneumatiky vyrobené z pampeliškového kaučuku vykazují srovnatelné vlastnosti v porovnání s pneumatikami vyrobenými z běžného přírodního kaučuku z kaučukovníku (Hevea brasiliensis)."

0 0
možnosti

K74a25r94e89l 93H69o27r54á83k

14. 11. 2017 8:10

Dovoz takovýhle věcí z Číny by měli zakázat. Akorát to likviduje evropskou ekonomiku.

0 0
možnosti
Foto

Na čínských pneu jezdím už řadu let, na Mercedesu E270CDI jsem měl Goodride. Na Yeti pak Westlake, obě značky pochází od největšího čínského výrobce.

Teď mám na Yeti celoroční pneu od Korejců, Nexen. Vše k naprosté spokojenosti.

Původních Continentálů jsem se velmi rád zbavil, dostali je zdarma protektoráři v Blatné.

0 4
možnosti

pneu jsou to jediné, co drží auto na silnici, takže se nevyplatí na nich šetřit. A celoroční pneu jsou pro někoho, který najede pár km ročně a ještě stylem, je moc sněhu, pojedu až to sleze.

Člověk, co má rád sebe a své auto, celoroční pneu ani čínský pneu nedá.:-)

1 0
možnosti

To se ten Tomket moc neprodává když se tady o tom potí články co ? ;-D;-D

5 0
možnosti

Tomket, to jsou ty gumy plne reklamy a nikdo na nich nejezdi?

5 0
možnosti

no nejlevnější pneu dokonce na Tomketech postavili svou expanzi. A v nějakým rozhovoru se majitel přímo přiznal, že chystají privátní značku vyráběnou v Čině

0 0
možnosti

M87a26r44t65i64n 62L63a89c45o

13. 11. 2017 18:07

"Haly továrny ve východočínském Čao-jüanu mají 380 hektarů."

To by sme mali takých cca 800 fotbalových ihrísk, ak to prepočítame na Fabie, tak by to bolo cca 380 tisíc Fabií.;-D

Asi skôr pôjde o celkovú plochu areálu továrne...

1 0
možnosti
Foto

I17v82a69n 48B69á14r50t23a

13. 11. 2017 16:39

Super, přejděme na Euro a můžeme si začít vyrábět čínské gumy. To snad Euro ať zůstane tam kde je.8-o

7 0
možnosti

J83i91ř94í 20Z21ý77k61a

13. 11. 2017 18:41

stačí, že tu začneme vyrábět korejské papuče ze zhmotněné tmy ;-D.

A je celkem zajímavé, že ti žádné Euro nepotřebují ...

0 2
možnosti

Aha, takže je mně jasná značka Tomket, za své Continentálky je určitě nevyměním :-)

2 0
možnosti

Dokud Čína byla zajímavá jen z důvodu levné pracovní síly tak to bylo plus pro západní ekonomiku. Ale až Čína začne konkurovat nejen ekonomicky, ale i technologicky, tak to bude konec západní ekonomiky. Myslím že by si západní ekonomika měla hlídat technologický náskok a kontrolovat vývoz tzv. Now how.

0 1
možnosti

To je otázka maximálně dvaceti let.

Evropa všechny své prostředky utratí za ochranu ŽP, živení nemakačenků, regulace, dotace a ochranu imigrantů.

Čína za rozvoj průmyslu, infrastrukturu a masivní růst výzkumu.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!