Diskuze
Po Česku se válí 300 tisíc autovraků
Děkujeme za pochopení.
Killbilly
likvidace
no likvidace je fajn ale prijde mi ponekud sahle ze se za to ma platit kdyz sou jiste skupiny obyvatel ktere se sberem rezavych vyfuku a blatniku uz slusny casek zivi, jen zelezo z vozu hodi nakou kacku,a nevim proc bych si z auta nemohl vzit uzitecne soucastky-veci do interieru,motor,prevodovku,napravu nebo neco jineho co se hodi na opravu jineho vozu ci nejakou stavbu.
hlavne ze si pamatuju jak sem chodil na vrakac kupovat nahradni dily do auta,kdyz si ho clovek vymontoval z vraku sam cena byla 60% ceny noveho dilu.takze jedno auto rozprodali urcite aspon za 10k.
Rick
Likvidace ...
Problém je možná v něčem jiném ... ceně za likvidaci. Obávám se kdo vlastní nějaký vrak př. 120cítku a nejezdí s ním, páč nemá na opravy, tak těžko bude mít 2000-5000 kč na likvidaci. To radši auto nechá tak jak je, nebo rozprodá součástky a zůstane z auta jenom skelet a to už žádná firma nebude chtít "zadarmo" zlikvidovat. Takže je z toho začarovaný kruh.Maria
Cesi jsou mist a bordelari
takovej bordel neni jako v Cesku neni snad ani v Asia! Moralni pokleslost a nekulturnost tohodle seskupeni (60% Cechu je mist) pod vedenim presidenta Klause je ohromna. Nejenomze Cesi jsou bordelari a smrdi, take stadovitost a blbost je donebe volajici jak vyplyva z 60% prispevku tady na tom chatu... A myslim, ze tech 40% normalnich si stejne jako ja mysli, ze vznik Ceska v roce 1918 byl omyl tohoto sveta...venomacek
auto nemám,
ale než dávat značky do depozitu - nebylo by jednodušší nahlásit, že mi ho někdo štípnul? auto se nenajde :-) a díly jsou dobrý :-)))CrimbleCrumble
Re: auto nemám,
pokud na to někdo má žaludek... ovšem pokud ti najdou auto, který ti měli ukrást, na zahradě, možná budeš mít problém.HonzaBecher
,,
A ono nejde dat starej vrak prodejci automobilu? Se ted platej poplatky za ekolikvidaci, tak snad muzu starou Skodovku dat dealerovi Skodovky, at se o to postara, ne? Ale kam s Trabantem?petr
Re: ,,
honzo bechere, žádný poplatky za ekolokvidaci se zákazníkům při koupi auta neúčtují,to si pleteš s lednicema.radim
jenom?
jenom 300 tisic? Myslim, ze je to daleko vic. Kdykoli jedu autem, tak je na cestach spousta vraku - ziguliku, dacii, Skodovky 105 nebo 120, stare Mercedesy (velmi oblibene u nasich Romanskych spoluobcanu), atd...CrimbleCrumble
moje zkušenost
měl jsem taky zájem odhlásit auto. takže jsem se poptal na inspektorátu, co budou chtít po mně. též jsem se ptal na možnost nechat auto na náhradní díly (zájemce jsem měl). paní mi řekla, že to nelze, že musim mít doklad o ekologický likvidaci - ale jakoby "neoficiálně" mi poradila, že můžu odevzdat značky do depozita, a snad prý po roce pak lze auto definitivně odhlásit - bez dalších papírů!! takže vyčuranost opět vítězí. další levota pak je, že lze sehnat papír na likvidaci za 1000 kč s tím, že ten "likvidátor" to auto vůbec neuvidí a je mu jedno, co s ním uděláte. nakonec jsem se z toho vykroutil s čistým svědomím, protože se našel zájemce, který auto i s vadnou spojkou ode mne koupil (!!!) a jestli neumřel, tak s ním šťastně jezdí ještě dnes.petr
zákon
CrimbleCrumble
Re: zákon
s tím lze souhlasit, ano... ovšem je třeba dát možnost lidem zlikvidovat auto ekologicky individuálně, tj. nikoli přes odbornou firmu. pokud se mě týká, já bych dal asi přednost odborné firmě, zaplatil bych jim nějakou tisícovku, ať to udělají za mě, ovšem je spousta lidí, kteří prostě mají čas a prostor na to, aby to udělali sami. neměl by být problém pak dostat v různých sběrnách doklad o tom, že materiály byly řádně odevzdány. a nevidím nic špatného na tom, že použitelné díly si nechám jako náhradní, případně je prodám - opět s dokladem. jistěže je zde prostor pro podvody a korupci, ovšem to je tak jako tak, viz můj příspěvek výše.frcin
ekologická likvidace
pořád se tu kdosi ohání ekologickou likvidací ale to co je za ni vydáváno mi ekologické zrovna nepřipadá. Jelikož se celkem často pohybuju v areálech společností zabývajících se zpracováním železného šrotu a i autovraků, můžu říct, že většinou to vypadá tak, že z auta je různým způsobem odstraněn motor a převodovka. Tyto díly se většinou naháží na velkou hromadu, která je samozřejmě dobře nasáklá olejem. To vše je většinou skladováno pod širým nebem, takže do toho přší, sněží ... znečistěnou vodu s olejem samozřejmě nikdo nezachycuje, ono se to vsákne. Zbytek auta se sklem, plasty atd. se pak prostě pomačká aby nezabíral tolik místa. Doufám, že při dalším zpracování se to pak vytřídí.....Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha