Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Po Česku už jezdí elektrický superb. Dá se koupit

Dva roky pracovali na elektromobilu konstruktéři brněnské techniky VUT. Jejich VUT SUPERBEL II dostal v červnu homologaci a může vyrazit do provozu. Má státní poznávací značku 7B7 27 86. Auto se bude vyrábět, cena přestavby je přibližně 800 tisíc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OZ

Tupolánek

6. 7. 2011 2:37
Co ten vorvanej spoiler???

Kdepa, asi študenti udelaly chybu? ;-D

1 0
možnosti
JZ

Karátek

4. 7. 2011 1:00
Fakt se bavím.

Vzkaz pro lidi, nepište sem blbosti, vždyť je to k smíchu co sem píšete. Jste vedle jak jedle. ;-D

0 0
možnosti
JK

GenEtt

3. 7. 2011 23:43
No tak

dle svých zkušeností s primitivníma baterkama v UPS si absolutně nedovedu představit, jak by tohle v praxi fungovalo. Elektromobily na baterky jsou blbost.

0 0
možnosti
JZ

Karátek

4. 7. 2011 0:57
Re: No tak

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
AA

akro

3. 7. 2011 10:50
Kde je pravda?

Klasický případ novinářského "vylepšení informací"? EVC Group na svých webových stránkách uvádí pro toto auto úplně jiné parametry, než ydnes-článek.......:-/

0 0
možnosti
JZ

Karátek

3. 7. 2011 13:45
Re: Kde je pravda?

Pozor, je Superbel 1 a Superbel 2. Dělají už druhou generaci.

0 0
možnosti
JZ

Karátek

3. 7. 2011 10:23
Škoda

Již testuje 20 octavií el.mobilů (V ČR a v Německu) a v brzké době bude Fábia, Yeti, Roomster a Octavia. Zdroj Škoda. VW také vyrábí el.mobily a i vyráběl. Prakticky všechny značky vyrábí el.mobily. AUDI, BMW a BOSCH vidí budoucnost a prakticky se jí věnují a budou a chtějí ovládnout svět v el.mobilitě. Stačí se zajímat a hned člověk ví o co jde. Baterie už jsou vymyšlené a začínají se montovat. SCiB jsou zatím nejlepší co je na trhu, počet cyklů 100 000, vyšší kapacita, jsou malé, lehké, snášení vysoké proudy, příznivá cena  atd. Dále se testuje LSP, což vypadá slibně, sice mají nižší počet cyklů, zas mají obrovskou kapacitu oproti SCiB a je možnost vybití do 100%. Teoreticky s LSP bateriemi by byl dojezd na jedno nabití 500 km při stejné váze jak LiFeYPO4, které má reálně tak 180 km. Jsem zvědav co chtějí použít za baterie, o kterých se v článku zmínují. Podle komentářů usuzuji, že jde o amatéry, kteří si neumějí nic spočítat a plácají hovadiny, protože tomu nerozumí.

0 0
možnosti
T

tommybuu6

2. 7. 2011 17:21
na co to je?

když to nedojede ani Brno - Praha bez přestávky?

0 0
možnosti
AA

akro

3. 7. 2011 10:53
Re: na co to je?

Hodinky bezva, ale ty baterky........;-D

Lidstvo prozatím neumí akumulovat elektřinu s dostatečnou hustotou, aby to do Prahy dojelo.

Dalším průšvihem bude nepochybně umístění těžkých akumulátorů před přední nápravou. Jízdní vlastnosti budou při tak rozhozené zátěži přední nápravy docela tristní. Naštěstí to jezdí pomalu.

0 0
možnosti
DD

surfer27

2. 7. 2011 0:04
muj osobni nazor

elektrika je o nicem...a podle me i krok zpet

0 0
možnosti
MC

katano

1. 7. 2011 23:56
koncern VW .....................

Ani samo VW které vlastní Simply Clever SKODA, seriově nevyrábí žádný ELEKTRICKÝ VŮZ.

            PS : to je - REALITA. :-P

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

1. 7. 2011 22:51
---

Cituji z diskuse: "Elektromobil napajeny z akumulatoru je slepa vyvojova vetev."Hm.

Pán asi nikdy neviděl VZV.;-D

0 0
možnosti
TZT

Teleke z Toloko

1. 7. 2011 22:22
a to strčím do zásuvky a do rána je to nabitý?

?

0 0
možnosti
MD

michal II

1. 7. 2011 22:54
Re: a to strčím do zásuvky a do rána je to nabitý?

Mas to tam napsany.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...