Diskuze
Po nehodě může záda trápit záhadná bolest. Může za to opěrkový syndrom
Děkujeme za pochopení.
ROSES_LIVE_REBEL
Clanek je z medicinskeho hlediska znacne nepresny.
Co tu chybi je rada na specializaci - neurologie. Terapie pak spociva v rehabilitaci
StumedlazOltecu
Zakupte sobě Fabii, opěrkový syndrom.
budete mít i bez autonehody...
Zároven když si tu hlavu opřete tak se lépe usíná bez ohledu na rychlost jízdy...
Obvzl,. pak na rovných cestách..
Pavel57
a co prudké trhnutí hlavou při klimbání?
Když koukám na příznaky, uvědomil jsem si, že mám podobné. Nehodu jsem neměl, ale unavený jsem jel ve vlaku a několikrát jsem se probudil, když mi hlava klesla a trhnutím svalů se zase narovnala - prostě, takové to klimbání, kdy hlava padá a zase se zvedá. Je možné, že by to vedlo ke stejným příznakům??
MasoxCZ
Re: a co prudké trhnutí hlavou při klimbání?
Svaly samy o sobě ani zdaleka nedokážou to, co pohyby v důsledku nárazu. To bude nejspíš jen namožení prochladlého svalu nebo úponu. Když už se to stane, tak mě na to dobře funguje paracetamol, teplý zábal, klid, a do dvou dnů je to ok. Hlavně bych nedoporučil neodbornou masáž, tou se dá hodně zkazit; když už, tak nešetřit za chiropraktika který ví co dělá. A pro další cesty si koupit cestovní polštářek a šálu nebo aspoň rolák.
MouseMAN
A k cemu je to dobre?
Rekl bych, ze mnohem lepsi je nebourat. Kdyby nikdo nemel bezpecnostni prvky, tak by byli vsichni trochu opatrnejsi.
Atomas
Re: A k cemu je to dobre?
Osobní zkušenost: jedu po hlavní cca čtyřicítkou a deset metrů přede mnou mi z vedlejší ulice zprava vjede před auto ženská, která koukala pouze na druhou stranu. Během sekundy následoval náraz a vystřelil airbag... Ono se řekne nebourat, ale to by jste musel být na silnici sám...
Deleter
---
Proto jezdím se systémem SAHR, kterej je starší a lepší, než nějakej WHIPS.
habr
Točení hlavy,
špatně od žaludku, prostě stav jako po pořádném mejdanu, ale za naprosté abstinence. Takže človíček koumá co mu je, když v krvi není nic co by rozhodilo tělo. Běhal jsem po doktorech, lecos mi některý řekl, nakonec ale starší praktik se jen usmál a řekl - krční páteř - měl jste větší pád, náraz v autě ? A bylo nalezeno. Kdo by napadlo, že dva roky po celkem velkém pádu (v podstatě jich bylo v průběhu 10 let víc), tři či čtyři roky po bouračce (náraz zezadu asi není to pravé) co by se krku líbilo)se začně dělat blbě následkem tehdejšího prudkého pohybu hlavy. Vyšetření u neurologa, vyšetření ronováhy, sluchu a nakonec rehabilitace která prakticky skočí až v urně. Je to nepříjemné, ale co naděláme. Nicméně když se ví jak cvičit, lecos se dá přežít.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha