Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Po nehodě může záda trápit záhadná bolest. Může za to opěrkový syndrom

Až polovina lidí po autonehodách trpí takzvaným opěrkovým syndromem, kromě bolestí zad je trápí také špatné vidění a závratě. Správně se léčí jen zlomek z nich. Rentgen nebo magnet totiž nemoc nemusí odhalit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ROSES_LIVE_REBEL

22. 11. 2010 13:34
Clanek je z medicinskeho hlediska znacne nepresny.

Co tu chybi je rada na specializaci - neurologie. Terapie pak spociva v rehabilitaci

0 0
možnosti

StumedlazOltecu

22. 11. 2010 13:53
Zakupte sobě Fabii, opěrkový syndrom.

budete mít i bez autonehody...

  Zároven když si tu hlavu opřete  tak se lépe usíná bez ohledu na rychlost  jízdy...

  Obvzl,. pak na rovných cestách..!!

0 0
možnosti

Pavel57

22. 11. 2010 12:45
a co prudké trhnutí hlavou při klimbání?

Když koukám na příznaky, uvědomil jsem si, že mám podobné. Nehodu jsem neměl, ale unavený jsem jel ve vlaku a několikrát jsem se probudil, když mi hlava klesla a trhnutím svalů se zase narovnala - prostě, takové to klimbání, kdy hlava padá a zase se zvedá. Je možné, že by to vedlo ke stejným příznakům??

0 0
možnosti

MasoxCZ

22. 11. 2010 13:07
Re: a co prudké trhnutí hlavou při klimbání?

Svaly samy o sobě ani zdaleka nedokážou to, co pohyby v důsledku nárazu. To bude nejspíš jen namožení prochladlého svalu nebo úponu. Když už se to stane, tak mě na to dobře funguje paracetamol, teplý zábal, klid, a do dvou dnů je to ok. Hlavně bych nedoporučil neodbornou masáž, tou se dá hodně zkazit; když už, tak nešetřit za chiropraktika který ví co dělá. A pro další cesty si koupit cestovní polštářek a šálu nebo aspoň rolák.

0 0
možnosti

MouseMAN

22. 11. 2010 8:07
A k cemu je to dobre?

Rekl bych, ze mnohem lepsi je nebourat. Kdyby nikdo nemel bezpecnostni prvky, tak by byli vsichni trochu opatrnejsi.

0 0
možnosti

Atomas

22. 11. 2010 8:34
Re: A k cemu je to dobre?

Osobní zkušenost: jedu po hlavní cca čtyřicítkou a deset metrů přede mnou mi z vedlejší ulice zprava vjede před auto ženská, která koukala pouze na druhou stranu. Během sekundy následoval náraz a vystřelil airbag... Ono se řekne nebourat, ale to by jste musel být na silnici sám... 

0 0
možnosti

Deleter

22. 11. 2010 3:40
---

Proto jezdím se systémem SAHR, kterej je starší a lepší, než nějakej WHIPS.:-)

0 0
možnosti

habr

22. 11. 2010 0:48
Točení hlavy,

špatně od žaludku, prostě stav jako po pořádném mejdanu, ale za naprosté abstinence. Takže človíček koumá co mu je, když v krvi není nic co by rozhodilo tělo.  Běhal jsem po doktorech, lecos mi některý řekl, nakonec ale starší praktik se jen usmál a řekl - krční páteř - měl jste větší pád, náraz v autě ?  A bylo nalezeno.  Kdo by napadlo, že dva roky po celkem velkém pádu (v podstatě jich bylo v průběhu 10 let víc), tři či čtyři roky po bouračce (náraz zezadu asi není to pravé) co by se krku líbilo)se začně dělat blbě  následkem tehdejšího prudkého pohybu hlavy. Vyšetření u neurologa, vyšetření ronováhy, sluchu a nakonec rehabilitace která prakticky skočí až v urně.  Je to nepříjemné, ale co naděláme. Nicméně když se ví jak cvičit, lecos se dá přežít.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...