Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Podívejte se na bouračku škodovek. Netradiční crashtest yetiho a superbu

Půlminuta a je po všem. Technici dlouhé hodiny simulovali, propočítávali, vyměřovali, pak polepili auta speciálními značkami, zapnuli kamery, nažhavili počítače a za půlminutu bylo po všem. Yeti se bez řidiče rozjel a plnou silou narazil v devadesátce do superbu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

Thaliano

13. 9. 2010 10:01
ouvej velke auto

a pak, ze vetsi auta jsou bezbpecnejsi,pche

0 0
možnosti
EK

Deleter

13. 9. 2010 10:22
Re: ouvej velke auto

?

0 0
možnosti
EK

Deleter

9. 9. 2010 21:02
Pěkná práce!

Jenom nevím, kde vzali ty setiny procenta v hodnocení.

A z podobného soudku http://www.youtube.com/watch?v=brCYMtWTeRU

A z možná nikoliv uzavřené historie http://www.youtube.com/watch?v=4v9kSwr4AUI

0 0
možnosti
E

entony13

9. 9. 2010 13:58
Perfektní reklama :-) a skoro zdarma

ale yeti si stejně koupím :-) i  bez reklamy. 5 hvězdiček i oficiálně. Moderní auta ochrání řidiče i osádku, ti ze starých aut mají smůlu. Lepší nová fabie než  stará velká plečka svařená ze tří aut a bez airbagů

0 0
možnosti
EK

Deleter

9. 9. 2010 20:52
Re: Perfektní reklama :-) a skoro zdarma

To je pravda. Taky je pravda, že velká stará plečka svařená jen původně ve fabrice a s airbagama je daleko lepší, než nová fóbija a za stejný prachy.

0 0
možnosti
ML

fsp

9. 9. 2010 10:18
Proč škodovka zaměstnává sto odborníků?

Stačí zajít na jakoukoliv diskusi a zaručené 100% informace mají během chvilky a zadarmo.

0 0
možnosti
NSTS

Nahlas se ti směju

9. 9. 2010 9:36
Prosím???

"Yeti se bez řidiče rozjel a plnou silou narazil v devadesátce do superbu." - Tak narazil plnou silou nebo narazil v 90 km/h, tedy jen v malém procentu plné síly (maximální rychlosti)?

0 0
možnosti

Mikesus

9. 9. 2010 10:00
Re: Prosím???

Řekl bych plnou silou v devadesátce. To znamená, že narazil celou silou, kterou měl při té devadesátce a nebrzdil. Stačí jenom neslovíčkařit.

I když je pravda, že novináři dokáží mít super výplody.

0 0
možnosti
Z

zoidberg

9. 9. 2010 9:28
zabržděné - odbržděné

Je zásadní rozdíl, jestli se bourá do stojícího auta zabržděného nebo odbržděného, třeba stojíte-li na semaforu na červenou a řítí se na Vás zezadu auto - co uděláte? Pokud se nepletu, na videu se stojícímu autu po nárazu točej kola. Ještě taková maličkost... specialita nových škodovek je nárazník výše než u ostatních aut. Prostě šádule má za úkol ochránit svou posádku tím, že protivníka nacpe pod sebe. Přijde mi to drzé a sobecké a proto nemám škodovky rád, obvzláště červený vytuněný oktávky s pražskou značkou....

0 0
možnosti

Mikesus

9. 9. 2010 10:11
Re: zabržděné - odbržděné

Nevím, kde berete, že škodovky mají nárazník výše, než ostatní auta. To je snad podle kategorií, ne? Jasně, že takový terénní pickup bude mít nárazník výše než supermini. Když vezmeme třeba toho superba, nepřijde mi, že by měl nárazník výše než třeba mondeo.

Viz: http://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-tdi-ford-mondeo-tdci-2205/foto?uid=4b668e5ab55e9

0 0
možnosti
GTÚK

generální tajemník ÚV KSČ

9. 9. 2010 8:53
Já auto nemám, vaše problémy mne nezajímají

Hlupák bude bourat vždyt, ať je vůz sebelepší. Bohužel dneska je v módě ohrožování druhých bezohledností a arogancí. Ani nepočítám, kolik už jsem viděl vztyčených prostředníčků, a to jsem vždy přecházel po přechodě a na zelenou. Poslední dobou v těch plechovkách dřepějí samí ubožáci. 

0 0
možnosti
DB

(db)

8. 9. 2010 23:06
35G

Jen malá otázka. Co udělá s normálním živým člověkem přetížení 35G?

0 0
možnosti
V

vochomejtak

8. 9. 2010 23:09
Re: 35G

To zalezi, po jak dlouhou dobu.

0 0
možnosti
V

vochomejtak

8. 9. 2010 21:48
Zda se, ze inercialni vztazne soustavy se na ZS neprobiraji

Pokud zanedbame prenos sily na vozovku, tak je uplne jedno, jestli jede jedno auto 90 a druhe stoji, nebo jestli jedou obe proti sobe 45km/h. Z prvniho prikladu ziskame druhy tim, ze to budeme zkoumat ze vztazne soustavy, ktera se pohybuje rychlosti 45km/h proti stojicimu vozidlu.

0 0
možnosti
GA

albert10

8. 9. 2010 21:55
Re: Zda se, ze inercialni vztazne soustavy se na ZS neprobiraji

No ale to právě zanedbat nemůžeš. V tvém hypotetickém příkladě srážky auta v 90 km za hodinu do stojícího by se obě auta po srážce do nekonečna pohybovala rychlosti 45km za hodinu. Jenomže ve skutečnosti po srážce stojí, tudiž ještě tuto energii musí nějak ztratit. A při tom ztrácení nemusí, ale také může dojít k dalším deformacím obou aut.

0 0
možnosti
J

janvanek

8. 9. 2010 19:57
Celková kinetická energie

je 0,5*m1*v1^2 + 0,5*m2*v2^2. V lidské řeči to znamená, energie jednoho vozidla roste s druhou mocninou jeho rychlosti. Při stejných hodnotách obou proměnných je součet druhých mocnin 0,5^2+0,5^2=0,5, zatímco 1^2+0^2=1. Takže při devadesátce jednoho vozidla a stojícím druhém autě byla celková kinetická energie dvojnásobná, než kdyby jela obě auta 45 km/h. Více na http://cs.wikipedia.org/wiki/Pru%C5%BEn%C3%A1_sr%C3%A1%C5%BEka

0 0
možnosti
JR

PepaRUM

8. 9. 2010 21:19
Re: Celková kinetická energie

Jestli voni Vaněk nejsou ňákej přechytřelej. Budem to muset probrat na stranickej schůzi, aby se na nás vobyčejný lidi s těma svejma chytrostma nevytahovali.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...