Diskuze
Podívejte se na bouračku škodovek. Netradiční crashtest yetiho a superbu
Děkujeme za pochopení.
Deleter
Pěkná práce!
Jenom nevím, kde vzali ty setiny procenta v hodnocení.
A z podobného soudku http://www.youtube.com/watch?v=brCYMtWTeRU
A z možná nikoliv uzavřené historie http://www.youtube.com/watch?v=4v9kSwr4AUI
entony13
Perfektní reklama :-) a skoro zdarma
ale yeti si stejně koupím :-) i bez reklamy. 5 hvězdiček i oficiálně. Moderní auta ochrání řidiče i osádku, ti ze starých aut mají smůlu. Lepší nová fabie než stará velká plečka svařená ze tří aut a bez airbagů
Deleter
Re: Perfektní reklama :-) a skoro zdarma
To je pravda. Taky je pravda, že velká stará plečka svařená jen původně ve fabrice a s airbagama je daleko lepší, než nová fóbija a za stejný prachy.
fsp
Proč škodovka zaměstnává sto odborníků?
Stačí zajít na jakoukoliv diskusi a zaručené 100% informace mají během chvilky a zadarmo.
Nahlas se ti směju
Prosím???
"Yeti se bez řidiče rozjel a plnou silou narazil v devadesátce do superbu." - Tak narazil plnou silou nebo narazil v 90 km/h, tedy jen v malém procentu plné síly (maximální rychlosti)?
Mikesus
Re: Prosím???
Řekl bych plnou silou v devadesátce. To znamená, že narazil celou silou, kterou měl při té devadesátce a nebrzdil. Stačí jenom neslovíčkařit.
I když je pravda, že novináři dokáží mít super výplody.
zoidberg
zabržděné - odbržděné
Je zásadní rozdíl, jestli se bourá do stojícího auta zabržděného nebo odbržděného, třeba stojíte-li na semaforu na červenou a řítí se na Vás zezadu auto - co uděláte? Pokud se nepletu, na videu se stojícímu autu po nárazu točej kola. Ještě taková maličkost... specialita nových škodovek je nárazník výše než u ostatních aut. Prostě šádule má za úkol ochránit svou posádku tím, že protivníka nacpe pod sebe. Přijde mi to drzé a sobecké a proto nemám škodovky rád, obvzláště červený vytuněný oktávky s pražskou značkou....
Mikesus
Re: zabržděné - odbržděné
Nevím, kde berete, že škodovky mají nárazník výše, než ostatní auta. To je snad podle kategorií, ne? Jasně, že takový terénní pickup bude mít nárazník výše než supermini. Když vezmeme třeba toho superba, nepřijde mi, že by měl nárazník výše než třeba mondeo.
Viz: http://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-tdi-ford-mondeo-tdci-2205/foto?uid=4b668e5ab55e9
generální tajemník ÚV KSČ
Já auto nemám, vaše problémy mne nezajímají
Hlupák bude bourat vždyt, ať je vůz sebelepší. Bohužel dneska je v módě ohrožování druhých bezohledností a arogancí. Ani nepočítám, kolik už jsem viděl vztyčených prostředníčků, a to jsem vždy přecházel po přechodě a na zelenou. Poslední dobou v těch plechovkách dřepějí samí ubožáci.
(db)
35G
Jen malá otázka. Co udělá s normálním živým člověkem přetížení 35G?
vochomejtak
Zda se, ze inercialni vztazne soustavy se na ZS neprobiraji
Pokud zanedbame prenos sily na vozovku, tak je uplne jedno, jestli jede jedno auto 90 a druhe stoji, nebo jestli jedou obe proti sobe 45km/h. Z prvniho prikladu ziskame druhy tim, ze to budeme zkoumat ze vztazne soustavy, ktera se pohybuje rychlosti 45km/h proti stojicimu vozidlu.
albert10
Re: Zda se, ze inercialni vztazne soustavy se na ZS neprobiraji
No ale to právě zanedbat nemůžeš. V tvém hypotetickém příkladě srážky auta v 90 km za hodinu do stojícího by se obě auta po srážce do nekonečna pohybovala rychlosti 45km za hodinu. Jenomže ve skutečnosti po srážce stojí, tudiž ještě tuto energii musí nějak ztratit. A při tom ztrácení nemusí, ale také může dojít k dalším deformacím obou aut.
janvanek
Celková kinetická energie
je 0,5*m1*v1^2 + 0,5*m2*v2^2. V lidské řeči to znamená, energie jednoho vozidla roste s druhou mocninou jeho rychlosti. Při stejných hodnotách obou proměnných je součet druhých mocnin 0,5^2+0,5^2=0,5, zatímco 1^2+0^2=1. Takže při devadesátce jednoho vozidla a stojícím druhém autě byla celková kinetická energie dvojnásobná, než kdyby jela obě auta 45 km/h. Více na http://cs.wikipedia.org/wiki/Pru%C5%BEn%C3%A1_sr%C3%A1%C5%BEka
PepaRUM
Re: Celková kinetická energie
Jestli voni Vaněk nejsou ňákej přechytřelej. Budem to muset probrat na stranickej schůzi, aby se na nás vobyčejný lidi s těma svejma chytrostma nevytahovali.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha