Diskuze
Pohádka skončila, jak to bylo dál?
Děkujeme za pochopení.
Petr
Fabia Combi
Toto auto mám již 2 roky, přes 20 000 km najeto a nemám žádné problémy, jen musím 1x za rok do servisu,nejezdím však na Jarov ale Brejlovi. Vzhledem k tomu, že se profesně pohybuji mezi auty (ne ŠKODA), můžu říci, že i díly renomovaných značek (Bosh , Delco, ZF, Sachs ...) mají občas problémy s kvalitou. Objeví se náhle vlna závad, která často odezní tak rychle jak přišla. Takových dílů jsou na voze možná i tisíce, často je příčinou naprostá banalita, ta se však hledá nejhůře. Za vším je vždy člověk.Michal Škach
A co údaje v TP?
Po přečtení těchto informací v obou článcích mě zarazila jedna věc. Auto Jarov od zákazníka vůz odkoupili zpět a vůz pak prodali jako zánovní. Pokud ho odprodali jinému zákazníkovi, kterému předpokládám neřekli, že už auto prodělalo takovýto příběh, znamená to, že v technickém průkazu je jeho současný majitel uveden jako první? Pokud nedošlo k odstoupení od smlouvy, ale k odkupu vozidla, měl by být prvním majitelem pan Kratochvíl, na kterého byl vůz jistě řádně přihlášen. Pokud tedy smlouva nebyla vypovězena, muselo dojít k nezákonné úpravě v evidenci vozidel, nebo se mýlím?CC
Nesmysly v odpovědi servisu
skoooda
To same i jinde
Martin
Skodovka je standardni evropske auto
Myslim, zehlavni problem je v jednani borcu na Jarove. Jsou to pitomci, kteri si nevazi svych zakazniku a nejsou jedini. Jinak si myslim, ze Skodovka vyrabi velmi kvalitni auta (mam hodne jenom pozitivnich zkusenosti), ale je jasne, ze i pres certifikat ISO a VDA se muze vloudit do vyroby vadny dil (i do subdodavatele) se skrytou zavadou. Pak by mel nastoupit profesionalni pristup k zakaznikovi od dealera a tim by mela byt cela vec OK. Bohuzel, tady ale narazime na ceskou kvalitu a starde dobre rceni "ZAKAZNIK NAS PAN" zrejme uz nikdo nepamatuje a nikoho to nezajima. Jenom se trochu divim reakci zastupce Skodovky, to trosku uletel a pan Kulhanek by si mel na nej posvitit ...GeorgRolf
Proč Škodivka?
Nevim,proč si všichni Češi myslí,že když koupí Škodivku,tak je to nějaký terno..Jah
Re: Proč Škodivka?
Pojistka, cena servisu - když se trefím do dobrého auta, já tu kliku měl. A díky pitomcům, později, nahradní díly na vrakáči co hrdlo ráčí. Ještě něco? Za dieslový kombajn havarijní pojistka 23 tisíc ročně včetně povinného, skla a Kfz-daně v Německu.Rokba
Byla to buzerace
Zvláštní. Jsem učitelem v autoškole, řídil jsme už řadu aut, ale pochybuji, že by se zrovna fabia řídila nějak "jinak". Zkušební jízdy byly sprostou buzerací a ponížením, na které neměl poškozený vůbec přistoupit. když si půjdu koupit mixér, tak mě přece taky nikdo nebude zkoušet moje kuchařské dovednosti!!!EMIL
ŠKODA? Už radši ne.
V roce 94 jsem koupil za první vydělané peníze na Jarově nového Favorita. S autem jsem najel celkem 160 tis. kiometrů, bez větších problémů. Pokud však vznikl problém s řídící jednotkou, zkusil jsem zavolat SOS právě na Jarov. Po několika hodinách přijel jejich žlutej anděl. Tvrdil že je v pytli celá jednotka a že se musí vyměnit (prej tak asi za 15 tisíc). To že je v ní vlhkost a stačí jí vysušit nebral vůbec v úvahu. Po vysušení (který sem provedl sám) auto jezdilo dalších x let bez problémů. Jedinou záruční vadu jsem chtěl uplatnit a to tu, že prorezavěly zadní dveře. Reklamace však nebyla uznána, jelikož jsem s autem nejezdil do škodovky na roční kontrolní prohlídky. Jezdil jsem do "neznačkového servisu" a to se prej nesmí. Takže při koupi dalšího auta jsem hodně přemýšlel co koupit dál. Škodovka mi ale před třemi roky nabídla ještě Felicii kombi, která ale při požadované výbavě 1,6i + ABS + 2 x airbag byla dražší než auto od jiného koncernu se stejnou výbavou. To slouží k plné spokojenosti, a zřejmě zůstanu současné značce věrný. Teď zrovna uvažuji o dalším autu a celkem se mi líbí Fabia combi. Jenže nechápu proč zase stojí ta, co je slušně vybavená přes 700 tisíc. Zdá se mi to celkem dost.MARTINXI
Re: ŠKODA? Už radši ne.
No nevím možná máš trochu zkreslený informace. Jednak felicie ve své době patřila k tomu nejlevnějšímu co se dalo pořídit. Levnější byli pouze malinké fiaty. A nejdražší fabia kombi verze s nejvyšší výbavou a nejlepším motorem 1.9 TDI 74KW stojí 531.900,-jiřín
Škoda auto lže jako když tiskne
Samozřejmě může jakoukoliv automobilku opustit auto se skrytou závadou. To sou kecy. Momochodem systém řízení kvality ISO 9000 je především na to, že je všechno zapsaný, evidovaný, ale skutečná kvality je vždycky na lidech a ti omylní jsou. Ostudou je, že v autorizovaném servisu AUTO JAROV za jejich pětikilo za hodinu neumějí rozpoznat závadu na spojce a odborně ji opravit - holt uměj jenom opravovat metodou pokus - omyl. Mimochodem známej si tam před dvěma roky koupil nový POLO a za nějakou dobu zjistil, že má na jednom kole pneumatiku jiného dezénu a dokonce rozměrů!!!Blacker
Re: Škoda auto lže jako když tiskne
S AutoJarov taky nemám moc dobrý zkušenosti. Nevím, možná jsem jen narazil na prodejce, který neměl svůj den (nebo spíš měl), ale jejich přístup ke mě coby zákazníkovi nebyl zrovna nejlepší. Proto jsem šel jinam a spokojenost 100% (zatím).Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.