Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Němci zkoumají, jestli mohou bazény jezdit

  11:17aktualizováno  11:17
Asi letnímu horku připisoval německý policejní důstojník výjev, který se mu naskytl, když zastavil podivné auto šinoucí se šnečím tempem městem. Nebyl to úpal, po silnici opravdu jelo staré BMW s uříznutou střechou a plné vody.

Němečtí policisté zastavili u města Eibenstock automobil přestavěný na pojízdný bazén. (23. července 2013) | foto: ČTK

Policejní hlídka na motocyklu zastavila ve východoněmeckém Eibenstocku pojízdný bazén. Parta mladíků se tak rozhodla zpříjemnit projížďky saským městem.

Muselo to dát spoustu práce, utěsnit kabinu BMW řady 3 série E36 vyráběné v devadesátých letech, aby v ní voda vydržela. Vnitřek potáhli tlustou modrou fólií. A nalili asi dva tisíce litrů vody. Tvůrci se snažili dát svému výtvoru podobu jachty: přidali dřevo a květinovou výzdobu.

Němečtí policisté zastavili u města Eibenstock automobil přestavěný na pojízdný

Hned první výlet za sluncem ale skončil smolně, při průjezdu jedné ze zatáček z auta vyšplouchla voda v okamžiku, když míjelo policejní hlídku. Kromě netradičního tvaru karoserie policistovi vadila i chybějící registrační značka.

Kromě šoféra byli ve bazénu "naložení" další dva cestující, čtvrtý pasažér seděl na kufru s nohama ve vodě. Jeli maximálně pětadvacetikilometrovou rychlostí, aby vodu nevylili.

Autu tedy policista nakázal zastavit, posádka v plavkách se však dala na útěk přes nedalekou říčku Mulde. Policista nejprve myslel, že je řidič opilý, jasno měl, když si auto plné vody prohlédl. 

Kreativitu ale policista neocenil. Aby hejsci v plavkách nemohli s bláznivým přibližovadlem pokračovat dál ve spanilé jízdě městem, vypustil jim gumy a sebral kabely od zapalování. 

Sedmadvacetiletého mladíka pak lapili, když se k autu vrátil pro boty a peněženku. Ten potvrdil, že to byla premiérová jízda jejich bláznivého výtvoru na veřejnosti.

Kromě řízení auta bez registrační značky teď policejní experti zkoumají, zda šofér nebyl pod vlivem alkoholu a hlavně, zda je nelegální jezdit po silnici s bazénem.





Nejčtenější

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.