Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neviditelné policejní octavie: první úlovek má na střeše maják navíc

  16:00aktualizováno  16:00
Neoznačení policejní supové vyrážejí do provozu. Octavie bez uniformy, zato s kompletním arzenálem radarů, kamer a další techniky, už dostaly registrační značky. První úlovek ze Svitavska poslal čtenář iDNES.cz.

Policejní Škoda Octavia | foto: čtenář iDNES.cz

Stříbrnou a černou octavii, které jsou přihlášené v Pardubickém kraji, je už možné potkat na silnicích.

Nové, neoznačené škodovky mají sloužit na silnicích nižších tříd, dálnice zůstávají výsostným revírem superbů a passatů ve službách policie.

Policejní Škoda Octavia
Policejní Škoda Octavia

Policejní supi nejsou na první pohled k poznání. Varováním by měla být zatmavená zadní okna, za předním je viditelná na přístrojovce uchycená kamera. Než si všimnete specifické antény na střeše, bude pravděpodobně už pozdě. Radary, kterými jsou nové policejní octavie vybaveny, umějí měřit rychlost za jízdy, v klidu a také u vozidla jedoucího v protisměru.

Na fotkách od čtenáře stojí za povšimnutí přenosný maják, který má černá octavie na střeše. Právě bez něj se totiž mají nové policejní posily obejít, auto má místo majáku za okny instalovaná modrá světla (více čtěte zde).

Lov supů

Ulovte nenápadného policejního supa. Pošlete nám fotku nových škodovek - čtěte zde

Nenápadné škodovky pohání přeplňované benzinové motory 1,8 TSI s výkonem 132 kW...

Nenápadné škodovky pohání přeplňované benzinové motory 1,8 TSI s výkonem 132 kW (180 koní) spojené s pohonem všech kol a automatickými dvouspojkovými převodovkami DSG.

Autor:




Nejčtenější

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.