Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neviditelné policejní octavie: první úlovek má na střeše maják navíc

  16:00aktualizováno  16:00
Neoznačení policejní supové vyrážejí do provozu. Octavie bez uniformy, zato s kompletním arzenálem radarů, kamer a další techniky, už dostaly registrační značky. První úlovek ze Svitavska poslal čtenář iDNES.cz.

Policejní Škoda Octavia | foto: čtenář iDNES.cz

Stříbrnou a černou octavii, které jsou přihlášené v Pardubickém kraji, je už možné potkat na silnicích.

Nové, neoznačené škodovky mají sloužit na silnicích nižších tříd, dálnice zůstávají výsostným revírem superbů a passatů ve službách policie.

Policejní Škoda Octavia
Policejní Škoda Octavia

Policejní supi nejsou na první pohled k poznání. Varováním by měla být zatmavená zadní okna, za předním je viditelná na přístrojovce uchycená kamera. Než si všimnete specifické antény na střeše, bude pravděpodobně už pozdě. Radary, kterými jsou nové policejní octavie vybaveny, umějí měřit rychlost za jízdy, v klidu a také u vozidla jedoucího v protisměru.

Na fotkách od čtenáře stojí za povšimnutí přenosný maják, který má černá octavie na střeše. Právě bez něj se totiž mají nové policejní posily obejít, auto má místo majáku za okny instalovaná modrá světla (více čtěte zde).

Lov supů

Ulovte nenápadného policejního supa. Pošlete nám fotku nových škodovek - čtěte zde

Nenápadné škodovky pohání přeplňované benzinové motory 1,8 TSI s výkonem 132 kW...

Nenápadné škodovky pohání přeplňované benzinové motory 1,8 TSI s výkonem 132 kW (180 koní) spojené s pohonem všech kol a automatickými dvouspojkovými převodovkami DSG.

Autor:




Nejčtenější

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

PCF2017 - Porsche RWB
Tuningový sraz trochu jinak

Letošní Escape6 Prague Car Festival ukázal to nejlepší nejen z českého tuningu a my jsme nemohli chybět. Jaká byla naše výprava a stálo to za to?  celý článek

Volkswagen Atlas
VW Atlas je velké SUV pro celý svět, ale v Evropě se nemůže prodávat

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu v rámci novinářského večera předvedl své největší SUV Atlas. Před běžnými zákazníky jej ovšem skryl, protože v EU ho...  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Další z rubriky

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Aktivisté Greenpeace protestovali před frankfurtským výstavištěm.
Nejhorší čas na autosalon. Automobilky peskují politici i ekologové

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Autosalon ve Frankfurtu je dnes výsostným polem německých značek. Ostatní, které dorazily, jsou tu chvílemi trochu do počtu. Překvapením jsou čínská auta, ale...  celý článek

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Dacia Duster PRODÁVÁ AUTORIZOVANÝ...
Dacia Duster PRODÁVÁ AUTORIZOVANÝ...

r.v. 2017, naj. 10 km, diesel, 1. majitel
384 600 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.