Diskuze
Dálniční policie přebírá nové stíhačky, jsou to neoznačené superby
Děkujeme za pochopení.
M12a71r77t68i89n 50S15t69r63a43k98a
Asi dostanu hodne minusu . Neziju v cz . Tak ceskou dalnici moc nepouzivam dost se tu nadava na ridice v levem pruhu. Ja kdyz vjedu na dalnici v cz jezdim taky v levo . V pravo je to o auto. Pokud jedu 140 a vidim za mnou auto proste ho pustim a vratim se do leva zase . Jezdim jen po d2 a d1 . Mam auto ktere je odhlucnene docela dobre (audi a8) ale v pravo je jezdit na teto kontretni dalnici neda .
M17a84r93t45i85n 29V72y55s78l16o44u28ž84i58l
Tohle je pouze o šikaně, ničem jiném... I dle psychologů je lepší, když je Policie vidět. Působí to preventivně, a ne abych pořád koukal, jestli za mnou nejede auto s anténou navíc
J75i50ř33í 34S72c69h73w19a79c92h
A když za tebou nejede auto s anténou navíc, tak co uděláš? Jakpak to ovlivní tvou jízdu?
A když za tebou pojede auto s anténou navíc co uděláš. Jakpak to ovlivní tvou jízdu?
Že bys dokonce začal (jen čistě kvůli šikaně) dodržovat pravidla silničního provozu?
Z70d42e82n43e47k 89C68v72r88č71e63k
Naprostá většina příspěvku řeší viditelné označení a prevenci.Znamená to že jezdíme jak smyslu zbavený ale když uvidíme označený vuz tak uberem?To by pak museli být na každým kilometru.Problém na silnicích není v označených/neoznačených policejních autech,ale v nás.
J19i25ř41í 50S49c47h33w67a53c92h
Problém v nás? Proboha jak vás tohle mohlo napadnou? Všechno je to jen buzerace, totalita, kasírování. Policajti nejsou vůbec Češi! Vyrojili se bůhví odkud! Češi-správní řidiči jsme tady jenom my, tady na diskuzi!
J19a23n 98J80e44l90í73n34e97k
Nezlobte se na mě, ale mě tohle vyloženě štve. Tohle je jen trapná buzerace. Budou pokutovat kamioňáky, kteří v kabině dělaj něco jiného? Nebezpečné předjíždění na prvních třídách? Nebudou, to je totiž moc práce a málo peněz.
J14i10ř73í 52S45c39h17w88a46c70h
a jak si představuješ to pokutování nebezpečného předjíždění odehrávajícího se v prostoru, kde policajt s potřebnou technikou není přítomen?
Jak to vyřeší to tvoje "množství práce"?
J22a93n 63T39a24r19a41b29a
Lerch si už pustil mordu na špacír, že to "umí" měřit oba směry, za jízdy i v klidu a ještě k tomu úsekové měření. Uve ́dme to na pravou míru a to od konce. Úsekové měření to neumí a ani umět nemůže. To co pan šéf všech geniálních dopraváků vydává za úsekové měření, je pasivní režim Rameru, jakási obdoba Polcamu, tedy měření průměrné rychlosti jízdy na úseku nejméně 100m, přičemž to, zda je měření platné, vyhodnocuje OCR software tak, že velikost obrazu měřeného vozu se nesmí změnit, což má být důkazem, že oba vozy jedou ve shodné vzdálenosti a že tedy policejní vozidlo neměří nesmysl. Úspěšnost těchto měření je těžkým oříškem pro policii i pro Nejvyšší správní soud, protože prakticky žádné měření korektní není.
Problematické je i měření protijedoucích vozidel v klidu i za jízdy. Prakticky totiž nelze zajistit nutnou podmínku, tedy rovnoběžnost osy měřícího a měřeného vozidla a policie ve sporech nemá jak prokázat, že tuto podmínku splnila. U protijedoucích navíc vozidlo do hlavního vyzařovacího laloku antény radary vjíždí pod větším úhlem, než je nastavení radaru, což (vyhodnocuje se cosinový průmět věktoru do osy radarové antény). Tím je vždy naměřena rychlost vyšší, než jakou měřené vozidlo jede. Tolerance +3km/h do 100km/h a +3% nad 100km/h ovšem tuto chybu nemůže kompenzovat, protože hlava radaru má svírat s se směrem jízdy úhel 22° a chyba měření v nejnevýhodnější pozici pro měřeného řidiče je tedy až 7%. Což už u 130km/h je opravdu hodně a lze postihnout i zcela nevinného řidiče. Proto v řadě zemí (kde se dbá na práva občanů) se smí radarem měřit pouze odjíždějící vozidla a z pevného stanbviště, nikoli za jízdy a systémy Polcam mají toleranci 10%, nikoli 3% jako u nás.
M34a70r55t34i27n 49V72y30s48k18o33c81i24l
Ja jsem si rikal, co to je za blbost to usekove mereni, jestli jako budou behat s bubny jak spojari za valky a nekam davat druhe cidlo, diky moc za vysvetleni.
M46o65j17m20í44r 72M94o21t41y57č86k96a
Nelčastěji je poznat podle svítící cedule POLICIE STOP, a to už je většinou dost pozdě
I24v79o 24K58a69r66c35h
Tak teď do nich posadit nějakýho troubu z hradu ať se předvede
P58e54t10r 37K57u74č56e13r72a
Je to dost nakladné tímto způsobem lovit řidiče. Nejspíš se to vůbec nevyplatí a je to jen marketing.
L18u68d80v23í87k 23G74a38j55d28o79š46í46k
Určitě. Na druhou stranu občas stíhají nějakého ujížděče a k tomu nějaké auto, které to zvládne, potřebují.
Kvůli dodržování rychlosti měli už dávno zavést úsekové měření v celé délce dálnic pomocí mýtných bran. Laciné a neuvěřitelně efektivní. Ale to by bylo řevu...
J17a91n 22K68r37p13e68c
"...použít modré majáky pro právo přednosti v jízdě..." co za lidi může mluvit a psát do novin. plácnout takovýto nesmysl už vyžaduje opravdu značnou dávku ignorance.
J57i70ř78í 51V96l32a69c46h
Místo aby pokutovali za jízdu prostředkem či vlevo na 6ti proudé dálnici, červené mlhovky za normální viditelnosti, nebezpečný styl jízdy či rychlost u škol, tak se zašijou na výjezdu z parkoviště a na noční prázdné dálnici kasírujou....
J37i59ř44í 86S68c31h12w72a76c72h
měřit o půlnoci rychlost u škol? Dobrý.....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...