Diskuze

Dálniční policie přebírá nové stíhačky, jsou to neoznačené superby

Policejní prezident Tomáš Tuhý a ředitel dopravní policie Tomáš Lerch přebrali od ředitele českého zastoupení Škody Luboše Vlčka nové dálniční speciály. Dálniční policie dostala 19 nových služebních vozů Škoda Superb se zabudovanou speciální policejní vestavbou. Česká značka dodá Službě dopravní policie ČR celkem 38 superbů, celkem za ně zaplatí 64 milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi dostanu hodne minusu . Neziju v cz . Tak ceskou dalnici moc nepouzivam dost se tu nadava na ridice v levem pruhu. Ja kdyz vjedu na dalnici v cz jezdim taky v levo . V pravo je to o auto. Pokud jedu 140 a vidim za mnou auto proste ho pustim a vratim se do leva zase . Jezdim jen po d2 a d1 . Mam auto ktere je odhlucnene docela dobre (audi a8) ale v pravo je jezdit na teto kontretni dalnici neda .

2 0
možnosti

Tohle je pouze o šikaně, ničem jiném... I dle psychologů je lepší, když je Policie vidět. Působí to preventivně, a ne abych pořád koukal, jestli za mnou nejede auto s anténou navíc

3 1
možnosti

A když za tebou nejede auto s anténou navíc, tak co uděláš? Jakpak to ovlivní tvou jízdu?

A když za tebou pojede auto s anténou navíc co uděláš. Jakpak to ovlivní tvou jízdu?

Že bys dokonce začal (jen čistě kvůli šikaně) dodržovat pravidla silničního provozu? ;-)

1 0
možnosti

Naprostá většina příspěvku řeší viditelné označení a prevenci.Znamená to že jezdíme jak smyslu zbavený ale když uvidíme označený vuz tak uberem?To by pak museli být na každým kilometru.Problém na silnicích není v označených/neoznačených policejních autech,ale v nás.

1 1
možnosti

Problém v nás? Proboha jak vás tohle mohlo napadnou? Všechno je to jen buzerace, totalita, kasírování. Policajti nejsou vůbec Češi! Vyrojili se bůhví odkud! Češi-správní řidiči jsme tady jenom my, tady na diskuzi! ;-D

0 1
možnosti

J19a23n 98J80e44l90í73n34e97k

25. 1. 2018 22:25

Nezlobte se na mě, ale mě tohle vyloženě štve. Tohle je jen trapná buzerace. Budou pokutovat kamioňáky, kteří v kabině dělaj něco jiného? Nebezpečné předjíždění na prvních třídách? Nebudou, to je totiž moc práce a málo peněz.

2 0
možnosti

a jak si představuješ to pokutování nebezpečného předjíždění odehrávajícího se v prostoru, kde policajt s potřebnou technikou není přítomen?

Jak to vyřeší to tvoje "množství práce"?

0 0
možnosti

J22a93n 63T39a24r19a41b29a

25. 1. 2018 18:10

Lerch si už pustil mordu na špacír, že to "umí" měřit oba směry, za jízdy i v klidu a ještě k tomu úsekové měření. Uve ́dme to na pravou míru a to od konce. Úsekové měření to neumí a ani umět nemůže. To co pan šéf všech geniálních dopraváků vydává za úsekové měření, je pasivní režim Rameru, jakási obdoba Polcamu, tedy měření průměrné rychlosti jízdy na úseku nejméně 100m, přičemž to, zda je měření platné, vyhodnocuje OCR software tak, že velikost obrazu měřeného vozu se nesmí změnit, což má být důkazem, že oba vozy jedou ve shodné vzdálenosti a že tedy policejní vozidlo neměří nesmysl. Úspěšnost těchto měření je těžkým oříškem pro policii i pro Nejvyšší správní soud, protože prakticky žádné měření korektní není.

Problematické je i měření protijedoucích vozidel v klidu i za jízdy. Prakticky totiž nelze zajistit nutnou podmínku, tedy rovnoběžnost osy měřícího a měřeného vozidla a policie ve sporech nemá jak prokázat, že tuto podmínku splnila. U protijedoucích navíc vozidlo do hlavního vyzařovacího laloku antény radary vjíždí pod větším úhlem, než je nastavení radaru, což (vyhodnocuje se cosinový průmět věktoru do osy radarové antény). Tím je vždy naměřena rychlost vyšší, než jakou měřené vozidlo jede. Tolerance +3km/h do 100km/h a +3% nad 100km/h ovšem tuto chybu nemůže kompenzovat, protože hlava radaru má svírat s se směrem jízdy úhel 22° a chyba měření v nejnevýhodnější pozici pro měřeného řidiče je tedy až 7%. Což už u 130km/h je opravdu hodně a lze postihnout i zcela nevinného řidiče. Proto v řadě zemí (kde se dbá na práva občanů) se smí radarem měřit pouze odjíždějící vozidla a z pevného stanbviště, nikoli za jízdy a systémy Polcam mají toleranci 10%, nikoli 3% jako u nás.

1 0
možnosti

Ja jsem si rikal, co to je za blbost to usekove mereni, jestli jako budou behat s bubny jak spojari za valky a nekam davat druhe cidlo, diky moc za vysvetleni.

0 0
možnosti

Nelčastěji je poznat podle svítící cedule POLICIE STOP, a to už je většinou dost pozdě ;-)

0 0
možnosti

I24v79o 24K58a69r66c35h

25. 1. 2018 15:12

Tak teď do nich posadit nějakýho troubu z hradu ať se předvede!!!!

1 0
možnosti

P58e54t10r 37K57u74č56e13r72a

25. 1. 2018 12:46

Je to dost nakladné tímto způsobem lovit řidiče. Nejspíš se to vůbec nevyplatí a je to jen marketing. ;-D

1 0
možnosti

Určitě. Na druhou stranu občas stíhají nějakého ujížděče a k tomu nějaké auto, které to zvládne, potřebují.

Kvůli dodržování rychlosti měli už dávno zavést úsekové měření v celé délce dálnic pomocí mýtných bran. Laciné a neuvěřitelně efektivní. Ale to by bylo řevu...

0 0
možnosti

J17a91n 22K68r37p13e68c

25. 1. 2018 10:45

"...použít modré majáky pro právo přednosti v jízdě..." co za lidi může mluvit a psát do novin. plácnout takovýto nesmysl už vyžaduje opravdu značnou dávku ignorance.

0 1
možnosti

J57i70ř78í 51V96l32a69c46h

25. 1. 2018 10:34

Místo aby pokutovali za jízdu prostředkem či vlevo na 6ti proudé dálnici, červené mlhovky za normální viditelnosti, nebezpečný styl jízdy či rychlost u škol, tak se zašijou na výjezdu z parkoviště a na noční prázdné dálnici kasírujou....Rv

4 0
možnosti

měřit o půlnoci rychlost u škol? Dobrý.....;-D

1 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!