Diskuze
Dálniční policie přebírá nové stíhačky, jsou to neoznačené superby
Děkujeme za pochopení.
M33a73r70t82i41n 24S68t60r72a55k16a
Asi dostanu hodne minusu . Neziju v cz . Tak ceskou dalnici moc nepouzivam dost se tu nadava na ridice v levem pruhu. Ja kdyz vjedu na dalnici v cz jezdim taky v levo . V pravo je to o auto. Pokud jedu 140 a vidim za mnou auto proste ho pustim a vratim se do leva zase . Jezdim jen po d2 a d1 . Mam auto ktere je odhlucnene docela dobre (audi a8) ale v pravo je jezdit na teto kontretni dalnici neda .
M70a29r35t69i25n 52V68y66s97l36o41u95ž33i47l
Tohle je pouze o šikaně, ničem jiném... I dle psychologů je lepší, když je Policie vidět. Působí to preventivně, a ne abych pořád koukal, jestli za mnou nejede auto s anténou navíc
J52i95ř33í 97S78c12h41w68a10c83h
A když za tebou nejede auto s anténou navíc, tak co uděláš? Jakpak to ovlivní tvou jízdu?
A když za tebou pojede auto s anténou navíc co uděláš. Jakpak to ovlivní tvou jízdu?
Že bys dokonce začal (jen čistě kvůli šikaně) dodržovat pravidla silničního provozu?
Z82d24e13n95e62k 85C67v44r35č52e92k
Naprostá většina příspěvku řeší viditelné označení a prevenci.Znamená to že jezdíme jak smyslu zbavený ale když uvidíme označený vuz tak uberem?To by pak museli být na každým kilometru.Problém na silnicích není v označených/neoznačených policejních autech,ale v nás.
J62i60ř52í 93S55c43h63w81a97c91h
Problém v nás? Proboha jak vás tohle mohlo napadnou? Všechno je to jen buzerace, totalita, kasírování. Policajti nejsou vůbec Češi! Vyrojili se bůhví odkud! Češi-správní řidiči jsme tady jenom my, tady na diskuzi!
J47a44n 87J27e44l62í92n52e73k
Nezlobte se na mě, ale mě tohle vyloženě štve. Tohle je jen trapná buzerace. Budou pokutovat kamioňáky, kteří v kabině dělaj něco jiného? Nebezpečné předjíždění na prvních třídách? Nebudou, to je totiž moc práce a málo peněz.
J11i29ř51í 85S10c49h71w14a22c68h
a jak si představuješ to pokutování nebezpečného předjíždění odehrávajícího se v prostoru, kde policajt s potřebnou technikou není přítomen?
Jak to vyřeší to tvoje "množství práce"?
J95a70n 79T53a89r45a80b13a
Lerch si už pustil mordu na špacír, že to "umí" měřit oba směry, za jízdy i v klidu a ještě k tomu úsekové měření. Uve ́dme to na pravou míru a to od konce. Úsekové měření to neumí a ani umět nemůže. To co pan šéf všech geniálních dopraváků vydává za úsekové měření, je pasivní režim Rameru, jakási obdoba Polcamu, tedy měření průměrné rychlosti jízdy na úseku nejméně 100m, přičemž to, zda je měření platné, vyhodnocuje OCR software tak, že velikost obrazu měřeného vozu se nesmí změnit, což má být důkazem, že oba vozy jedou ve shodné vzdálenosti a že tedy policejní vozidlo neměří nesmysl. Úspěšnost těchto měření je těžkým oříškem pro policii i pro Nejvyšší správní soud, protože prakticky žádné měření korektní není.
Problematické je i měření protijedoucích vozidel v klidu i za jízdy. Prakticky totiž nelze zajistit nutnou podmínku, tedy rovnoběžnost osy měřícího a měřeného vozidla a policie ve sporech nemá jak prokázat, že tuto podmínku splnila. U protijedoucích navíc vozidlo do hlavního vyzařovacího laloku antény radary vjíždí pod větším úhlem, než je nastavení radaru, což (vyhodnocuje se cosinový průmět věktoru do osy radarové antény). Tím je vždy naměřena rychlost vyšší, než jakou měřené vozidlo jede. Tolerance +3km/h do 100km/h a +3% nad 100km/h ovšem tuto chybu nemůže kompenzovat, protože hlava radaru má svírat s se směrem jízdy úhel 22° a chyba měření v nejnevýhodnější pozici pro měřeného řidiče je tedy až 7%. Což už u 130km/h je opravdu hodně a lze postihnout i zcela nevinného řidiče. Proto v řadě zemí (kde se dbá na práva občanů) se smí radarem měřit pouze odjíždějící vozidla a z pevného stanbviště, nikoli za jízdy a systémy Polcam mají toleranci 10%, nikoli 3% jako u nás.
M32a67r76t86i11n 91V15y76s67k17o44c50i15l
Ja jsem si rikal, co to je za blbost to usekove mereni, jestli jako budou behat s bubny jak spojari za valky a nekam davat druhe cidlo, diky moc za vysvetleni.
M51o81j78m91í43r 18M66o93t16y70č59k68a
Nelčastěji je poznat podle svítící cedule POLICIE STOP, a to už je většinou dost pozdě
I39v94o 17K66a89r97c81h
Tak teď do nich posadit nějakýho troubu z hradu ať se předvede
P62e58t69r 83K95u24č27e59r79a
Je to dost nakladné tímto způsobem lovit řidiče. Nejspíš se to vůbec nevyplatí a je to jen marketing.
L33u80d64v68í70k 62G54a87j11d61o56š37í24k
Určitě. Na druhou stranu občas stíhají nějakého ujížděče a k tomu nějaké auto, které to zvládne, potřebují.
Kvůli dodržování rychlosti měli už dávno zavést úsekové měření v celé délce dálnic pomocí mýtných bran. Laciné a neuvěřitelně efektivní. Ale to by bylo řevu...
J26a96n 26K27r71p95e97c
"...použít modré majáky pro právo přednosti v jízdě..." co za lidi může mluvit a psát do novin. plácnout takovýto nesmysl už vyžaduje opravdu značnou dávku ignorance.
J19i77ř18í 62V86l56a81c96h
Místo aby pokutovali za jízdu prostředkem či vlevo na 6ti proudé dálnici, červené mlhovky za normální viditelnosti, nebezpečný styl jízdy či rychlost u škol, tak se zašijou na výjezdu z parkoviště a na noční prázdné dálnici kasírujou....
J77i25ř57í 85S69c35h15w89a97c75h
měřit o půlnoci rychlost u škol? Dobrý.....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...