Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dálniční policie přebírá nové stíhačky, jsou to neoznačené superby

Policejní prezident Tomáš Tuhý a ředitel dopravní policie Tomáš Lerch přebrali od ředitele českého zastoupení Škody Luboše Vlčka nové dálniční speciály. Dálniční policie dostala 19 nových služebních vozů Škoda Superb se zabudovanou speciální policejní vestavbou. Česká značka dodá Službě dopravní policie ČR celkem 38 superbů, celkem za ně zaplatí 64 milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi dostanu hodne minusu . Neziju v cz . Tak ceskou dalnici moc nepouzivam dost se tu nadava na ridice v levem pruhu. Ja kdyz vjedu na dalnici v cz jezdim taky v levo . V pravo je to o auto. Pokud jedu 140 a vidim za mnou auto proste ho pustim a vratim se do leva zase . Jezdim jen po d2 a d1 . Mam auto ktere je odhlucnene docela dobre (audi a8) ale v pravo je jezdit na teto kontretni dalnici neda .

2 0
možnosti
MV

Tohle je pouze o šikaně, ničem jiném... I dle psychologů je lepší, když je Policie vidět. Působí to preventivně, a ne abych pořád koukal, jestli za mnou nejede auto s anténou navíc

3 1
možnosti
JS

A když za tebou nejede auto s anténou navíc, tak co uděláš? Jakpak to ovlivní tvou jízdu?

A když za tebou pojede auto s anténou navíc co uděláš. Jakpak to ovlivní tvou jízdu?

Že bys dokonce začal (jen čistě kvůli šikaně) dodržovat pravidla silničního provozu? ;-)

1 0
možnosti
ZC

Naprostá většina příspěvku řeší viditelné označení a prevenci.Znamená to že jezdíme jak smyslu zbavený ale když uvidíme označený vuz tak uberem?To by pak museli být na každým kilometru.Problém na silnicích není v označených/neoznačených policejních autech,ale v nás.

1 1
možnosti
JS

Problém v nás? Proboha jak vás tohle mohlo napadnou? Všechno je to jen buzerace, totalita, kasírování. Policajti nejsou vůbec Češi! Vyrojili se bůhví odkud! Češi-správní řidiči jsme tady jenom my, tady na diskuzi! ;-D

0 1
možnosti
JJ

J47a44n 87J27e44l62í92n52e73k

25. 1. 2018 22:25

Nezlobte se na mě, ale mě tohle vyloženě štve. Tohle je jen trapná buzerace. Budou pokutovat kamioňáky, kteří v kabině dělaj něco jiného? Nebezpečné předjíždění na prvních třídách? Nebudou, to je totiž moc práce a málo peněz.

2 0
možnosti
JS

a jak si představuješ to pokutování nebezpečného předjíždění odehrávajícího se v prostoru, kde policajt s potřebnou technikou není přítomen?

Jak to vyřeší to tvoje "množství práce"?

0 0
možnosti
JT

J95a70n 79T53a89r45a80b13a

25. 1. 2018 18:10

Lerch si už pustil mordu na špacír, že to "umí" měřit oba směry, za jízdy i v klidu a ještě k tomu úsekové měření. Uve ́dme to na pravou míru a to od konce. Úsekové měření to neumí a ani umět nemůže. To co pan šéf všech geniálních dopraváků vydává za úsekové měření, je pasivní režim Rameru, jakási obdoba Polcamu, tedy měření průměrné rychlosti jízdy na úseku nejméně 100m, přičemž to, zda je měření platné, vyhodnocuje OCR software tak, že velikost obrazu měřeného vozu se nesmí změnit, což má být důkazem, že oba vozy jedou ve shodné vzdálenosti a že tedy policejní vozidlo neměří nesmysl. Úspěšnost těchto měření je těžkým oříškem pro policii i pro Nejvyšší správní soud, protože prakticky žádné měření korektní není.

Problematické je i měření protijedoucích vozidel v klidu i za jízdy. Prakticky totiž nelze zajistit nutnou podmínku, tedy rovnoběžnost osy měřícího a měřeného vozidla a policie ve sporech nemá jak prokázat, že tuto podmínku splnila. U protijedoucích navíc vozidlo do hlavního vyzařovacího laloku antény radary vjíždí pod větším úhlem, než je nastavení radaru, což (vyhodnocuje se cosinový průmět věktoru do osy radarové antény). Tím je vždy naměřena rychlost vyšší, než jakou měřené vozidlo jede. Tolerance +3km/h do 100km/h a +3% nad 100km/h ovšem tuto chybu nemůže kompenzovat, protože hlava radaru má svírat s se směrem jízdy úhel 22° a chyba měření v nejnevýhodnější pozici pro měřeného řidiče je tedy až 7%. Což už u 130km/h je opravdu hodně a lze postihnout i zcela nevinného řidiče. Proto v řadě zemí (kde se dbá na práva občanů) se smí radarem měřit pouze odjíždějící vozidla a z pevného stanbviště, nikoli za jízdy a systémy Polcam mají toleranci 10%, nikoli 3% jako u nás.

1 0
možnosti
MV

Ja jsem si rikal, co to je za blbost to usekove mereni, jestli jako budou behat s bubny jak spojari za valky a nekam davat druhe cidlo, diky moc za vysvetleni.

0 0
možnosti
MM

Nelčastěji je poznat podle svítící cedule POLICIE STOP, a to už je většinou dost pozdě ;-)

0 0
možnosti
IK

I39v94o 17K66a89r97c81h

25. 1. 2018 15:12

Tak teď do nich posadit nějakýho troubu z hradu ať se předvede!!!!

1 0
možnosti
PK

P62e58t69r 83K95u24č27e59r79a

25. 1. 2018 12:46

Je to dost nakladné tímto způsobem lovit řidiče. Nejspíš se to vůbec nevyplatí a je to jen marketing. ;-D

1 0
možnosti
LG

Určitě. Na druhou stranu občas stíhají nějakého ujížděče a k tomu nějaké auto, které to zvládne, potřebují.

Kvůli dodržování rychlosti měli už dávno zavést úsekové měření v celé délce dálnic pomocí mýtných bran. Laciné a neuvěřitelně efektivní. Ale to by bylo řevu...

0 0
možnosti
JK

J26a96n 26K27r71p95e97c

25. 1. 2018 10:45

"...použít modré majáky pro právo přednosti v jízdě..." co za lidi může mluvit a psát do novin. plácnout takovýto nesmysl už vyžaduje opravdu značnou dávku ignorance.

0 1
možnosti
JV

J19i77ř18í 62V86l56a81c96h

25. 1. 2018 10:34

Místo aby pokutovali za jízdu prostředkem či vlevo na 6ti proudé dálnici, červené mlhovky za normální viditelnosti, nebezpečný styl jízdy či rychlost u škol, tak se zašijou na výjezdu z parkoviště a na noční prázdné dálnici kasírujou....Rv

4 0
možnosti
JS

měřit o půlnoci rychlost u škol? Dobrý.....;-D

1 2
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...