Diskuze
Autofotka týdne: Motorka křížená s pásákem řidítka má, ale nepotřebuje je
Děkujeme za pochopení.
M85i41r37o55s69l40a27v 74S58t95e71i59n61e96r
Ještě v 70. letech se v Bavorsku tahalo dříví z lesa těmito vozítky. Staly se však hledanou raritou, dokonce se kradla i v muzeu v Čechách. Na tahání čehokoliv jsou příliš cenné.
Zajímavé, že Japonci nepřišli na ten nápad, udělat čtyřkolku s pásy a hákem vzadu- pokud by nebyla širší, než 80 cm, šla by na dračku v lesním hospodářství.
O79n31d72ř31e84j 61Č50a83p96k28a
Japonci moc ne, na tohle byli spíš Švédi. Buď malá vyvážečka za čtyřkolku, nebo "železný kůň" - úzká pásová věc s navijákem na tahání dřeva, jen se nesedí na něm, ale obsluha to vede za rukojeť jako válec na chodníky.
V87l32a14d36i78m92í26r 48S98t67r17u89s84k49a
Opět poloblábol, řídítka přes táhla ovládala právě Lenkradbremsen, nožní brzda působí na obě kola, dá se tedy jezdit bez předního kola, bez řídítek ale ne, navíc se vidlice v terénu zapíchne do země. Přední kolo nemá žádnou hydraulickou brzdu, nechápu, kde to redaktor vzal, brzdy pásů jsou také mechanické a ne hydraulické, jak je uvedeno v popisu. Články pásů jsou spojeny čepy, které jsou osazeny jehlovými ložisky, chrání je simerinky a prachovky. Gumová botka je na článku z důvodu nepoškození komunikací, stejně jako u většiny kolopásů německé armády. Její poškození nezpůsobí zničení ložiska. Chladič není nad motorem, nýbrž v ose klikového hřídele včetně ventilátoru s převodem do rychla. Je neskutečné, jakým způsobem dnes média informují nejen o historických vozidlech když je na internetu dnes úplně vše, stačí jen nebýt líný a informace si pořádně nastudovat. Jinak pásovka je naprosto skvělý stroj, několikrát jsem jej řídil, projede neskutečný terén a i jízda po silnici je zábava
J14i27ř12í 35Š72v86e54h15l86a
No, tak to je debakl od pana autora.
J75a30r25o61s63l68a33v 36Z12a44h19r66a47d35n89í95č64e78k
Tyhle staré poctivé stroje snad přežijí všechno. Parádní stroj.
J33a60n 93M89a88c46h33á27č
Mít zbytečnej půldruhej milion,jdu do ní...
V25o21k20o73u82n 45V37l16a62d41i62m78i74r
Ach jo, krad je vojenska zkratka. Kdyby si pani redaktori nevymysleli.
M40i15r55o74s81l66a91v 21S38t17e17i30n54e91r
Zkratka SdF znamená Sonderfahrzeug, čili česky speciální vozidlo.
KdF je zase Kraft durch Freude, česky silosranda, česká organizace tohoto druhu se jmenovala ROH.
P85e40t78r 37B45á12č72a
Autofotka týdne: Motorka
J21i89ř34í 45S83c11h97w83a42c32h
"motorka" co má 13 kol, na většině z nich pásy, váží jako šest až deset motorek opravdu nebude motorka i když má jakože "řídítka"....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha