Diskuze
Polští řidiči jezdí na stolní olej, Češi se inspirují
Děkujeme za pochopení.
Ruger
to je objev!
Metylester řepkového oleje v bionaftě je v podstatě totéž..Pokud se "pančuje nafta" olejem do poměru 1:3,až 1:5 nic divokého by se nemělo dít. Pokud to samozřejmě občas není střídané čistou nafctou. Problém s oleji na smažení je hlavně v tom, že mají horší mazací schopnost, než nafta, a že z nich vypadává, zvlášť při nižších teplotách to, co "mají rády včely":-))
ALe vážně, asi nejvíc nás trápí v EU obecně extrémně vysoké daňové zatížení PHM... Ale stát je vcelku spokojený, pokud roste cena vstupní suroviny, vybere se pak víc na daních...(Ve srovnání s USA ,je sumární zatížení PHM u nás takřka trojnásobné...:-(((((
Ebo
vodíík
no.. už by konečně mohli pustit ten vodík do provozu.. všichni ví, že to funguje, všichni ví, že se to dá vyrábět i levně, a ty drobný mouchy tomu vychytají, jen co to masívně nasadí do provozu..
tak už konečně vy ropný ku**y by jste to mohli pustit..
FANDA
Re: smradlavé diesely patří na pole!!!!
.....no, vlastně ani tam ne.... Zuřím, když vidím na pohled nové (zánovní) auto za x set tisíc, které čmoudí jako stará Avie..... nechápu, proč si to někdo kupuje.
chromozom
K dani
Našel jsem ten skvělý článek:
(1)Jezdím už rok na rostlinný olej a je to skvělé, zvlášť když mají v supermarketu v akci fritovací olej za deset korun litr, pochvaluje si pan Pavel. Celé jméno nechce alternativní motorista zveřejnit, protože když nepřizná a nedoplatí spotřební daň ve výši 9,95 koruny za litr, dopouští se krácení daně. Česká vláda se totiž navenek hlásí k trendu zavádění alternativních paliv, skutky však zatím chybějí.
chromozom
Re: K dani
(2)Zatím se však o fritovací pohonnou hmotu zajímá málo lidí také proto, že v Česku není vyřešeno daňové zatížení oleje. Když si totiž člověk koupí potravinový olej a nalije ho do auta, měl by přiznat spotřební daň z pohonných hmot, dalších deset korun za litr. Většina z těch několika nadšenců pochopitelně nic takového nedělá. Chyba je však především na straně státu, který měl podle evropské direktivy již dávno rostlinná alternativní paliva od spotřební daně osvobodit, stejně jako je tomu například v sousedním Německu.
http://www.tyden.cz/text.asp?rid=11&show=text&tid=18917" target="_blank" rel="nofollow">http://www.tyden.cz/text.asp?rid=11&show=text&tid=18917
eso
sra*ka
sem si rikal, ze kdyz to de zamenit v nadrzi, teda jako ten olej a nafta, takze to urcite pujde i na panvicce... takovou sra*ku po smazaku jako dneska jsem teda jeste nikdy nemel
Petr
olej funguje
Olej míchám s s naftou (pro jistotu) a funguje to. Doporučuji přečíst si článek jsou tak i jiné alternativy :
http://www.jakbydlet.cz/jbClanekDetail.aspx?intRubrKis=512&intUniKis=30000151
chromozom
Re: olej funguje
Některé popsané alternativy je třeba brát v hodně teoretické rovině. Třeba projektu MDI moc nevěřím. Vypadá to zajímavě, ale kolegové - absolventi matfyzu nemohli dát dohromady (prezentovanou) celkovou účinnost.
http://www.mdi.lu/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=26" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mdi.lu/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=26
jan jakub ryba
jezdím ve volvu a volím ODS
to jestli vám, vy chamradi zasraná sociálně slabá, vadí cena nafty a benzínu, tak seďte na prdeli a nechte si posílat sociální podporu z mých daní přímo na účet. živím několik vás s vašíma rodinama, ročně platím přes 600 tisíc na dani já a jednou tolik můj zaměstnavatel. když zůstanete sedět na prdeli doma a nevytýhnete svý škodofky na silnice, začnu vám podporu posílat přímo na účet sám, aspoň mi nebudete překážet s těma svejma vrakama na silnici
jazdi si v com chces a vol koh
Re: jezdím ve volvu a volím ODS
Ale trocha pokory by ti, chlape, nezaskodilo. Uz zajtra mozes byt invalid a zivit ta potom budu ostatni.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...