Diskuze
Senioři přiznávají nedostatky v řízení. O kurzy zdarma je zájem
Děkujeme za pochopení.
K65a72r69e97l 40N23o71v96o14t40n94y
Jako info dobré. Ale chybí mi sdělení kde a jak je možné se přihlásit! Mail, telefon adresa. I dnes to Idnes odfláklo
K80a76r22e86l 17N20o80v64o43t96n33y
Pane Trenér, co takhle to - nějak odůvodnit
S45l97a76v34o73m21í72r 78Š46t54ě75p78á76n
Zrovna tento týden měl nehodu můj švagr - senior, viníkem byl 19-ti letý řidič, který se na D10 před něj zařadil tím způsobem, že mu zavadil o přední část ...oba vozy na odpis naštěstí bez vvětších zranění
S48l75a76v48o40m41í55r 66Š54t35ě14p61á57n
Senioři málo jezdí, a tím řidičsky zakrňují. Je to zejména tím, že patří mezi nejchudší v Evropě. Pokud budou mít senioři na auta i jejich provoz a nebudou vyjíždět jen výjimečně, tak se situace zlepší.
P20e54t49r 45Č13e73r41v37e70n31ý
Nevím, jestli je to tím, že málo jezdí nebo jsou chudí.
Ale každopádně když jsem minulý týden viděl, jak můj soused manévruje při zajíždění do místa, kam by se vešly téměř 2 běžná auta vedle sebe, nechtělo se mi věřit, že ten člověk má řidičák skoro 50 let.
P16e48t60r 34B35á92č50a
To nemusi priznavat, to vidim kazdej den na silnici.
Aspon, ze jsou si toho vedomi a kurzy navstivi, i kdyz pochybuju, ze to neco zmeni.
J44u47l40i43u42s 33C12h50a65l89o71u71p72k25a
Je mi 65 let. Jezdím téměř 40 let bez mnou způsobené nehody. Bouračku vždy zavinil nějaký mladý muž. Naposledy v r. 2008, kdy jsme byli nuceni odepsat tři roky staré auto. Takže komu zakázat řídit?
P67e61t34r 95B18á71č14a
Jenom za posledni mesic, jsem trikrat na hlavni zaslapoval brzdy, protoze miva se generace vlitla z vedlejsi pod auto.
Absolutne to neni o tom kolik mate nehod, ale co predvadite na silnici.
J45a20n 14M55a41r91t79i31n
presne pred tyzdnom ma zostrelil senior (70 rokov) v strede krizovatky. Siel som po hlavnej a odbocoval (moto), mam hiViz bundu (takza taka ta ziarivo zelena/cierna.. Svietil som, blinkre viditelne ako hrom. Borec nielen ze poskakujuc do krizovatky nebol schopny zastat na jej hranici (co som este zvladol ) ale ked som bol pred nim, tak si zrejme splietol pedale a skocil na plyn a zostrelil ma priamo z boku. Hovorim si, ze este ze som mal tak 15-20km/h, pac predstava ze mi tam vojde ak by som siel priamo nejakych 50-60, tak je mi jasno ze by som tu uz dneska mozno nepisal. Nastastie to skoncili par plastami/blinkrami, poskrabany vyfuk. Osobne si ale myslim, ze pan by za volantom fakt sediet nemal, pretoze aj policajtom tvrdil ze ma nevidel (co ten policajt cumel s otvorenou hubou)
P41e61t84r 97Č62e23r15v79e21n17ý
Z vašeho popisu sice nevím, jaký byl tvar hlavní silnice ani z jakého boku vás porazil ten řidič, ale je klidně možné, že vás opravdu neviděl, v okamžiku, kdy se začal rozjíždět, jste mohl být z jeho pohledu za předním sloupkem.
Což ho samozřejmě vůbec neomlouvá.
J95a41n 43D92l98o37u35h86ý
Nechápu, že nechají seniory ještě řídit. V dnešní době řidič po 85 roce už nemá co jezdit...
K11a41r31e28l 34N37o86v72o19t12n62y
Tak nás nech střílet experteŘP mám asi 50 let, ale když mě vezl kolega z práce ( 38 let) že služebny, tak jsem mu navrhl, že to po Praze odřídím sám. No nakonec jsem se raději nechal vysadit na metro
K68a86r58e39l 64V53a64c69h23u76t
Snažím se jezdit tak, abych nebyl brzdou provozu, abych ani nikoho neuháněl k riskantnímu zrychlování, abych ani nikomu zbytečně nepřekážel. Zkrátka snažím se jezdit tak, aby se i ostatním jezdilo po silnicích a dálnicích bezpečně a pokud možno v pohodě.
Jenže co je to platné, když je pořád TOLIK těch, kteří veškerou pohodu a veškerou radost z řízení vozů těm ostatním tak agresívně a nervózně ničí?
Spousta nových vozů má tempomat - myslíte, že je to co platné? - Ta 130ka na dálnicích je dodržována jen zcela výjímečně. - Naopak není výjímkou, že i ve 130 kilometrové rychlosti vás předjede vůz, který se pak od vás i velice rychle vzdaluje, což znamená, že musí jet (nejméně) tak 190-kilometrovou rychlostí !!! Přitom nejsme v Německu, že...
R13o72s43t69i93s72l42a17v 48V88o84m38á89č82k27a
Nepřehánějte, na českých dálnicích jste při reálných 130 km/h nejrychlejší široko daleko. Většina aut jede kolem 115-125.
A nemůžete myslet vážně tu část s tempomatem. Myslíte si snad, že někdo jede 190, protože si to chudák neohlídal a ujelo mu to ze 130?
Ne, jede 190, protože chce.
V27l62a92s18t72a 48S57v69o51b57o19d90a
Sice zájem by byl ale možnosti jsou jen málokde, Zájem bude až jestli se tato akce rozšíří.
K57a82r22e32l 41V12a16c44h44u56t
Samé prázdné plky. Proč aspoň nenaznačí, v čem spočívá to "znát svůj vůz a své fyzické limity"? - To jako, že ty fyzické limity jsou závislé na tom, jaký vůz řídí?
R78o77s84t40i53s60l97a33v 26V82o45m22á11č36k82a
To z toho vůbec nevyplývá.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!