Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pontiac odhalil podrobnosti o 2004 Grand Prix

  14:12aktualizováno  14:12
Pontiac poodhalil své úmysly týkající se deváté generace svého sedanu střední třídy - 2004 Grand Prix. Celkovým pojetím svého nového modelu Pontiac ukazuje nové, čistější a jednoušší pojetí designu, než na jaké jsme u této americké automobilky zvyklí.

Zjemnění designu je patrné ve všech směrech, příkladem mohou být úzké postranní krycí lišty, které nahrazují, pro Pontiac typické, žebrované panely.  Dvoudílná mřížka chladiče charakterizuje tvář nového Grand Prixu, společně s agresivními sdruženými světlomety, které zdůrazňují sportovní ladění vozu.

 Na zádi zaujmou velké rohové světlomety, které společně s dvojitými koncovkami výfuků na obou stranách, dokreslují dynamičnost celého vozu. Uvnitř na nás dýchne luxus a pohodlí, podtržené, pro americké vozy typickou, prostorností. Velké analogové přístroje orámované hliníkem, chromované doplňky ať v interiéru, či exteriéru nebo kůží potažený volant přidávají tomuto vozu na důstojnosti a "obyvatelnosti".

Základní model nabízí výkon 200 koní (cca 143 kW), model GTP pak více než 250 koní (asi 178 kW) s největším točivým momentem ve své třídě - cca 380Nm. Pátá generace turbodmychadla Eaton přidala motoru nového GP asi 7 kW výkonu oproti předchozímu modelu.

Základní výbava  zahrnuje stabilizační systém StabiliTrak Plus, ABS, systém kontroly tlaku v pneumatikách, dvoustupňové airbagy, předpínače pásu a další prvky starající se o bezečnost posádky vozu. Výroba Pontiacu Grand Prix 2004 začne v první čtvrtině roku 2003.

Doufáme, že se Vám malý výlet za moře líbil  a to i přesto, že Pontiac je značka kterou na našich silnicích téměř nepotkáme a model Grand Prix 2004 můžeme obdivovat (nebo hanět)  pouze dle toho, co vidíme na obrázcích. Malá exkurze do mimoevropského světa čtyř kol má být pouze malým zpestřením a poukazem na fakt, že nejen v Evropě se okolo aut stále něco děje. 

Pontiac Grand Prix

Pontiac Grand Prix - pohled zezadu

Pontiac Grand Prix - přístrojová deska

Pontiac Grand Prix z profilu

Autoři:




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.