Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pontiac odhalil podrobnosti o 2004 Grand Prix

  14:12aktualizováno  14:12
Pontiac poodhalil své úmysly týkající se deváté generace svého sedanu střední třídy - 2004 Grand Prix. Celkovým pojetím svého nového modelu Pontiac ukazuje nové, čistější a jednoušší pojetí designu, než na jaké jsme u této americké automobilky zvyklí.

Zjemnění designu je patrné ve všech směrech, příkladem mohou být úzké postranní krycí lišty, které nahrazují, pro Pontiac typické, žebrované panely.  Dvoudílná mřížka chladiče charakterizuje tvář nového Grand Prixu, společně s agresivními sdruženými světlomety, které zdůrazňují sportovní ladění vozu.

 Na zádi zaujmou velké rohové světlomety, které společně s dvojitými koncovkami výfuků na obou stranách, dokreslují dynamičnost celého vozu. Uvnitř na nás dýchne luxus a pohodlí, podtržené, pro americké vozy typickou, prostorností. Velké analogové přístroje orámované hliníkem, chromované doplňky ať v interiéru, či exteriéru nebo kůží potažený volant přidávají tomuto vozu na důstojnosti a "obyvatelnosti".

Základní model nabízí výkon 200 koní (cca 143 kW), model GTP pak více než 250 koní (asi 178 kW) s největším točivým momentem ve své třídě - cca 380Nm. Pátá generace turbodmychadla Eaton přidala motoru nového GP asi 7 kW výkonu oproti předchozímu modelu.

Základní výbava  zahrnuje stabilizační systém StabiliTrak Plus, ABS, systém kontroly tlaku v pneumatikách, dvoustupňové airbagy, předpínače pásu a další prvky starající se o bezečnost posádky vozu. Výroba Pontiacu Grand Prix 2004 začne v první čtvrtině roku 2003.

Doufáme, že se Vám malý výlet za moře líbil  a to i přesto, že Pontiac je značka kterou na našich silnicích téměř nepotkáme a model Grand Prix 2004 můžeme obdivovat (nebo hanět)  pouze dle toho, co vidíme na obrázcích. Malá exkurze do mimoevropského světa čtyř kol má být pouze malým zpestřením a poukazem na fakt, že nejen v Evropě se okolo aut stále něco děje. 

Pontiac Grand Prix

Pontiac Grand Prix - pohled zezadu

Pontiac Grand Prix - přístrojová deska

Pontiac Grand Prix z profilu

Autoři:


Nejčtenější

Ministerstvo chce otestovat odbočování na červenou a na dálnici 140 km/h

Odbočení na červenou umožňuje řidičům v Německu plechová tabulka se zelenou...

Kdo se podíval do Ameriky, vzpomíná na to jako na skvělou věc: odbočit doprava se může na křižovatce, i když svítí...

VIDEO: Podívejte se na běžné ráno před školou, je to džungle

Ilustrační snímek

Každoročně přibývá rodičů, kteří své děti vozí do školy autem. A ve velkých městech či u velkých škol se širokou...



Na počkání za litr. Test MF DNES potvrdil, že stočit tachometr není problém

Ilustrační foto

Až čtyřicet procent tachometrů ojetých vozů v Česku je stočených. Reportéři MF DNES si ověřili, jak je to snadné. Za...

Autofotka týdne: Kalendář na třináct měsíců ozdobí dílnu

Kalendář Liqui Moly na rok 2019

Krásky z plakátů byly neodmyslitelnou ozdobou dílen a plechových šatnových skříněk. Dnes jich je o poznání méně. Nový...

Dieselgate odstartoval hloupý nápad namluvit Americe, že nafta je eko

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen

Německý koncern Volkswagen chtěl znovu dobýt Ameriku, hlavní zbraní mu měly být diesely, u kterých vyzdvihoval jejich...

Další z rubriky

Nadvláda Tesly končí, Mercedes se pouští do elektromobility

Mercedes-Benz EQC

Elektrický Mercedes EQC je nové kladivo na Teslu. Má přes 400 koní a ujede údajně až 450 kilometrů. Prodávat se začne v...

Corolla se vrací. Nový kombík s velkým kufrem jede do Paříže

Toyota Corolla kombi

Ještě na jaře se to auto jmenovalo Auris, Toyota se ovšem nyní rozhodla, že důležitému modelu pro evropské trhy bude...

Škoda Vision RS: první ochutnávka nástupce Rapidu

Škoda Vision RS

Nástupce Škody Rapid se odhaluje. Koncept Vision RS automobilka ukáže na autosalonu v Paříži začátkem října a sériové...

Najdete na iDNES.cz