Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Porsche 911 model 2004 je tady

  11:04aktualizováno  11:04
Nová verze kultovního sportovního vozu automobilky Porsche - modelu 911, skrývající se pod kódem "997", sice příjde na trh až v roce 2004 už dnes však brázdí šikany a rovinky na starém okruhu Nurburgringu a předvádí svým tvůrcům , co umí. Nezapomeňte na fotogalerii.

Dle nepotvrzených informací by  "projekt 997" měl být ještě výkonnějši než stávající model. Mluví se o zvýšení objemu, mytického šestiválcového boxeru, ze stávajících 3,6 na 3,8 litru a tím i potažmo o zvýšení výkonu - odhaduje se nárůst o 30koní - cca 21kW  (ze stávajících 320 na 350koní ).

Z pohledu designu obrázky naznačují, že protentokrát se designéři ohlédli do minulosti.  Provedení kol připomíná disky modelů z ranných devadesátých let i když protentokrát  povyrostly na 19-20 palců  (usuzujeme z obrázků). V případě karoserie se však designéři podívali ještě dále - k modelům originálních "devětsetjedenáctek" z let šedesátých. Blatníky by  se měly   nafouknout a povyrůst (pravděpodobně i díky očekávání "ostřejších" verzí s ještě většími koly), světla  se vrátí k čistě okrouhlým tvarům , směrovky  se pak  společně s mlhovkami  vrátí do nárazníku.

Uvedení nové "911" je prozatím plánováno na rok 2004, kabriolet by pak měl přijít v následujícím roce.

Porsche 911 model 2004 - pohled zezadu

Porsche 911 model 2004

Autoři:




Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.