Diskuze
Porsche před 25 lety zachránili Japonci, učili ho vyrábět auta
Děkujeme za pochopení.
D43u93d46á29k 57V40l30a77d10i66m72í61r
V podstatě se součástky že skladu přesunuly na infrastrukturu státu ve kterém se dané lean, kanban just in time továrny nacházejí. Životní prostředí dostává na zadek.
M84a43r17t89i22n 93K98u94b87í54k
Pak ať se nikdo nediví, že jsou silnice plné kamionů, proto se zlikvidovala přeprava po železnici, ale ekonom ušetřil, že se po některých silnicích nedá jezdit nikoho nezajímá.
M75a80r82e69k 78J70a27n44e32č81k90a
"kaizen, což je proces neustálého vylepšování a zkvalitňování postupu výroby na základě návrhů vlastních zaměstnanců." Tak tohle by si spoustu firem v ČR mělo vzít k srdci. V ČR mám spíše pocit, že tato vlastnost není u zaměstnanců vítána, protože by se mohlo ukázat, že i řadový zaměstnanec dokáže díky své praxi vymyslet mnohem efektivnější řešení a postupy, než neschopní vedoucí nebo dokonce rádoby manažeři. S tímto přístupem jsem se setkal snad v každé větší české firmě a přimět zaměstnance spíše k pasivitě. Pokud někdo by měl snahu i něco vylepšit, je vše tak sešněrováno vnitřními směrnicemi a postupy, že pro inovativní přístup zde není žádný prostor a dokáže to spolehlivě odradit. Pak se každý diví, že na ČR je nahlíženo spíše jako na "montovnu".
J70o22s64e77f 76Č43i14h61á79k
U nás je schránka na zlepšováky a odměna 500 korun
R95o71m53a24n 52Š98l16e88h82o87v66e14r
šunty, 3X zkrachovalá fabrika, ted je to pro změnu VW...takže VW panamera, VW 911
H10o87n28z64a 46P87o60s59t
Lean zavedli v jedné z místních fabrik, tak se kamarád sbalil a šel někam kde to není. Další následovali. Praktiky srovnávání zaměstnanců a psaní na nástěnku, jejich natáčení při práci a podobně.
J67i27ř79í 63S38c61h43w25a85c70h
ono to vypadá blbě, když se někdo "jen opírá o lopatu" a kouká jak ostatním to pěkně jde.....
J33i46n23d40r55i53c11h 29K40u37c62e53r39a
Just-in-time zavisi take na logistice mimo vyrobni zavod.Pracoval jsem pro britskou logistickou firmu s log. centry v Doveru Coventry.Ja sedel vu majitele firmy v kanclu na Gibtaltaru.Z Doveru mi volali,ze maji problem s ceskym preprabcem,ktery vezl kamionem dily z Ceska pro Jaguar.Meli jet dva soferi a dodrzet cas.Misto toho vypli gps a majiyel ceske firmy lhal,kde naklad je.Dalo praci ptesvedcit ho,aby se spojil se svymi ridici a ti slozili cargo v Holandsku na urcenem miste,kam z Anglie priletely vrtulniky s naklad prepravily do Doveru.Vypad smeny se podarilo zachranit,prima skoda vypadku by znamenala okamzitou ztratu 300 tisic USD.
J77i63ř76í 47S37c71h70w92a39c25h
a ten dopravce se už u nich neškrtne....
J37o77s69e80f95f 31M13u11s74i83l
Větu ze závěrečného odstavce by si měli přečíst a hlavně pochopit spousty obchodní ředitelíčků - že výroba musí odpovídat skutečným prodejům a ne prodejním cílům.
M50i40r87o27s75l73a24v 86Č11e98c61h
Podle TPS jedeme ve firmě na výrobu dieselových agregátů již od roku 2002 a musím uznat, že funguje (až na pár vyjímek s dodavateli dílů). Snížení stavu zaměstnanců o 120lidí, optimalizace výroby navíc o cca. 17%. TPS nás dostalo z restruktualizace (s hrozící insolvencí) do černých čísel.
J23a16k52u25b 77N93o31v84á61k
Ta žlutá GT3 je úžasná a to Porschi jinak nijak moc nefandím.
M84i72r15o96s36l35a87v 69B86e80l58a77n42č31i30n
Takže Porsche je vlastně převlečená Toyota.
M14i21c49h62a62l 82Š79r95o68u89b93e31k
tak šlo o výrobní proces, ne o vývoj...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...