Diskuze
S Citroënem C5 a jeho zázračným podvozkem je amen
Děkujeme za pochopení.
M42i78c32h48a27l 24F13r73a31n32c
tak zrovna ten pevný střed jsem velmi oceňoval a přemýšlím, zda-li autor s tím volantem odjel pár kilometrů, aniž by měl předem názor :-/
co se týče hydropneu, tak toho je, alespoň pro mě škoda, byť chápu důvody pro jeho zrušení
D36a66l98i36b33o68r 51Č88e91r43n41ý
Jsem rád, že tato změna nastala a hydropneumatický podvozek byl zrušen. Pokrok musí jít kupředu. Už ani žádný Rolls-Royce ani Audi nebude mít hydropneumatické pérování.
J48o24s37e25f 34J21o88r76d21a
Mám C5-ku Break už 5let, předtím jsem měl všechny Citroeny od 70-tych let včetně ID19, DS21, DS23 až po C5 dnes, drřívější Citroeny byly měkčí specielně ID a DS-ky, ale taky tekly často jejich hydrauliky, od XM se to zlepšilo a dnes je to OK. Design byl tehdy mimořádný, technika taky, problém je dnes v tom, že je hydraulika ve výrobě drahá a kupců nejsou miliony jako je u Bavoráků a Mercedesů, kteří se nechaji "okouzlit" reklamou. Škoda přeškoda, že skončili s výrobou, seženu si pokud budu živ nějakou ojetinu ve Švajcu, tak sou udržované ojetiny lepší
O11d46s39t23r19a31n27ě40n48ý 91U57ž52i83v71a80t41e52l
J96i95ř90í 16S64c20h54w10a39c17h
cože? Co to je proboha za plky?
J21a11n 89S90v84o53b20o51d89a
Já byl zrovna jeden z těch, kdo v Citroënu vždy trpěl "mořskou nemocí," takže já plakat nebudu. Každopádně si však myslím, že dělají obrovskou chybu, protože své příznivce to mělo, bylo to alternativou a hlavně to odlišovalo značku od konkurence a dělalo ji svým způsobem "výjimečnou." Byla to pro mě vždy automobilka, která dělá věci trochu jinak, ale dnes z toho již nezbylo nic... Nevidím její budoucnost moc růžově...
V37l84a27d11i51m21í50r 10R85e88t63t51i55n82g80e23r
Nevím jak vy, ale já vnímám administrativní pokřivení trhu. Zákazníci jsou zoufalí a udržují při životě původní žádané vozy, automobilky chrlí kvanta nových oturbených vozů, které pak nikdo nechce, to je stojí spousta peněz a tak redukují, kdysi běžné vyráběny modely. Všichni pak říkají, že přichází nová doba elektromobilů, státy je podporují horem dolem dotacemi a jsou tak nepoužitelné, že je ani s dotacemi nikdo nechce.
J91i85ř15í 46S35c84h23w78a23c15h
co kdo redukuje? Si spočítej kolik řad a jaké množství vyráběla třeba škodovka před 10 lety a kolik dnes a jaké má dodací lhůty....jestli tomu říkáš redukce a "chrlení aut, které nikdo nechce", tak já si pod těmito termíny představuji něco zcela jiného....
R38o58b10e72r97t 72M30a89t14u66l79a
Jestli si myslí, že všichni co si kupovali C5 si místo toho půjdou koupit gumový cactus s ovládáním všeho na displeji a místo toho, aby jste návod k použití hodili do šuplíku ho budete 3 dny studovat, aby jste uměli aspon zapnout světla a stěrače tak se spletli. Jediné štěstí, že se v Oplu vzpamatovali a udělali krásnou Insignii, protože jinak by v nabídce nebylo jediné auto střední třídy, které by se mi jako celek líbilo možná ještě P508, ale ta má být "vylepšena" tak počkám jestli někoho nenapadne dát tam obří tablet a budíky obráceně...
J93o48s93e23f 20J68o20r75d65a
nic proti názoru na OPELa, je to stará značka, má tradici, ale je jen pro někoho zajímavá
J64o28s18e77f 91Č67i15h15á63k
Jediný důvod proč koupit Citroen je pryč.
T70o48m86á45š 82V91a98l22d90e90r
Pětku jsem dlouho neřídil, takže obratnost a rychlost nemohu posoudit. Ale Xantie 3,0 s hydropodvozkem byla zabiják. Ohromná síla a podvozek moc čitelný nebyl. Takže na horách v zatáčkách po zkušenostech s Fordy jsem měl namále. Naštěstí nejezdím na doraz ale s rezervou, takže konec dobrý. Tím ovšem nemohu napsat všechno dobrý. Na Xantii stačila 1,8 :) Jenže se mi do rukou nedostala žádná v dobrém stavu. A totéž mohu říci nyní o poslední verzi C5. Pěkný vůz, ale narazit na pěkné líbivé auto s jasnou historií nic moc.
K64a78r23e43l 97V47á21v32ř25e
Mel jste zkusit verzi Activa. Na Vas styljizdy idealni kara :)
O26n13d13ř57e49j 20L49i32š79k40a
Tak nějak mám pocit, že Citroen je poslední roky záměrně v rámci koncernu PSA znehodnocován, ať už ukončením produkce hydropneumatického odpružení v tomhle případě, tak prazvláštní flotilou nabízených modelů (včetně "nóbl" značky DS), jejich zastarolostí (C5), bezpohlavním designem (C4, Berlingo) a nabídkou benzínových motorů (tedy zde včetně Peugeotu).
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...