Diskuze
Crashtest autobusu: připoutejte se, až pojedete na dovolenou
Děkujeme za pochopení.
Garp
Spanelsko
asi pred 20lety ve Spanelsku nas prekvapilo , ze linkovy autobus nas odmitnul s tim ze uz nema volna sedadla ,nicmene do 10min. prijel nahradni vuz pro nas 6 co nas zustalo !! tehdy jsem jako cech bezne stojici v ulicce cumel jak puk. Dnes uz bych v ulicce nestal ... kdo nekdy nezazil prevraceni autobusu , verte ze je to takova sila ze i kdyz si myslite ze se udrzite , neudrzite ... a nekontrolovatelne jako v prace sebou hazite a lamete si nohy ruce ...
RadekS
Po shlédnutí tohoto videa se v dálkových autobusech poutám
Řidič českého autobusu zkolaboval při cestě do Chorvatska - http://youtube.zex.cz/index.php?id=ukaz&co=gogPllfBvds
lucinkapes
Pohodli
Autobus neni auto. V autobuse je vetsinou dost malo mista na nohy. Kdyz jedu do zahranici nekolik hodin, tak nevydrzim sedet strnule jak na kuchynske zidli. Kdyz sedim u okna, tak nekdy do sedacky zajedu tak ze zadek mam az na kraji a kolena oprene o protejsi sedacku. Kdyz sedim u ulicky tak si dam nohy do ni a sedim sikmo. Kdyz sedim sam, tak se opru o okno a natahnu se pres obe sedacky. Ani pri jednom se poutat jaksi neda. Neni to tak davno, co bylo bezne, ze si nekdo na noc lehl na karimatku do ulicky. Dnes uz to vsak ridici moc radi nevidi.
Zuzi_K
Re: Pohodli
naprosto s Vámi souhlasím. Kdybych měla při cestě např. do Chorvatska sedět připoutaná v konstatní poloze, tak mi někdě u Vídně asi vyleze páteř a v HR mě vytahují nohama napřed. Tím samozřejmě nechci říct, že poutání je hloupost... V autě se poutám automaticky, ale v tom buse mi to prostě nejde :-/
Fair-Play
Školitel
se poutá při přeparkování na dvoře Tak panáček se z bezpečnosti zcela pomátl
Alex_crusty
Re: Školitel
Mě už se taky párkrát stalo, že jsem se přivázal i při vyjíždění z garáže na dvůr, to není pomatenost, to je zvyk...
tojsouveci
Bezpečnost nade vše
Já jsem ještě pro povinné přílby v autech a autobusech, aby se bezpečnost ještě zvýšila.
Pár článků na toto téma a už je někteří začnou shánět a nosti. Celá rodina si v autě před nastartováním nasadí přílby a spokojeně vyrazí přeparkovat auto do druhé ulice
osk
Re: Bezpečnost nade vše
Nevím proč zesměšňovat věc jakou jsou bezpečnostní pásy, opravdu t onení žádná konspirace a mediální masáž, kldině si jezděte v autě nepřipoutaný ale abyste se nedivil jednou (nebo možná že už se nebudete divit nikdy ničemu)
Viikate
IDS
"Autobusy pro městskou dopravu, kde nejsou sedačky pro všechny, bezpečnostní pásy být nemusí."
Nevíte jak je to například u příměstských autobusů - tedy například IDS JMK? Kdy autobusy jezdí například do obcí 30 km od Brna (nebo do Brna ani nezajíždí)? Je to bráno jako městský autobus? Ono totiž jízda po D1 v úseku cca 8km starým šrot autobusem ve 100 km rychlosti není nic příjemného, ale žel poutat se nelze.
tokumara
Re: IDS
Do Rosic?
Tam je zlo, že spousta lidí i stojí. Leč pokud je v techničáku místo pro stání, smí se i na dálnici.
Ale vždycky mi to hrozně vadilo.
Antonín, topič
Při cestě na dovolenou
se poutám vždy, aspoň teda na začátku a před koncem cesty.
Ale nevím, jak to souvisí s autobusem.
brco
Síla
Docela síla to video, kde je vidět, jak se figurina katapultuje vpřed. A ten argument tady některých, že poutat se je zbytečné jenom potvrzuje elementární neznalost fyziky. Tu nikdo "neokčije" Jinak poutat se je povinnost a když se řidič nepřipoutá a zraní se při nehodě, klidně bych mu dal náklady léčení k úhradě.
tojsouveci
Re: Síla
A dal bys k úhrradě náklady na léčení lidem obézním, či sportovcům?
littlemouse
řidič
Já jednou jela linkovým busem, kterej pásy má jen vepředu a u řidiče. Paní se ptala řidiče, proč se nepřipoutá, když tam má pás a on na to: "Pani, to by bylo stejný, jako kdyby do letadla nastoupil pilot a měl na zádech padák..."
bitkar
Re: řidič
borec... beztak by byl i tak mrtvej, tam nejsou zadny deformacni zony. Naopak by mozna tesne pred narazem mohl utict dozadu, teoreticky.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...